• Ik zoek stories!
    Wat ik lees:
    ~Harry Potter ofcourse
    ~OP verhalen
    ~fantasie
    ~TH

    Wat je kunt proberen:
    ~LOTR en The Hobbit
    ~Pirates of the carabean
    ~science fiction

    Wat je vooral NIET hier moet plaatsen:
    ~1D
    ~JB


    Queer zijn is gewoon alles

    OP - horror


    Luna Knights is een meisje als geen ander. Met haar donkerblonde haren en haar grote blauwe ogen ziet ze er onschuldig uit, maar dat is ze ook. Totdat haar zesde verjaardag eraan zit te komen. Luna’s ouders worden overspoeld met onverklaarbare gebeurtenissen en weten zich geen raad. In de eerste instantie hebben ze niet eens in de gaten dat het Luna is die voor deze ophef zorgt totdat ook zijzelf drastisch veranderd, maar dit geldt niet enkel voor haar innerlijk.






    Niet voor de gevoelige lezers.
    Horror | Fantasy | Onbekende Personen
    Start 9 juli 2013.


    Skinless


    Een gloednieuwe horrorfilm komt uit, die 'The Producer' heet. Ze hebben alleen nog twee hoofdrollen voor de horrorfilm nodig, en dan zijn ze klaar om te filmen.
    Als er een reclame spotje op tv komt, doen mensen meteen auditie voor die rollen – want ze willen beroemd en bekend worden. Je moet wel auditie doen samen met je beste vriend/in.
    Maar niets is wat het lijkt: De auditie bestaat uit opdrachten die je moet doen, en die je móet winnen – het zijn namelijk levensechte gebeurtenissen. Niks daarvan is nep. Alles wat er gebeurd is namelijk écht. Je moet er vechten voor je leven.
    Middenin de opdrachten krijg je ook vragen over je beste vriend/in, en als je het antwoord niet weet zul je het niet overleven. De laatste twee mensen die het overleven (en die ook ‘t sterkste zijn) krijgen de hoofdrollen.
    Horror | OP
    © Lolicia

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 22:30 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb hier een fantasy OP voor je. als je het leuk lijkt, zal je wel heel wat moeten bijlezen. En schrik niet van de vrij slechte schrijfstijl aan het begin (al heb ik de eerste 3 hoofdstukken al wel herschreven). Maar later wordt het beter. In die anderhalf jaar ben ik geloof ik een stuk beter gaan schrijven.

    I'm coming Home

    Wat als je opeens in een andere wereld terecht bent gekomen? Wat moet je dan doen, ook al weet je dat je een taak hebt.
    Je kan proberen een weg terug te vinden, je taak ontduiken, maar je kan je natuurlijk ook in het avontuur storten en die taak vervullen.


    Als de 14-jarige Esther door Ewijn, een door haar bedacht personage, naar zijn wereld wordt meegenomen, blijkt dat ze zijn wereld moet redden. Want Hades, een oorlogzuchtige god en de aartsvijand van Ewijn, heeft gezworen dat hij Ewijn's wereld zal vernietigen.
    Alleen heeft niemand een idee hoe Esther die wereld moet gaan redden. En de allesbeslissende veldslag komt steeds dichterbij.


    Stenenlikker

    Daybreak Revelation

    Mensen worden bedreigd met uitsterven in een vampiristische wereld
    en de toekomst is voor elk wezen, levend noch dood, gehuld in duisternis.

    2137 N.C.
    [url][/url]

    [url][/url]
    De wereld is niet langer zoals wij die kennen; de mens wordt met uitsterven bedreigd. Het handvol dat nog over is, probeert te overleven in de chaos die de derde wereldoorlog heeft achtergelaten. Broeierige steden zijn veranderd in verlaten ruïnes en de verwoeste, in puinhoop gelegen huizen en gebarsten wegen worden bewandeld door een beangstigende stilte.
    Lone Foster probeert als een van de laatste overgeblevenen echter niet alleen de chaos te overleven. Honger en dorst zijn namelijk het minst van haar problemen, door de dreigende aanwezigheid van zij die afhankelijk zijn van bloed.


    Vampiers vrezen nochtans ook hun eigen uitsterven, doordat de mensheid niet langer in het omvangrijke aantal is dat zij waren. Want uiteindelijk zal een vampier verstenen als de allerlaatste druppel bloed in zijn lichaam verdroogd is. Ondanks dat zij de macht hebben gegrepen in de verwoeste wereld en een groots hotel heropgebouwd hebben tot hun broednest met een gestructureerde hiërarchie, zoekt men op de bovenste verdiepingen van het gebouw - daar waar de superieuren met hun raadsmannen hun luxueuze leven leiden - naar een efficiënte en doeltreffende manier om met mensen te fokken. Zij sturen dagelijks hun patrouilles erop uit om overlevenden op te sporen en gevangen te nemen…

    © Justine van Duysen II Merrow
    Fantasy II 16+ II Thriller II Actie II Drama


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Written On the Walls


    “I think that the only real loneliness is when you allow yourself to just lose yourself in sadness. So I quess life is all about believing in yourself and your dreams. So I guess that no one can take that freedom away from you. You just shouldn’t allow that to ever happen. Scream when they wanna shut you up, Prove them wrong. Show them that they don’t have a say in your dreams. This is your life and if you are lost at this very moment. Just grab the wheel and go fight for what was taken away from you. Take it from me, Real happiness starts when you just have a little spark of faith in yourself.”


