• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:35 ]

    Tegen, ik erger me ook aan 1D/JB maar dat verdwijnt ook niet. Waarom stories promoten dan wel?

    Maar ik ben wel voor een maand gratis GM:Y)

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 14:57 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Hiervoor heb je gm, dus dat zal er zeker niet komen. Rutger moet ergens de kosten van de server en zo mee kunnen betalen.
    En ga me nu alsjeblieft niet zeggen dat gm duur is. (cat)


    Let the Night embrace you

    Alley schreef:
    Tegen, ik heb er geen problemen mee en zie vaker rpg topics voorbij komen dan promoot topics.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Sagitta schreef:
    Hiervoor heb je gm, dus dat zal er zeker niet komen. Rutger moet ergens de kosten van de server en zo mee kunnen betalen.
    En ga me nu alsjeblieft niet zeggen dat gm duur is. (cat)


    Niet als je crewlid bent nee.


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    (...)

    Niet als je crewlid bent nee.

    In vergelijking met andere sites ook niet.


    I am an idiot, I move.

    Wiarda schreef:
    Voor, al kan ik me goed voorstellen dat het niet gaat gebeuren. Het is natuurlijk wel een goede reden om een Golden Membership te kopen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cairde schreef:
    (...) Goeie suggestie. Ik kan toch alleen credits kopen via SMS.


    26 - 02 - '16

    De mooiste twee letters op deze site: GM.
    Zulke topics zijn precies de reden waarom ik dus echt niet meer zonder GM kan. Daarnaast de extra smileys en het om de twee weken de naam veranderen. Ik zou niet anders meer willen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik snap het wel, tis irritant enzo. Misschien is het een idee om er een soort van shoutbox van te maken? Zeg maar zoals de gewone shoutbox maar dan speciaal voor story's promoten??? :)

    Laconiek schreef:
    Ik snap het wel, tis irritant enzo. Misschien is het een idee om er een soort van shoutbox van te maken? Zeg maar zoals de gewone shoutbox maar dan speciaal voor story's promoten??? :)

    Nee, gewoon nee. In de normale shoutbox mag je story's promoten en je kunt ook nog een topic aanmaken in het "Story Promoten"-subtopic

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 21:26 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sagitta schreef:
    Hiervoor heb je gm, dus dat zal er zeker niet komen. Rutger moet ergens de kosten van de server en zo mee kunnen betalen.
    En ga me nu alsjeblieft niet zeggen dat gm duur is. (cat)


    Jij bent mod, jij moet niks zeggen (cat) Maar ik kan geen GM kopen omdat die sms-functie niet werkt.

    Memoria schreef:
    Ik ben heel erg voor, maar ik denk niet dat het gaat gebeuren aangezien er daarvoor (deels) een goldenmembership bestaat.


    Bad decisions make good stories.