• HELEMAAL LEZEN AUB!

    DUS:

    het gaat over dezelfde jongen van de vorige quiz; C. Ik heb het niet opgegeven, en hij heeft nog altijd veel gekeken enzo... Maar we gaan met school in mei naar Bretagne en ik en mijn vriendinnen hadden voor de lol een verhaal geschreven daarover en ja hij en zijn vrienden kwamen daar in... En wij hadden op Facebook een geheime groep aangemaakt en wij hadden die lovestory daar dan in gezet. En ineens begint H. (vriend van C.) tegen L. (mijn beste vriendin) over dat verhaal en wij kei hard in paniek! En nu heeft die dat tegen iedereen voortvertelt en dan is Bre. daarover begonnen tegen mij... en wij zijn daar dan deze maandag tegen onze klastitularis over begonnen en ze heeft dat gezegd dat we die gewoon moesten laten doen en dat hebben we dan gedaan. En mijn andere beste vriendin kwam daar in met R. maar die kon er gelukkig om lachen. En normaal gaat C. altijd met zijn rug naar mij zitten in de refter en ik dacht vandaag dat hij dat ook ging doen en we kwamen binnen en hij zat met zijn gezicht naar ons! Toen was ik heeeeel blij! Maar dan daarstraks, om 18u ong, stuurde hij op Facebook naar mij: 'Da plan van in Bretagne moogde vergete ze :d' & ik was kei hard aan het stressen omdat ja, ik gedacht had dat hij dat wel al vergeten was en ik antwoord: 'Da is geen plan, da was gwn een verhaal da wy lang gelede verzonne hebbe. Wy wete da da schraal is enzo, wij denke daar nu ook egt anders over ;d' Maar wij moeten op die reis volksdansen enzo en dat gaat dan wel zeer awkward zijn als ik met hem moet. Maar hij is echt de mooiste jongen van bij ons op school en ik ben nog steeds verliefd op hem, maar ik wil hem eigenlijk vergeten maar ik heb dit al 3 keer geprobeerd, 3 keer zonder succes want het probleem is dat ik hem elke dag zie... Hebben jullie raad? Help...

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 15:13 ]

    Titel mag niet in grote letters.


    26 - 02 - '16

    Waarom in hemelsnaam zo veel hoofdletters in je titel?
    Ik heb niet je hele verhaal gelezen maar als je hem wilt vergeten moet je hem gewoon negeren en veel met je vriendinnen praten.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Gehenna schreef:
    Titel mag niet in grote letters.

    Hoe verander je dit? :d

    Tomlinsonxxx schreef:
    (...)
    Hoe verander je dit? :d


    Alleen een mod kan dat.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Tomlinsonxxx schreef:
    (...)
    Hoe verander je dit? :d

    Mod vragen.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik snap je verhaal niet helemaal. Wie is wie en wat wil je?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Ik snap je verhaal niet helemaal. Wie is wie en wat wil je?