    In the crowd somewhere someone whispers: “Says the girl who’se name was Written On The Bloodwall.”

    Desperate Liars



    Een bijenkoningin, iedere kleine of grote stad had het wel. En iedere bijenkoningin had ook zijn volgelingen, die braaf alles volgden. Er is altijd wel iemand die de koningin graag dood wil, alleen ging het deze keer te ver.
    [/spoiler]

    Promotie:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 22:12 ]


    -

    ik neem een poging met dit verhaal :D


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Square heeft een schrijvers ID met 31 Harry Potter verhalen (waarvan 18 wel Perciver verhalen zijn, Percy Weasley/Oliver Wood verhalen dus, maar de overige 13 gewoon 'algemene' Harry Potter fanfics) en 9 OP verhalen, die ik zelf (shame on me) nog niet allemaal gelezen heb, maar waarvan ik overtuigd ben dat ze ook goed zijn. Het grootste deel van haar verhalen heb ik al gelezen en ik vind haar nog steeds verreweg de beste schrijfster hier op Quizlet.

    Verder heb ik zelf één afgerond Harry Potter verhaal, maar dat verhaal bevat wel slash (Remus/Sirius). Ik weet niet zeker of dat wel jouw cup of tea is, om het zo maar te zeggen, maar behalve dat zit er ook nog een soort moordplot in. Hier is een link, voor het geval dat. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.



    The Revenge Of The Hand.
    A Lord of the Rings story!
    Farin de dwerg, en kampioen van Erebor. Andriel de elf en Kennis bewandelaar van Rivendell. Eradan de Dúnedain jager.
    Met zijn drieën vormden zij het genootschap dat de rechterhand van Sauron hemzelf verslagen had.
    Doordat Frodo de ring vernietigd heeft, dachten de mensen dat alle orks en dienaren van de duisternis uitgeroeid waren. Maar schijn bedriegt. Na 16 jaar word Agandaûr's lijk vermist en handelsroutes worden overvallen door Orken en Uruk hais. Onrust vormt zich in dorpen en in staten. Gezinnen worden vermoord in hun eigen huizen, offers zullen gemaakt worden. De drie bondgenoten worden opnieuw gevraagd om naar het dorp Bree te komen en in actie te komen. Alsof het al niet erg genoeg is, word een groot leger van Agandaûr gespot. Duizenden Orken trekken op naar het zuiden.
    The War In The South, has just begon.


    »»Genres««
    •Fantasy•
    •Actie
    •Horror
    •Fanfiction


    Whut

    http://www.quizlet.nl/stories/120017/obsessed-about-blooda-vampire-story/

    Wat zou jij doen? als er ineens wordt verteld dat je een vampier bent? dat je mensen kan doden? dat je onsterfelijk bent?

    Er is een meisje ter wereld gekomen, maar dit kind is niet normaal. Eens in de driehonderdduizend jaar wanneer alle planeten op één rij staan, wordt er een vampierbaby geboren. Een Pacem. Deze vampiers zijn bedoeld om oorlogen te winnen en de vrede te behouden tussen de vampiers, heksen en weerwolven. Maar als veertien-jarige ben je niet klaar om een oorlog te winnen. Ze zal trainen, vechten en keuzes moeten maken.
    Één meisje, één oorlog, één liefde en vijf meesters...

    [Obsessed about blood] een verhaal met spanning, fantasy, drama en romantiek.


    'The best way to predict the future is to create it'.


    - Korte verhalen over onbekende personen
    - Horror, Thriller, Life, Love
    - Nederlands geschreven
    - AL

    Plaatje is aanklikbaar


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    De Gildes (middeleeuws fantasyverhaal in een verzonnen wereld) is een verhaal over de 17 jarige jongeman genaamd Ernest Dharis die, wanneer hij beseft dat hij zijn hele leven als boer zal moeten leven en dat hij 16 jaar lang bij pleegouders woonde, van huis wegloopt. Hij wilt weten wat er met zijn ouders is gebeurd en beleeft verscheidene (levens)gevaarlijke avonturen terwijl hij dit doet. Hij leert ongelofelijke wezens kennen en raakt gefascineerd door de schatten die de wereld heeft te bieden (prachtige scenes zoals een zonsondergang vanaf een berg). Er komt ook romantiek en tragedie in voor als dat iets voor je is.

    Ik ben tijdelijk nog niet zo ver in mijn verhaal maar het plot is klaar, ik moet het alleen nog maar uitschrijven.


    Verblind door mijn eigen geluk zag ik haar verdriet niet...

    Ik heb best wel wat verhalen die in je rijtje eisen passen, dus kijk maar! (:


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - In het Nederlands geschreven.



    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller/avontuur/vleugje romantiek





    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich



    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…
    x Hoofdrollen: Aenea, Fred, George & Draco
    x Harry Potter fanfictie
    x Komt niet overeen met de feiten





    "They are the guardians of hope and wonder, the keepers of magic and dreams."


    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoener binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?

    - HP fanfictie
    - Nederlands geschreven



    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...

    Some love just isn’t meant to be.
    Or is it just an excuse?
    Is it a lack of courage?

    *Hobbit/Thorin fanfictie.





    Vijf Zweinsteinleerlingen worden op een dag wakker in een middeleeuwse taverne. Wanneer ze dit vreemde gebouw verlaten, ontdekken ze dat ze zich in de piratenstad Singapore bevinden.
    Hoe zijn ze hier gekomen? Dat is de vraag die allereerst hun aandacht opeist. Echter, de gevaarlijke omgeving waarin ze zich bevinden, verandert de vraag al snel in: Hoe komen we weer terug?
    De vijf leerlingen zijn op elkaar aangewezen, terwijl ze nooit een vriendschappelijke band hebben gehad. Kunnen ze elkaar vertrouwen en tezamen een weg vinden om terug te keren naar hun geliefde toverschool? Wil iedereen wel terug?
    Al gauw ontdekken ze dat een van hen een schatkaart in bezit heeft; een rol perkament die veel strijd teweegbrengt. Laten ze zich tot een avontuurlijke reis verlokken of blijven ze kniezend zitten wachten op een wonderbaarlijke terugkeer?
    Uiteindelijk meert iedereen op de Zeeduivel aan, ieder om eigen redenen: een onstilbare honger naar goud, een avontuurlijk vooruitzicht, de angst om alleen achter te blijven, de aantrekkelijke dochter van de kapitein… samen slaan ze de handen ineen en trotseren de woeste golven. Kunnen ze zich weerbaar opstellen tegenover de barbaarse piraten of worden ze als lafaards bejegend en over boord gekieperd?

    I stand here alone on the bow of the ship
    Counting the hours 'til I die
    Abandoned to fate with no chance of return
    I raise up my fist to the sky
    But know that these days were the best of our lives
    And nothing can take that away
    So when we are dead we will all meet again
    And fight to the end of our days

    - HP fanfictie
    - Avontuur, romantiek


    Every villain is a hero in his own mind.



    Mana, een doodgewoon meisje, word gebeten door weerwolven
    Dan verdwijnen er mensen uit de roedel,
    Komen die ooit nog terug?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    euhm... Ik zou je mijn story aanraden, maar hij wordt nog herschreven, dus het middenstuk is echt waardeloos, het wordt langzaam herschreven dus ja,,, (gewoon vanuit toenmalige quizzen gekopieerd
    Het gaat over Tokio hotel :)

    http://www.quizlet.nl/stories/116503/een-nieuw-begin-th/


    Verder wil ik je graag een geweldig HP verhaal aanraden, (dit meisje weet niet dat ik dat doe maar ik denk dat de hele wereld dit zou moeten kunnen lezen!)
    http://www.quizlet.nl/stories/58957/not-my-choice-hogwarts/


    Nja en anders hoop ik dat je een ander goed verhaal vind! :)
    xx


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik weet niet of je mijn story al leest though, maar het valt wel te proberen :Y)

    Het was half acht 's avonds en alle kindertjes waren naar bed gebracht. Niemand merkte wat
    er gebeurde in het huis van de zestienjarige Lotte, die zelfmoord probeerde te plegen vanwege alle dingen die haar in haar leven waren overkomen.
    Op school had ze altijd lage cijfers en ze had bijna nooit iemand om mee te praten. Iemand aan wie ze alles wat ze kwijt wilde kon vertellen - maar nee, iedereen haatte haar. Het ergst was nog wel Lola, zeventien jaar oud, die Lotte altijd irriteerde - niet eens irriteerde, veel erger. Lola had een vriendje, Olivier. Als een paar liepen ze altijd als gekken op school rond en deden alsof ze populair waren, maar het enige wat ze konden was roddelen en klef doen. Het was ooit rondgegaan door de school dat ze één avondje seks hadden. Lotte had het verteld.
    Sindsdien haatten ze elkaar al en niemand was meer bevriend met Lotte. De laatste dagen na de kerstvakantie was ze nogal een chagrijn. Slechte cijfers, niet opletten in de klas en tenslotte had iedereen een hekel aan Lotte. Zelfs de docenten, de mentor, niemand mocht haar. Haar ouders ook niet, die Lieke en Harry heetten. Haar zusje, Linda, die op haar kamer altijd muziek zat te luisteren, boeide haar ook geen reet.
    Lotte was het zat. Op een zaterdagavond pleegde ze zelfmoord.

    ‘‘Lieke, het is waar - ze heeft zelfmoord gepleegd. Echt.’’
    ‘‘Niet liegen Harry. Ze ligt gewoon naast me, toch Lotte?’’
    ‘‘..’’
    ‘‘Lotte! Praat!’’


    Schrijfwedstrijd SOTY
    Subgenre: Jeugdfantasy/Crossover

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 20:51 ]


    Some people are art and do art at the same time