• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Dus, een talktopic omdat jullie zo vreselijk veel off-topic gaan.
    Geen ruzie, graag.

    Het speeltopic!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bij ons op de manege lopen alle manege paarden en ponys met ofwel dressuur maar meestal all round zadels en een simpel Engels hoofdstel met ofwel een stang, enkel of dubbel gebroken bit. Licht eraan hoe het paard in de mond is. Dan zijneer nog een paar met martingalen, maar daardoor zijn ze gewoon rijdbaar als manegepaarden


    Bowties were never Cooler

    SeaWaves schreef:
    (...)

    De wereld is gewoon mis.
    Nee serieus je hebt verschillende zadels omdat dat beter is voor het PAARD!!!! Ach als ze er mee door gaan krijgen ze rug klachten :P Had ook een mens bij mij op de manege had ze een western zadel. Kreeg ze rug klachten. Tja daarvoor is ook een western zadel niet gemaakt. Om te springen.


    Haha, eigen schuld.. Of kreeg het paard rugklachten? Dan is het sneu.. als dat wijf rugklachten kreeg vind ik het grappig x'D
    Bij mij op de manege staat een ruin van acht, hij is nog steeds niet goed beleerd omdat hij ooit tegen een schot is gesprongen waarna hij iets aan zijn rug kreeg :c
    Tis een vet lief beestje, echt zonde dat je nooit meer op hem zal kunnen rijden :c
    Broaddaylight heet ie d:
    Maar tis daar ook een africhtingsstal, dus genoeg jonge paarden die beleerd moeten worden x'D
    Er was daar een paard die was heel bang en daardoor werd ie gemeen. Een vriendin van me, samen liepen we daar stage, en we moesten beiden dat paard proberen te longeren. Zij moest eerst, ze deed er een kwartier tot een half uur over om dat paard een rondje te laten lopen. Zelfs onze stagebegeleider moest haar tot twee keer toe laten zien hoe het moest, en ze deed er gewoon niks mee. Ik moest het na een tijdje van haar overnemen.
    Ik ga daar staan, ga naast het paard staan doe mijn hand naar hem toe om hem weg te 'duwen' en hij loopt netjes meteen een rondje (:
    Dat was echt even een trots momentje van me x'D
    Dat meisje wil zelf een paard gaan beleren, ik wens er veel succes.
    Ze vroeg mij zelfs of ik een jong paard wilde kopen zodat zij het gaat beleren, nou echt niet dus. Als ik een paard koop koop ik ééntje van boven de zes jaar, en al zou ik een onbeleerd paard koop laat ik het niet verpesten door haar. Ze kan zelf niet eens gewoon rijden, ze rijd namenlijk ijslanders en gewoon engels rijden kan ze niet. En dan gaat ze over een andere vriendin van me lopen janken dat ze niet kan rijden -.-
    Ik heb haar een keer mee gevraagd naar de les, en we gingen op buitenrit. Ze reed op een lastige pony en ze reed zelfs voor op. Dus ga me niet vertellen dat zij niet beter rijd dan die andere vriendin van me -.-
    Echt lastig om daar tussenin te moeten zitten -.-
    Oké, dit is echt een lange reactie vol gezeur x'D


    Little do you know

    Bij mij op de manege rijd een meisje waarvan is gezegd door de meest coulante instructrice: Ze kan alles om trekken. Ze kan de lastigste paarden alles laten doen, maar ze worden er erg gestrest van en vechte elke stap tegen haar. Nu hebben ze haar gelukkig verboden nog mee te doen aan wedstrijden omdat ze de helft van de tijd niet kwam opdagen en de rest van de tijd konden de anderen niemand meer op dat paard rijden omdat het te gestrest was.


    Bowties were never Cooler

    Roww schreef:
    (...)

