• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!


    Op vakantie:
    -Pom
    -Appelboompje

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 19:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mabel Winter Groep 2
    Met een diepe, opgeluchte zucht loop ik het huis binnen "God zij dank! Het begint al donker te worden" zeg ik dramatisch.
    Ik hang mijn jas op en zet mijn doorweekte schoenen neer in de gang nadat ik ze uitgedaan heb "Ik ben eigenlijk best nieuwsgierig naar welke kamer ik krijg" zeg ik grinnikend. Maar goed, ik ben altijd nieuwsgierig.. Kort kijk ik de groep, voor de zoveelste keer, rond. Met een zucht ga ik zitten voor de openhaard.
    "Warmte, eindelijk" murmel ik zacht als ik mijn handen naar het vuur uitsteek zodat deze warm kunnen worden. De zwart witte muts die op mijn hoofd zat zit er nog altijd op, ook mijn bijpassende broek heb ik aan. Enkel mijn shirt heeft een kleurtje, maar als dat zo zou zijn zou ik op een ontsnapte gevangene lijken..


    Haar outfit :p
    [Ik hou van die broek :3
    Zelf heb ik ook zo'n broek ^^]


    Little do you know

    Matt Johnson Groep 1
    Ik zucht en rol met mijn ogen "Oké, dit word niks" zucht ik.
    "Abbigail, waar gaan we heen? Want ik heb geen zin om de zonsondergang te bekijken hier hoor. Ookal zal het een best mooi uitzicht zijn vanaf hier.. Maar whatever, ik wil hier weg" zucht ik geërgerd. Oké, dat klonk misschien gay. Maar dat boeit me niet, mijn tweelingbroer is gay dus als ik dat ook zou zijn zou het me niet bepaalt verbazen. Maar ik zal daar niet achterkomen aangezien ik pas weet of ik iemand écht leuk vind nadat ik diegene heb gezoend, en aangezien ik niet met een jongen ga zoenen zal ik nooit achter mijn ware geaardheid komen. Maar goed, other subject please.



    Little do you know

    [ Ik heb zo'n broek ook. Maar dan heb ik een neon geel shirt er altijd op xD ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [Ik reageer morgen ochtend met John]


    Bowties were never Cooler

    Groep 2 en groep 3 gaan nu aan tafel. Op het menu; macaroni met kaas.
    Groep 1 komt over een tijdje aan. Groep 4 is dus als laatste.

    Anna Sharp

    Ik liet alles voor mijn ogen doorspoelen. Hoe de twee groepen tegenlijk binnen kwamen, hoe Gregor ze te drinken in schenkte en hoe ze zich thuis gingen voelen. Ik ging naar het fornuis en pakte nog een beker warme melk. Ik had er echt behoefte aan. De rust die we net hadden werd plotseling verstoord door allemaal 'vreemde' kinderen. Ik ging het nog allemaal moeten leren kennen, dat zou nog wel even duren. 'Gregor,' riep ik en hij kwam naar mij toe. 'Er is maar plaats aan tafel voor twaalf mensen. Ik maak nu wel macaroni met kaas, dan kun jij met deze groepen eten. Ik eet dadelijk wel met de rest van de kinderen.' Gregor was zo te zien veel te hyper en ik gaf hem een slok melk om hem wat rustiger te maken. Het scheen nauwelijks te werken, maar ach, het was Gregor.
    Ik dook weer terug de keuken in. Al gauw was de macaroni klaar en riep ik de kinderen aan tafel.

