• Ik heb enkele dagen geleden de ontdekking gedaan dat ik aan de binnenkant van mn benen spataders heb ze zijn niet zo groot maar wel zichtbaar. Ik ben 19 en heb geen vriend ben erg onzeker. Ik ben dus bang dat als een jongen het zou zien hij me raar zou bekijken, heeft nog iemand er last van en weet toevallig iemand of dit weg kan gaan of op zn minst verminderen?

    Nou, je kunt ze laten weghalen, na een afspraak bij de dokter. Maar ik weet niet hoe dat verder zit.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Churchill schreef:
    Nou, je kunt ze laten weghalen, na een afspraak bij de dokter. Maar ik weet niet hoe dat verder zit.

    Mn moeder zegt dat dat soort niet kan maar ik geloof er geen zak van en zou toch wel eens een kijkje willen laten nemen en mss overwegen ze te laten weghalen.

    Bedoel je die hele, kleine dunne?


    Your make-up is terrible

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Mn moeder zegt dat dat soort niet kan maar ik geloof er geen zak van en zou toch wel eens een kijkje willen laten nemen en mss overwegen ze te laten weghalen.


    Hahaha, jawel, dat kan wel, hoor! Een vriendin van mij heeft dat ook gedaan. :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Churchill schreef:
    (...)

    Hahaha, jawel, dat kan wel, hoor! Een vriendin van mij heeft dat ook gedaan. :)

    Doet dat pijn en kost dat veel?

    Handles schreef:
    Bedoel je die hele, kleine dunne?

    Redelijk ja maar wel heel zichtbaar ik dacht eerst dat het striemen waren maar mn moeder zegt van niet xs

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Doet dat pijn en kost dat veel?


    Ik weet niet of het pijn doet (en hoe groot een pijngrens moet zijn mócht het pijn doen), maar qua kosten moet je overleggen met je ziektekostenverzekeraar.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Die kun je inderdaad laten verwijderen, hoewel mijn oma's dokter dat niet noodzakelijk achtte: 'Het is geen medisch probleem maar een cosmetisch probleem.'
    Misschien dat de jouwe minder moeilijk doet? XD


    No growth of the heart is ever a waste

    Aan de binnenkant, dat ziet immers niemand! Je moet er niet zo onzeker over zijn hoor, er zijn veel mensen die dat probleem hebben =)
    Jongens gaan je daardoor echt niet vies bekijken hoor, en als ze dat al doen, dan zijn ze het zeker niet waard!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Er zijn maar twee dingen waar jongens naar kijken en dat zijn niet spataders :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    er zijn heel veel mensen die daar last van hebben, dus maak je er niet teveel zorgen om. maar ik snap wel dat het vervelend is, je kunt ze wel weg laten halen maar dit is behoorlijk aan de prijzige kant omdat het cosmetisch is en niet noodzakelijk. plus dat je met de kans zit je ze weer terug krijgt maar dan op een net iets andere plek


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul