• Ik heb een beetje het probleem dat ik vaak weinig reacties krijg op mijn stories. Ik vind het jammer, en het haalt mijn motivatie ook behoorlijk naar beneden.
    Ik heb al een promotietopic gestart voor één van mijn stories, maar dat heeft niet echt geholpen...


    Not all those who wander are lost.

    Schrijven doe je voor jezelf, niet om de abbo's/reacties. Maar ik snap dat het niet fijn is als je ze niet krijgt.
    Helaas kun je mensen niet dwingen te reageren, dus zul je moeten wachten tot hun het willen doen. (:


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    Schrijven doe je voor jezelf, niet om de abbo's/reacties. Maar ik snap dat het niet fijn is als je ze niet krijgt.
    Helaas kun je mensen niet dwingen te reageren, dus zul je moeten wachten tot hun het willen doen. (:


    In de eerste plaats schrijf ik ook voor mezelf, natuurlijk ^^
    Het kost me alleen best veel tijd om te schrijven en regelmatig te posten, en als er zo goed als geen belangstelling is, vind ik dat ergens wel zonde :')
    Maar ik kan uiteraard niemand dwingen, bedankt voor je hulp!

    [ bericht aangepast op 3 sep 2014 - 19:50 ]


    Not all those who wander are lost.

    DAWSONS schreef:
    Schrijven doe je voor jezelf, niet om de abbo's/reacties. Maar ik snap dat het niet fijn is als je ze niet krijgt.
    Helaas kun je mensen niet dwingen te reageren, dus zul je moeten wachten tot hun het willen doen. (:


    Dit, idd.

    En heb je in de inleiding van een hoofdstuk al eens laten weten dat je graag reacties krijgt omdat je daar meer motivatie van krijgt?
    Je kan ook neerzetten bij een hoofdstuk dat je een X aantal reacties wilt voordat je verder gaat.
    Maar dit werkt ook niet altijd.

    DAWSONS schreef:
    Schrijven doe je voor jezelf, niet om de abbo's/reacties. Maar ik snap dat het niet fijn is als je ze niet krijgt.
    Helaas kun je mensen niet dwingen te reageren, dus zul je moeten wachten tot hun het willen doen. (:


    Ik kan niet meer zeggen dan dit.


    16 - 09 - '17

    CupidsGun schreef:
    (...)

    Dit, idd.

    En heb je in de inleiding van een hoofdstuk al eens laten weten dat je graag reacties krijgt omdat je daar meer motivatie van krijgt?
    Je kan ook neerzetten bij een hoofdstuk dat je een X aantal reacties wilt voordat je verder gaat.
    Maar dit werkt ook niet altijd.


    Is dat niet verboden? ;x
    Of was dat dan weer met kudo's? :')


    wat was dit ookalweer

    CupidsGun schreef:
    (...)

    Dit, idd.

    En heb je in de inleiding van een hoofdstuk al eens laten weten dat je graag reacties krijgt omdat je daar meer motivatie van krijgt?
    Je kan ook neerzetten bij een hoofdstuk dat je een X aantal reacties wilt voordat je verder gaat.
    Maar dit werkt ook niet altijd.


    Dat tweede mag niet meer dus dat kan niet, maar laten weten dat je het leuk vindt om reacties te krijgen is natuurlijk wel toegestaan :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Soe schreef:
    (...)

    Ik kan niet meer zeggen dan dit.


    Alsnog bedankt dat hier aandacht aan hebt willen besteden, en jullie ook, CupidsGun en LeoValdez.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2014 - 20:08 ]


    Not all those who wander are lost.