    Dena Fields

    Het gesprek met Eva viel stil en al gauw kwam groep drie in zicht. Niet gauw daarna hadden we het huis gevonden. Stil en depressief was ik naar binnen gegaan. Het gesprek met Eva had me een slecht gevoel gegven, alsof ik het al had verpest nog voordat we 'thuis' waren. Het huis zag er wel sjiek uit, dat maakte me iets minder depressief, maar ik hoopte dat we niet vaak met de groepen samen hoefden te zijn. Toen mevrouw Sharp ons aan tafel riep, vervloekte ik mezelf. Alweer met de groep samen. Ook hier maakte het huis het weer goed, macaroni met kaas! Ik at toen maar in stilte.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Ow god Matt krijgt een vette ego boost volgens mij xD]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    (Ik heb zin om Delilah anorexia te laten ontwikkelen, aangezien ikecht een heel emotionele storie erover aan het lezen ben.)
    Delilah Gerson (groep drie)
    We werden aan tafel geroepen en er verscheen macaroni met kaassaus op tafel.
    "Hoeveel calorieen zouden daar niet inzitten?"
    De stem beangstigde me weer, ontnam me haast mijn eetlust, sinds drie weken was die stem komen opzetten, ze maakte me steeds bang, ze zei me steeds dat ik zwak was als ik at, dat ik een dik kalf was als ik iets at...
    Ik schudde mijn hoofd en nam een klein beetje macaroni en een groot glas water, zodat de calorien zo snel mogelijk mijn lichaam zouden verlaten.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Yup, maar dat is Matt x'D]
    Pete Johnson
    Na een tijdje gingen we al eten, er was niet genoeg plek aan tafel voor twintig personen dus moesten we het zo maar doen. Niet dat ik daar problemen mee heb, ik verga van de honger. Ik kijk even de tafel rond als ik ga zitten, Delilah kijkt nogal angstig naar het eten. Raar..
    Ik pak mijn bord vast en schep een beetje macaroni er op, ik ben niet zo'n grote eter. Maar ach, aangezien ik nooit sport en ik mijn lichaam wel slank wil houden moet ik ook niet te veel eten. Ik eet nog liever niets dan dat ik sport, niet dat ik niet eet. Ik heb geen anorexia of een andere eetstoornis, ik eet gewoon genoeg om van te leven. Al vinden velen vaak dat ik te weinig eet en juist te slank ben.

    Mabel Winter
    Als iedereen aan tafel gaat zitten om te eten denk ik kort na, heb ik wel honger? Ik denk het niet..
    Na een tijdje denken ga ik toch maar naar de keuken en ga zitten aan de tafel, een beetje aan het eind waar niet echt iemand zit. Ik heb op het moment niet echt de behoeft om te praten met mensen, ik weet niet waarom maar ik heb weer een depressief dipje.
    Kort en onzichtbaar kijk ik de tafel rond, een meisje kijkt niet bepaald vrolijk naar de maceroni en de rest schept vrolijk hun bord vol waarna ze de maceroni op eten zonder enige twijfel. Ik schep een beetje op mijn bord en eet dit stilletjes op.


    [Geef Delilah gewoon Boulimia, dan komt men er lang zo snel niet achter x'D]

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 0:24 ]


    Little do you know

    (@Roww : Goed idee! Je staat op mijn profiel als soort van shout out , al gemerkt?)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    MissAlice schreef:
    (@Roww : Goed idee! Je staat op mijn profiel als soort van shout out , al gemerkt?)


    Haha, ik heb altijd goede ideeën x'D
    En nee, nog niet gemerkt x')
    Zal eens even kijken ^^

    Hahaha geweldig! :'D

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 0:27 ]


    Little do you know


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Aan tafel in het huis.

    Het gesprek met Dena viel stiel nadat we de andere groep waren tegengekomen. Ik had geen enkel idee hoé we het gedaan hadden, maar we hadden het huis gevonden. Het liefste van al wou ik me zo snel mogelijk omkleden, of tenminste mijn kleren uitdoen, maar we werden geroepen voor het eten en ik wist niet waar mijn koffers waren dus ik liet het maar zo. Daarbij, ik denk niet dat de mensen er zaten op te wachten om mij halfnaakt te zien.
    Ik schoof aan -aan tafel en klapte vrolijk in mijn handen. Macaroni en kaas, dit begon geweldig. Ik nam 2 grote scheppen, om mee te beginnen, en begon het warme eten naar binnen te werken. Het voelde zo goed om zo warm eten te eten nadat je een paar uur had rondgelopen in de koude en natte sneeuw.