    Haha, eigen schuld.. Of kreeg het paard rugklachten? Dan is het sneu.. als dat wijf rugklachten kreeg vind ik het grappig x'D
    Bij mij op de manege staat een ruin van acht, hij is nog steeds niet goed beleerd omdat hij ooit tegen een schot is gesprongen waarna hij iets aan zijn rug kreeg :c
    Tis een vet lief beestje, echt zonde dat je nooit meer op hem zal kunnen rijden :c
    Broaddaylight heet ie d:
    Maar tis daar ook een africhtingsstal, dus genoeg jonge paarden die beleerd moeten worden x'D
    Er was daar een paard die was heel bang en daardoor werd ie gemeen. Een vriendin van me, samen liepen we daar stage, en we moesten beiden dat paard proberen te longeren. Zij moest eerst, ze deed er een kwartier tot een half uur over om dat paard een rondje te laten lopen. Zelfs onze stagebegeleider moest haar tot twee keer toe laten zien hoe het moest, en ze deed er gewoon niks mee. Ik moest het na een tijdje van haar overnemen.
    Ik ga daar staan, ga naast het paard staan doe mijn hand naar hem toe om hem weg te 'duwen' en hij loopt netjes meteen een rondje (:
    Dat was echt even een trots momentje van me x'D
    Dat meisje wil zelf een paard gaan beleren, ik wens er veel succes.
    Ze vroeg mij zelfs of ik een jong paard wilde kopen zodat zij het gaat beleren, nou echt niet dus. Als ik een paard koop koop ik ééntje van boven de zes jaar, en al zou ik een onbeleerd paard koop laat ik het niet verpesten door haar. Ze kan zelf niet eens gewoon rijden, ze rijd namenlijk ijslanders en gewoon engels rijden kan ze niet. En dan gaat ze over een andere vriendin van me lopen janken dat ze niet kan rijden -.-
    Ik heb haar een keer mee gevraagd naar de les, en we gingen op buitenrit. Ze reed op een lastige pony en ze reed zelfs voor op. Dus ga me niet vertellen dat zij niet beter rijd dan die andere vriendin van me -.-
    Echt lastig om daar tussenin te moeten zitten -.-
    Oké, dit is echt een lange reactie vol gezeur x'D


    Dat mens kreeg rug klachten :P
    zelf ben ik altijd samen met Angel, Lily en me ma de buiten beentjes. Een keertje moest ik mee rijden op een les. Ik dus zitten op een fries. Iedereen zeggen tegen mij:
    Doe nou een cap op!
    Nou ik rij met mijn Cowboy hoed. Pech! Na een tidje viel er een meisje van een paard af van ongeveer net iets groter dan een shetland pony :P En toen zij kei hart janken en alle ramadam.
    De volgende les. Ik moest weer op dat paard omdat dat mens nog steeds ziek was. Ging Lynn -dat paard dus ging er vandoor. Iedereen gillen. Nou mijn paard gaat nog sneller dan deze zak aardappelen. En ik dus echt zo netjes hem weer aan halen.
    Echt hoor. Ik doe western gasten! Ik ben niet zulke huppelkutjes als jullie!!!!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    KiliOfDurin schreef:
    Bij ons op de manege lopen alle manege paarden en ponys met ofwel dressuur maar meestal all round zadels en een simpel Engels hoofdstel met ofwel een stang, enkel of dubbel gebroken bit. Licht eraan hoe het paard in de mond is. Dan zijneer nog een paar met martingalen, maar daardoor zijn ze gewoon rijdbaar als manegepaarden


    Ik vind een martingaal stoer staan d:


    Little do you know

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Dat mens kreeg rug klachten :P
    zelf ben ik altijd samen met Angel, Lily en me ma de buiten beentjes. Een keertje moest ik mee rijden op een les. Ik dus zitten op een fries. Iedereen zeggen tegen mij:
    Doe nou een cap op!
    Nou ik rij met mijn Cowboy hoed. Pech! Na een tidje viel er een meisje van een paard af van ongeveer net iets groter dan een shetland pony :P En toen zij kei hart janken en alle ramadam.
    De volgende les. Ik moest weer op dat paard omdat dat mens nog steeds ziek was. Ging Lynn -dat paard dus ging er vandoor. Iedereen gillen. Nou mijn paard gaat nog sneller dan deze zak aardappelen. En ik dus echt zo netjes hem weer aan halen.
    Echt hoor. Ik doe western gasten! Ik ben niet zulke huppelkutjes als jullie!!!!


