• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:35 ]

    Conquistador schreef:
    (...)

    Maar niet iedereen kan GM kopen..

    Dat is dan pech. Dit zal echt niet gedaan worden, net zoals RPG topic's er niet uitgehaald worden, want die suggestie was er ook al.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Conquistador schreef:
    (...)

    Maar niet iedereen kan GM kopen..


    En sommige mensen kunnen alleen GM kopen via sms.. En dat is er nu niet :')

    Ik vind dat iedereen een maand gratis GM moet krijgen omdat de smsfunctie eruit ligt. (cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind dat iedereen een maand gratis GM moet krijgen omdat de smsfunctie eruit ligt. (cat)


    Goed idee Nikki (cat) Ik kan het alleen kopen via SMS en dat ligt er nu al héél lang uit.

    Sofinite schreef:
    (...)

    Goed idee Nikki (cat) Ik kan het alleen kopen via SMS en dat ligt er nu al héél lang uit.


    Ik ook. Ik had het geluk dat ik credits kreeg van Mitchell die hij had gewonnen met SOTM.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind dat iedereen een maand gratis GM moet krijgen omdat de smsfunctie eruit ligt. (cat)
    Eigenlijk vind ik dat je gelijk hebt. Dat zou wel zo netjes zijn. En het is altijd handig, want zo weet je eens hoe het precies in elkaar zit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    (...)Eigenlijk vind ik dat je gelijk hebt. Dat zou wel zo netjes zijn. En het is altijd handig, want zo weet je eens hoe het precies in elkaar zit.


    En zo zien mensen dat GM heel awesome is en dan gaan ze dat zelf ook kopen omdat ze anders ontwenningsverschijnselen krijgen omdat ze teveel onzin in de actieve topics zien, waardoor Rutger meer verdient. Ja.

    Sofinite schreef:
    (...)

    En zo zien mensen dat GM heel awesome is en dan gaan ze dat zelf ook kopen omdat ze anders ontwenningsverschijnselen krijgen omdat ze teveel onzin in de actieve topics zien, waardoor Rutger meer verdient. Ja.
    Eigenlijk wel, want sinds ik het heb, kan ik niet meer zonder. Dat is misschien ook overdreven, maar het is zo gemakkelijk en je ziet nog zo weinig brol op het forum dan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    (...)Eigenlijk wel, want sinds ik het heb, kan ik niet meer zonder. Dat is misschien ook overdreven, maar het is zo gemakkelijk en je ziet nog zo weinig brol op het forum dan.


    Ik heb het best lang gehad, tot die SMS-functie niet meer werkte en ik kon eerst ook niet zonder. Maarja.

    Alley schreef:
    Tegen, ik heb er geen problemen mee en zie vaker rpg topics voorbij komen dan promoot topics.


    Precies dit. Als we dan toch aan het mierenneuken zijn, doe dan ook wat aan de RPG topics. Of koop GM.


    To infinity and beyond •

    Assassin schreef:
    Ik vind dat iedereen een maand gratis GM moet krijgen omdat de smsfunctie eruit ligt. (cat)
    Goeie suggestie. Ik kan toch alleen credits kopen via SMS.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik ben voor. Al denk ik dat het niet gebeurt, in verband met Golden Membership.

    Hier ben ik het trouwens ook mee eens (krul)

    Assassin schreef:
    Ik vind dat iedereen een maand gratis GM moet krijgen omdat de smsfunctie eruit ligt.


    Tijd voor koffie.

    Pom schreef:
    Ik ben voor!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Draculea schreef:
    Ik denk toch niet dat dit gaat gebeuren. Daarvoor zou je een goldmember moeten worden, anders kunnen ze net zo goed de andere topics waar mensen zich soms aan storen (JB/1D/RPG) ook naar 'off-topic' verplaatsen.


    The odds are néver in our favor.

    Nee, hier ben ik toch tegen, want daar is duidelijk het GM voor.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)