• Ik ga dus 9 november Panic ! At The Disco live zien in Trix (Antwerpen), ik kijk er echt naar uit!
    Ik vroeg mij dus af of er misschien nog iemand van hier gaat.

    Voor wie niet weet wie ze zijn: Dit zijn ze dus

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 11:45 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Leuk! Niet helemaal mijn smaak,
    Ik ga 27 juli naar The Smashing Pumpkins.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ben naar het vorige concert in Nederland geweest, 10 mei 2011. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Sinistre schreef:
    Leuk! Niet helemaal mijn smaak,
    Ik ga 27 juli naar The Smashing Pumpkins.


    Toch iemand gevonden, dus! Awesome :3


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Toch iemand gevonden, dus! Awesome :3


    Ja en nee. Ik had iemand gevonden alleen nu hebben haar ouders de vakantie geboekt op die datum. Nu heb ik een extra kaartje dus als iemand zin heeft :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Leuk! Niet helemaal mijn smaak,
    Ik ga 27 juli naar The Smashing Pumpkins.



    Awesome awesome. :Y)

    OT: Ik wilde eerst wel, maar mijn ouders vonden het niet zo'n goed idee. :')

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 12:13 ]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Flannery schreef:
    (...)

    Awesome awesome. :Y)


    Hahaha als je mee wilt :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Hahaha als je mee wilt :Y)


    Haha, nou, ik denk niet dat mijn ouders me laten gaan. :') Maar wel bedankt voor het aanbod, haha.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ja en nee. Ik had iemand gevonden alleen nu hebben haar ouders de vakantie geboekt op die datum. Nu heb ik een extra kaartje dus als iemand zin heeft :Y)

    Baluuuh. Woonde ik maar dichtbij... Ik kwam er laatst achter dat Regina Spektor gewoon optreedt in A'dam. Helaas, helaas is 't nogal lastig om daar 's avonds laat vandaan te komen...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee het is voor te ver weg jammer genoeg :[

    Ugh, ik wil daar zo graag heen.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ga 14 november als ze in Paradiso staan. Gaat daar toevallig nog iemand heen??


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ja en nee. Ik had iemand gevonden alleen nu hebben haar ouders de vakantie geboekt op die datum. Nu heb ik een extra kaartje dus als iemand zin heeft :Y)


    je zou er een topic over moeten openen (op quizlet zegmaar) er zijn hier vast wel mensen die mee willen ^^


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    en nee ik kan helaas niet want Antwerpen is te ver weg =[


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik zou wel naar hun concert in Nederland willen maar ik kan met niemand mee. Ik heb iemand gevonden die mee wil dus ik ben blij want ik ga ze nu de 14e zien ^^

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 19:42 ]

    ChetUbetcha schreef:
    (...)

    je zou er een topic over moeten openen (op quizlet zegmaar) er zijn hier vast wel mensen die mee willen ^^


    Het is nu 28 juli, dus daar ik het een beetje laat voor :Y) ik ben met mijn broer geweest, die gaat morgen op vakantie dus dit was een leuk afscheid.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'