• Hier kan je jouw schoenen posten :D


    I'm a girl in the world

    Ik heb teveel schoenen om ze hier allemaal neer te zetten haha maar ik heb van alles eigenlijk. Laarzen, pumps, ballerina's, sneakers, enkellaarsjes, noem maar op :'D


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Blauwe vans, witte ballerina's, beige ballerina's, birckenstocks, teenslippers, lage laarzen, sandalen, twee paar gympen en ik ga een nieuw paar kopen.(: En Uggs

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 17:17 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    I'm a girl in the world





    Dit zijn mijn nieuwste schoenen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:





    Dit zijn mijn nieuwste schoenen.


    Ik vind die bovenste echt héél mooi C:


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    (...)

    Ik vind die bovenste echt héél mooi C:


    Hahaha ik ben er zelf ook héél blij mee! Ik zocht al een tijdje een schoen als die en toen vond ik ze in Londen voor 35 pond.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat ik vooral draag zijn teva-sandalen en sneakers


    Ex astris, sciencia



    Onder andere deze. Mijn vetste schoenen kan ik helaas niet vinden :C Maar de schoenen die ik het meest draag zijn afgetrapte All Star-imitaties van de Bristol.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 17:46 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."


    Aye, 2 gud 4 shus. (pirate)

    Nee, mijn schoenen zijn allemaal Schoenenreusachtig, dus kan ik geen merken Googlen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Hahaha ik ben er zelf ook héél blij mee! Ik zocht al een tijdje een schoen als die en toen vond ik ze in Londen voor 35 pond.


    Nice!


    26 - 02 - '16

    Todd schreef:



    Onder andere deze. Mijn vetste schoenen kan ik helaas niet vinden :C Maar de schoenen die ik het meest draag zijn afgetrapte All Star-imitaties van de Bristol.


    Die bovenste is super gaaf!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Die bovenste is super gaaf!

    Thanks ^^ Van Haren stelt nooit teleur. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    8D




    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Daikazoku schreef:
    8D





    Gave Dr Martens ^^.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 18:04 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."