    Haha x'D
    Als mijn paard ervandoor gaat dan lig ik dubbel x'D
    één keer moest ik ook op een fries, eerst ging ik zonder zadel want haar baasje was te egoistisch om het zadel voor me te pakken. En toen probeerde ik dat beest in galop te krijgen, lukte niet. Dus ik deed zadel erop zodat het beest wel zou luisteren. Slaat dat beest op hol x'D
    Het voelde als Galop, maar dat was het blijkbaar niet x'd
    Die rij-instructrice(wat een deftig voor) raakte in paniek(LOL) en toen dat beest klaar was zei ze tegen me: 'zijn hoofd gaat tussen de voorbenen' en dat vond ik eigenlijk best wel grappig, aangezien ik de teugels geen milimeter losser liet :')
    En die fries is echt geen gewone fries, ze is tering snel, vreselijk pittig en erg tempramentvol. Je kan die fries vergelijken met een Arabier :')


    Little do you know

    Eigenlijk zou je zonder kunnen rijden, maar de een blijft er rustiger door en de ander krijgt er minder rugklachten door en gaat niet duikelen.

    Nooit gillen rond paarden. Dat leer je bij ons in de eerste les: geen paniek en zo snel mogelijk weg van het paard als die op hol slaat en je eraf valt


    Bowties were never Cooler

    Ik ben nog nooit van een paard gevallen ^^
    Hoe wild ze ook deden, x'd
    Mensen zeggen dat ik daardoor een slechte ruiter ben 'je bent pas een goede ruiter als je van je paard valt blablabla' nou ga mij niet vertellen dat die huppelkutjes die iedere keer wel van hun paard pleuren goed zijn in paardrijden -.-
    ik vind dat je pas goed bent als je blijft zitten, wat je paard ook doet. Als je een keer valt, oké, dat is niet te ontkomen.. oke ik rijd al sinds mijn tiende, ben nu zestien en ben nog nooit gevallen maar goed x'D
    Als ik van mijn paard van val ik denk ik goed raar ook :')

    Achja, je kan het niet ontkomen dat die kutjes gillen -.-
    Een keer beet mijn pony een meisje op een ander paard bijna, en toen ging ze gillen -.-
    Echt, als je paard op hol slaat en je gaat gillen vind ik het al overdreven, laat staan als een ander paard naar je uithaalt.


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Haha x'D
    Als mijn paard ervandoor gaat dan lig ik dubbel x'D
    één keer moest ik ook op een fries, eerst ging ik zonder zadel want haar baasje was te egoistisch om het zadel voor me te pakken. En toen probeerde ik dat beest in galop te krijgen, lukte niet. Dus ik deed zadel erop zodat het beest wel zou luisteren. Slaat dat beest op hol x'D
    Het voelde als Galop, maar dat was het blijkbaar niet x'd
    Die rij-instructrice(wat een deftig voor) raakte in paniek(LOL) en toen dat beest klaar was zei ze tegen me: 'zijn hoofd gaat tussen de voorbenen' en dat vond ik eigenlijk best wel grappig, aangezien ik de teugels geen milimeter losser liet :')
    En die fries is echt geen gewone fries, ze is tering snel, vreselijk pittig en erg tempramentvol. Je kan die fries vergelijken met een Arabier :')


    Mijn paard is een Arabier :'D Maar altijd als ze vragen wat het is gaat het altijd zo:

    Wat voor ras is jou paard?
    Volbloed Arabier meneer.
    Wie was zijn vader?
    -Ik zet dat ff hier niet. Aangezien jullie dan gaan vragen hoe we dat voor me kaar hebben gekregen. En ik voel me ook een beetje beschaamd dooordat hij haar vader is ;\-
    Hebben jullie haar te koop/
    Ga nu a.u.b weg!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Arabieren haten mij altijd... En de lastigste en 'gemeenste' paarden mogen me altijd heel erg.

