• Hellow guys

    Ik heb al langere tijd een ideetje in mijn hoofd, maar ik weet niet zo goed of ik er een RPG en solo story (dus alleen door mij geschreven) of een co story (dus geschreven door meerdere mensen van moet maken). Dus ben ik benieuwd wat jullie ervan denken.
    Ik heb overigens wel genoeg inspiratie om er een solo story van te maken, maar ik denk dat het idee wel leuk is voor een co-story of een RPG.

    Het idee
    De titel is Pills en het gaat over 6 jongeren die allemaal op hun eigen manier elke dag afhankelijk zijn van een grote dosis pillen
    1.Een jongen met kanker
    2.Een meisje met een eetstoornis(laxeermiddelen, dieetpillen)
    3.Een jongen met een depressie
    4.Een meisje met hiv/aids
    5.Een jongen met een drugsverslaving
    6.Een meisje met donorlongen

    Zij vinden elkaar in een hoekje van de schoolcafeteria waar ze er al snel achterkomen dat ze ondanks hun totaal verschillende achtergronden uiteindelijk helemaal niet zoveel van elkaar verschillen

    Is dit een goed idee en zo ja wat moet het worden?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Niemand?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het idee is erg interessant. ;3 Je kan er een RPG van maken, of een story, dat is beide leuk. Maar de story zou ik wel zelf schrijven als ik jou was.


    Your make-up is terrible

    RPG of SoloStory :)


    The thing you do mean something to people -Ncis