    Juliet Cile || Groep 1
    "Oké, dit word niks. Abbigail, waar gaan we heen? Want ik heb geen zin om de zonsondergang te bekijken hier hoor. Ookal zal het een best mooi uitzicht zijn vanaf hier.. Maar whatever, ik wil hier weg" zucht Matt geërgerd.
    " Ik kan je geen ongelijk geven. " Zeg ik tegen Matt terwijl ik me vervolgens op het uitzicht went. Nog steeds kan ik niet iets vinden en ik laat me neerploffen op een onbesneeuwde omgevallen boomstam. " Voor je het weet ben ik een sneeuwpop. Zal leuk staan. Sneeuwpop met kleren aan. Wacht dat kan niet. " Mompel ik in mezelf en ik kan me gelijk voor mijn hoofd slaan. Dit is gewoon weg frustrerend. Mensen in de kou achter laten. De andere groepen zouden vast al binnen zijn en krijg steeds meer zin om me hoofd tegen deze boomstronk aan te laten knallen. Terwijl mijn ogen de omgeving alweer verkennen verlaat een kleine geeuw mijn mond en 2 seconden later doe ik snel mijn hand voor mijn mond. " Exuseer. " Zeg ik hopend dat niemand het gehoord heeft. Mijn handen spelen even met mijn blonde plukken en ik kijk even de groep rond. Waarom heb ik het gevoel dat wij nooit dat huis zullen vinden?

    [ Ik weet al wat er met Juliet gaat gebeuren :D ik laat haar van af een rots afspringen haha nee xD Getypt op mijn iphone btw. Dus ik weet niet hoelang mijn stukje is of eigenlijk hoe kort xD]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Matt Johnson Groep 1
    "Ik kan je geen ongelijk geven" zegt Juliet dan als ik mijn woorden eruit gegooit heb.
    Als het dan weer een tijdje stil is word ik chagrijnig, iedereen lijkt gefixeerd op het zien van dat rothuis.
    "Oké, ik ga hier niet langer mijn tijd staan verdoen, ik heb wel iets beters te doen" zeg ik chagrijnig "Ik zoek dat huis zelf wel als het moet"
    Ik maak aanstalten om weer bergafwaarts te lopen met mijn mobiel als zaklamp, aangezien het al best donker begint te worden, en kijk even achter me.
    "Gaat er iemand mee?" vraag ik dan met opgetrokken wenkbrauw terwijl ik de groep rondkijk. Ik heb niet echt zin om alleen te gaan, dat is niet bepaalt gezellig of zo. Maar om hier bij die Abbigail te blijven is ook niet bepaalt aantrekkelijk of zo.. Afwachtend kijk ik rond, als niemand mee wil zet ik gewoon mijn mobiel aan met muziek en de ongezelligheid is voorbij.. hoop ik.


    Little do you know

    Delilah Gerson ( groep drie)
    "Stomme koe, weet je wel niet hoeveel calorieen dit zijn?" klonk het woedend in mijn hoofd, met de angst die door mijn lichaam gierde, stond ik zo rustig mogelijk van tafel op.
    "Ik ben echt moe!" verontschuldigde ik me, waarna ik richting de comfortabele zetels van de woonkamer liep , maar zodra ik zeker wist dat niemand me meer zag, liep ik richting wc's.

    (Hahah, ik bedenk me net, hoe droog zou het zijn als Gregg of Anna haar ontdekken?)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    John Hunter Bell
    Ik ben de kaart aan het bekijken om te zien hoe de paden liepen naar de rookpluim toe. Achter me hoorde ik Matt ongeduldig worden, net als nog wat anderen. Ik was hard bezig, maar werd van dat gezeur best chagrijnig. Ik draaide me om en keek hoe Matt al aan de verkeerde kant van de berg naar beneden begon te lopen. "Stop eens met zeiken, Matt. Jij bent hier niet de leider. Daarbij ga je helemaal de verkeerde kant op. Daar is een rookpluim, dus het huis. Daarbij zou ik erg oppassen in het bos. Er leeft hier van alles en voor je het weet zet een beer zijn klauwen in je vlees. Als ik nog een minuutje mag om precies te kijken hoe we moeten lopen in verband met lawines kan daarna Abby ons ernaartoe leiden. Maar dat kan ik niet als jullie allemaal blijven zeuren. Iedereen heeft het koud, maar daarover zeuren maakt het echt niet warmer." Met die woorden draaide ik me terug om en keek verder naar de kaart waar wat gebieden op stonden aangegeven waar je beter niet kon lopen. "Ik ben trots op je, Laddy." zei Hunter tegen me. Ik wist niet wat ik er van moest vinden, dus ik liet het maar gewoon zo.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 12:30 ]


    Bowties were never Cooler