    Tja, het lastige is dat je zelfs met heel veel lezers soms maar een paar reacties krijgt op een hoofdstuk. Heel veel mensen reageren helaas gewoon niet, of maar heel zelden. Erg jammer, want op zich is even laten weten dat je iets leuk vond heel weinig werk en het werkt inderdaad erg motiverend.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Me same problem.
    Ik had in het begin erg veel abo's op mijn verhaal, maar er reageerden altijd "maar" twee mensen ofzo. Hier was ik ontzettend blij mee hoor, daar niet van! Maar nu zijn veel van mijn abo's weer weg, ik heb er nog wel wat. Maar krijg ik zelden een reactie. Ik vind het echt heel jammer, want ik vind het leuk als mensen meedenken met het verhaal of even laten weten dat ik inderdaad goed schrijf, of leuk schrijf. En ik houd ervan om tips en commentaar te krijgen.

    Maar zoals al gezegd werd; schrijven doe je voor jezelf. En alle reacties die je dan krijgt, worden ook serieus gemeend! :] Dat is toch ook een fijne gedachten?


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    ''Je schrijft voor jezelf'', well, dat kunnen mensen nu wel gaan roepen, maar als je voor je zelf schrijft dan zou je het net zo goed niet online kunnen zetten. Ik schrijf persoonlijk voor anderen en voor mezelf. Het is toch juist leuk om een verhaal aan anderen over te brengen en die positieve reacties geven?


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    ''Je schrijft voor jezelf'', well, dat kunnen mensen nu wel gaan roepen, maar als je voor je zelf schrijft dan zou je het net zo goed niet online kunnen zetten. Ik schrijf persoonlijk voor anderen en voor mezelf. Het is toch juist leuk om een verhaal aan anderen over te brengen en die positieve reacties geven?

    Precies dit. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mulleroni schreef:
    ''Je schrijft voor jezelf'', well, dat kunnen mensen nu wel gaan roepen, maar als je voor je zelf schrijft dan zou je het net zo goed niet online kunnen zetten. Ik schrijf persoonlijk voor anderen en voor mezelf. Het is toch juist leuk om een verhaal aan anderen over te brengen en die positieve reacties geven?


    Da's ook wel waar.


    16 - 09 - '17

    DAWSONS schreef:
    Schrijven doe je voor jezelf, niet om de abbo's/reacties. Maar ik snap dat het niet fijn is als je ze niet krijgt.
    Helaas kun je mensen niet dwingen te reageren, dus zul je moeten wachten tot hun het willen doen. (:


    Op zich is dit helemaal waar, maar als je je verhaal online zet, wetende dat er mensen zijn die het kunnen lezen, wil je dat natuurlijk ook graag. Als schrijver is het natuurlijk toch de bedoeling dat je ook lezers hebt, ghehe.

    Daarom snap ik wel precies dat het niet leuk is. Ik vind het altijd jammer als ik geen reacties krijg op een hoofdstuk, maar als ik zie dat de mensen het hoofdstuk erna wel weer gewoon lezen, denk ik: ze vinden het dus niet helemaal troep ^^

    Je zou natuurlijk altijd kunnen vragen waarom mensen niet reageren en of ze het nog wel leuk vinden om je stories te lezen. Daarbij wil je ik toch wel meegeven dat het plezier wel aan jou moet zijn. Als jij plezier hebt aan het schrijven is het sowieso goed.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik krijg de laatste tijd veel reacties, al weet ik niet volledig waarom.
    Ik bedank mensen altijd en zet soms mijn blijheid in een apart hoofdstukje of spoilerknop.
    Ook heb ik gezegd dat ik mijn verhaal afstem op de reacties en dingen verander als ze er veel enthousiasme is enzo
    Het kan natuurlijk dat ik gewoon heel praatgrage lezers heb :) met sommige heb ik ook een beetje een band opgebouwd, misschien dat dat ook helpt? Tenslotte vindt hij of zij je verhaal leuk, dus jullie zullen vast wel dingen hebben om over te praten. :)
    Veel succes!


    Mhm?

    Ik ben vaak te lui om een reactie te schrijven. Alleen 'verder' heeft niemand namelijk wat aan, maar om iets meer te schrijven is nou ook weer zoiets.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."