    Ik ben zeker als kind wel van paarden gevallen, maar alleen expres of als het paard zelf viel en ging buikschuiven, maar blijven zitten is altijd beter. Ik rijd sinds mijn 7e en ben nu 17.


    Bowties were never Cooler

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Mijn paard is een Arabier :'D Maar altijd als ze vragen wat het is gaat het altijd zo:

    Wat voor ras is jou paard?
    Volbloed Arabier meneer.
    Wie was zijn vader?
    -Ik zet dat ff hier niet. Aangezien jullie dan gaan vragen hoe we dat voor me kaar hebben gekregen. En ik voel me ook een beetje beschaamd dooordat hij haar vader is ;\-
    Hebben jullie haar te koop/
    Ga nu a.u.b weg!


    F*ck you :c
    Nu word ik nieuwsgierig -.-
    En ja, Mabel heeft mijn karakter, dus je weet wat te verwachten denk ik x'D
    Zeg het mee :c
    Ik word nieuwsgierig!
    Begin niet ergens over als je het uiteindelijk toch niet zegt :c
    Dan word ik boos :c
    En verdlietig :c


    Little do you know

    Het is een volbloed arabier en was vroeger wereld kampioen. En ik weet niet hoe me moeder dat voor me kaar heb gekregen dus vraag mij niks meer.
    Zo hier heb je mijn antwoord. De rest moet je zelf uitzoeken :P


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    Het is een volbloed arabier en was vroeger wereld kampioen. En ik weet niet hoe me moeder dat voor me kaar heb gekregen dus vraag mij niks meer.
    Zo hier heb je mijn antwoord. De rest moet je zelf uitzoeken :P


    Wat is vroeger??!
    En hoe je moeder dat voor mekaar krijgt? Gewoon met je haar wapperen en met je wimpers knipperen, en vooral met wat geld zwaaien x'd
    Tenzij het een vrouw was die de eigenaar was.. x'D

    Trouwens, waarom zou je je ervoor schamen? Ik heb toch geen fuck verstand van die paardenwereld, en dan bedoel ik de fokkers wereld en de wedstrijden troep x')
    Het enige wat ik zal doen is die hengst opzoeken, kijken hoe die eruit ziet(ik ben gewoon nieuwsgierig naar of ie mooi is of een typische arabier x'D)

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 18:32 ]


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Wat is vroeger??!
    En hoe je moeder dat voor mekaar krijgt? Gewoon met je haar wapperen en met je wimpers knipperen, en vooral met wat geld zwaaien x'd
    Tenzij het een vrouw was die de eigenaar was.. x'D

    Trouwens, waarom zou je je ervoor schamen? Ik heb toch geen fuck verstand van die paardenwereld, en dan bedoel ik de fokkers wereld en de wedstrijden troep x')
    Het enige wat ik zal doen is die hengst opzoeken, kijken hoe die eruit ziet(ik ben gewoon nieuwsgierig naar of ie mooi is of een typische arabier x'D)


    Haha x'D
    Het is Balaton :P En vroeger was in 1998 :P Ik weet niet wat hij nu is. Of hij is dood of met pensioen.
    En hij is mooi. Hij lijkt echt teveel op mijn paard xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Btw.. Weetje, toen ik die Hp films terug keek.. toen dacht ik aan dat filmpje 'It's okay to be gay' en ik lag steeds bijna dubbel :')
    Elke keer moest ik denken aan die teksten als als ik het bij horende stukje zag :')
    Vooral de laatste film, dat stukje dat Voldie zegt 'Harry Potter is dead!' en dat je dan Dean Thomas ziet, hij zag er echt uit alsof hij moet lachen! ECHT! x'D
    En in de vierde film.. Er lag echt een jongen bij Cedric op schoot x'D
    Dat filmpje heeft alles verpest x'D
    Haha d:


    Little do you know