• goed vandaag heerlijke dag op het strand, voor het eerst sinds 4 jaar voelde ik mij helemaal top in mijn bikinie, niet dat ik slanker ben geworden ofzo. nee ik heb gewoon vrede met mijzelf gevonden. Blijkbaar straalde ik dat uit hele leuke gesprekken gehad met onbekende mensen, heb me geen moment druk gemaakt over mijn lijf ik had gewoon zo iets van fuck it, ik leef 1x en het is te kort om mij druk te maken over wat anderen vinden.

    nu lagen ik en mijn beste vriendin op het strand en komt een groepje vrouwen naar ons toe met een camera, ze vertelde ja wij zijn sing en song writhers magen wij jullie voor 5 seconde filmen. want ze wilde een video clip maken met allemaal verschillende mensen erin. dus niet alleen maatje 34/36!
    wij moesten heel blij oh roepen en onze armen spreidden.
    super leuk! voelde mij helemaal goed en het kan me niet schelen dat mijn pens op tv komt (het filmpje komt uiteindelijk ook op mtv enzo).

    die vrouwen zijn mijn heldinnen!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Haha, leuk. c:

    Leuk!!!En trouwens een maatje meer is mooi!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ramsassy schreef:
    Leuk!!!En trouwens een maatje meer is mooi!
    is zo, maar ik ben toch wel over een maatje meer heen hoor. maar ben er mee bezig om het minder te laten worden. ik heb alleen gewoon het punt bereikt dat het me geen flikker meer kan schelen wat een ander vind


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Oeeh, nice!


    Stenenlikker

    Ik heb hier echt respect voor.

    ik wil dat ook kunnen. Ondanks dat ik redelijk veel ben afgevallen en ik mezelf niet meer enorm dik vind, durf ik niet eens met blote benen te lopen en zal altijd mijn panty aan hebben, hoe warm het ook is. Iedereen vind het belachelijk, omdat ik volgens hun niet dik ben. Maar dat zelfbeeld raak ik maar niet kwijt.
    Mijn moeder wil morgen ook met me naar het strand, en ik heb er ruzie over gehad, omdat ik niet in me bikini durf te lopen en ze dit belachelijk vind.

    in ieder geval ik vind dus dat je er trots op kunt zijn!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    fireflower schreef:
    (...) is zo, maar ik ben toch wel over een maatje meer heen hoor. maar ben er mee bezig om het minder te laten worden. ik heb alleen gewoon het punt bereikt dat het me geen flikker meer kan schelen wat een ander vind
    mloizo schijt aan iedereen en laat je zien. Iedereen is mooi op een eigen manier en als je voller bent is dat niet lelijk. Ik vind het juist ook gied dat je ook in reclames niet alleen maar dunne sprieten ziet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat is leuk voor je. (:

    Ik zou dat echt niet durven haha. Erg leuk voor je. :]

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 23:23 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Dat is echt goed van je dat je jezelf hebt geaccepteerd en alleen maar leuk dat je je nu zekerder voelt!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Leuk!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik ben nu bijna 21 jaartjes jong, maar ben mijn hele leven gepest. Ik ben een gigantische emo-eter en heb absoluut geen leuke jeugd gehad (hoop nare dingen mee gemaakt die een kind niet zou moeten mee maken). Altijd een heel erg laag zelfbeeld gehad maar wel een krachtige persoonlijkheid.

    Ik heb jaren lang elke dag ik hou van mij van Harry Jekkers geluisterd, en elke dag in de spiegel tegen mijzelf gezegd dat ik mooie meid ben. Dit hielp (half). Ik ben ook nog eens altijd een onzettend opvliegend persoon geweest (ben ik nog steeds wel hoor maar minder en ik ben redelijker).
    Mijn omslag punt was 2 jaartjes geleden toen ik een heel erg leuk gesprek had in een bar, toen zei ik op begeven moment tegen een jongen maar hoe kan ik nou leuk zijn met mijn over gewicht. Hij pakte mij schouders, keek me in de ogen en zei: Je bent aardig, je hebt inhoud en je bent sociaal, meer dan dat heb je niet nodig dat maakt je zoveel mooier dan die bimbo's.
    Toen ben ik daar over na gaan denken, ben mijn eigen leuke trekjes gaan opmerken en werd ietsje zekerder. Meer en meer mensen trokken naar mij toe, fluisterde mij complimentjes in (wat iedereen eigenlijk al jaren deed) en ging ik ze geloven.

    conclusie: zekerheid trekt aan. Als jij jezelf kent, weet dat je een leuk persoon bent straal je dat uit.
    Dan hebben mensen eerder, goh wat een leuke meid, dan goh wat heeft die een dikke buik.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Abelard schreef:
    Leuk!


    26 - 02 - '16

    Draculea schreef:
    Dat is leuk voor je. (:


    The odds are néver in our favor.

    fireflower schreef:
    Ik ben nu bijna 21 jaartjes jong, maar ben mijn hele leven gepest. Ik ben een gigantische emo-eter en heb absoluut geen leuke jeugd gehad (hoop nare dingen mee gemaakt die een kind niet zou moeten mee maken). Altijd een heel erg laag zelfbeeld gehad maar wel een krachtige persoonlijkheid.

    Ik heb jaren lang elke dag ik hou van mij van Harry Jekkers geluisterd, en elke dag in de spiegel tegen mijzelf gezegd dat ik mooie meid ben. Dit hielp (half). Ik ben ook nog eens altijd een onzettend opvliegend persoon geweest (ben ik nog steeds wel hoor maar minder en ik ben redelijker).
    Mijn omslag punt was 2 jaartjes geleden toen ik een heel erg leuk gesprek had in een bar, toen zei ik op begeven moment tegen een jongen maar hoe kan ik nou leuk zijn met mijn over gewicht. Hij pakte mij schouders, keek me in de ogen en zei: Je bent aardig, je hebt inhoud en je bent sociaal, meer dan dat heb je niet nodig dat maakt je zoveel mooier dan die bimbo's.
    Toen ben ik daar over na gaan denken, ben mijn eigen leuke trekjes gaan opmerken en werd ietsje zekerder. Meer en meer mensen trokken naar mij toe, fluisterde mij complimentjes in (wat iedereen eigenlijk al jaren deed) en ging ik ze geloven.


    conclusie: zekerheid trekt aan. Als jij jezelf kent, weet dat je een leuk persoon bent straal je dat uit.
    Dan hebben mensen eerder, goh wat een leuke meid, dan goh wat heeft die een dikke buik.

    Woah. Ik ben eerder geplaagd dan gepest een keer of drie, laatste schooljaar, maar samen met het feit dat ik weinig tot geen vrienden had het eerste deel leek het voor mij op pesten.
    Twee jongens noemden me een keer dit en maakten er allemaal grappen over, en laatst kreeg ik te horen dat ik als een jongen klonk. :') Ik zei tegen hem dat hij z'n kop moest houden met zijn ene wenkbrauw, hah. Ik schiet nogal snel in de verdediging.
    Vooral het stuk wat ik bold gemaakt heb. Holy crap I wish that happened to me last year before I started hating myself.

    whoa, dat is leuk!


    -