    Oke, wacht, ik zal even het hele verhaal geven:
    Ik ben verliefd op C., een jongen waar ik in het eerste middelbaar bij in de klas zat. Ik kon het toen heel goed met hem vinden en we zijn zelfs bijna samen geweest maar dan toch niet omdat we allebei niets durfden te doen. En nu zit ik in het derde middelbaar maar hij zit niet meer bij mij in de klas. Ik heb hem al twee jaar niet gesproken gewoon puur omdat ik er al twee jaar niet meer bij in de klas zit en er gewoon niet durf tegen praten. We hebben veel oogcontact tijdens de speeltijden en in de eetzaal en we hebben al naar elkaar gelachen en gezwaaid dus ik dacht dat hij mij wel leuk vond... En donderdag had zijn klas het eerste uur naar de middag sport op verplaatsing, dus ze moesten met de bus. En S., I. (van bij me in de klas) en ik gingen V. (een van mijn beste vriendinnen en ze zit bij hem in de klas) afzetten aan de bus. En we bleven daar staan zodat ik naar C. kon kijken. Maar die jongens deden echt de hele week raar, ze keken allemaal heel vaak. Dus, wij staan aan die bus en die vertrekt en I. zo van: 'Hij zwaaide!' En ik was kei blij. En dan na het school moest ik V. gaan afzetten aan het station en ze zei dan van: 'Ja ik moet eigelijk nog iets zeggen... Daarstraks toen dat onze bus weg was zei F. of N. (vrienden van C.) "Maar waarom staan die daar nu altijd op u te zien C.?!" En dan zei V. ook van: 'Ja en die wouden dus 'Fuck You' naar jullie doen enzo...' En ik snapte er echt niks meer van! Want ja, eerst geeft hij tekens dat hij me wel leuk vind en dan dit! Het goede is misschien wel dat hij er niet over begonnen was maar ja hij deed wel mee... Ik snap het echt niet meer... Wat denken jullie?
    het gaat over dezelfde jongen van de vorige quiz; C. Ik heb het niet opgegeven, en hij heeft nog altijd veel gekeken enzo... Maar we gaan met school in mei naar Bretagne en ik en mijn vriendinnen hadden voor de lol een verhaal geschreven daarover en ja hij en zijn vrienden kwamen daar in... En wij hadden op Facebook een geheime groep aangemaakt en wij hadden die lovestory daar dan in gezet. En ineens begint H. (vriend van C.) tegen L. (mijn beste vriendin) over dat verhaal en wij kei hard in paniek! En nu heeft die dat tegen iedereen voortvertelt en dan is Bre. daarover begonnen tegen mij... en wij zijn daar dan deze maandag tegen onze klastitularis over begonnen en ze heeft dat gezegd dat we die gewoon moesten laten doen en dat hebben we dan gedaan. En mijn andere beste vriendin kwam daar in met R. maar die kon er gelukkig om lachen. En normaal gaat C. altijd met zijn rug naar mij zitten in de refter en ik dacht vandaag dat hij dat ook ging doen en we kwamen binnen en hij zat met zijn gezicht naar ons! Toen was ik heeeeel blij! Maar dan daarstraks, om 18u ong, stuurde hij op Facebook naar mij: 'Da plan van in Bretagne moogde vergete ze :d' & ik was kei hard aan het stressen omdat ja, ik gedacht had dat hij dat wel al vergeten was en ik antwoord: 'Da is geen plan, da was gwn een verhaal da wy lang gelede verzonne hebbe. Wy wete da da schraal is enzo, wij denke daar nu ook egt anders over ;d' Maar wij moeten op die reis volksdansen enzo en dat gaat dan wel zeer awkward zijn als ik met hem moet. Maar hij is echt de mooiste jongen van bij ons op school en ik ben nog steeds verliefd op hem, maar ik wil hem eigenlijk vergeten maar ik heb dit al 3 keer geprobeerd, 3 keer zonder succes want het probleem is dat ik hem elke dag zie... Hebben jullie raad? Help...

    Oorspronkelijk waren het quizzen maar nu heb ik er dus een topic van gemaakt.

    Ik snap het nog steeds niet helemaal, maar het komt er op neer dat je hem wilt vergeten?
    Nou, schrijf vijf nadelen van hem op, stamp ze in je hoofd en herhaal ze elke keer als je hem ziet.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Ik snap het nog steeds niet helemaal, maar het komt er op neer dat je hem wilt vergeten?
    Nou, schrijf vijf nadelen van hem op, stamp ze in je hoofd en herhaal ze elke keer als je hem ziet.

    Ja daar komt het eigenlijk op neer. Oke zal ik doen, bedankt voor de tip!

    Volgende keer andere namen gebruiken als je een verhaal schrijft over mensen die jouw kennen.

    Mijn raad?
    Afwachten en probeer niet teveel aan hem te denken. Stomme tip, maar dat is wat ik doe. Niet dat het bij me helpt, maar goed. Je kan deze tip vergeten. ^^


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Volgende keer andere namen gebruiken als je een verhaal schrijft over mensen die jouw kennen.

    Mijn raad?
    Afwachten en probeer niet teveel aan hem te denken. Stomme tip, maar dat is wat ik doe. Niet dat het bij me helpt, maar goed. Je kan deze tip vergeten. ^^


    Eigenlijk net wat ik wilde zeggen.


    26 - 02 - '16

    slotje op aanvraag


    Let the Night embrace you