• Hallo.

    Ik ben van plan een nieuwe story te gaan schrijven over Justin Bieber en ik zoek nog een cover. Ik hoop dat iemand me kan helpen hiermee aangezien ik niet weet hoe je een cover maakt.

    Titel: Who are you? - Justin Drew Bieber (Mijn usernaam hoeft er niet op)
    Foto's: Justin Achtergrond meisje
    Lettertype: ik wil dit lettertype
    Sfeer: Vrolijk maar toch mysterieus.

    Alvast Bedankt.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 22:35 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Iemand?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Bump


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik kon niks met die foto van JB, dus ik heb een andere gekozen. Plus, het installeren van die lettertype werkt bij mij niet echt, dus heb ik een andere.


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    Ik kon niks met die foto van JB, dus ik heb een andere gekozen. Plus, het installeren van die lettertype werkt bij mij niet echt, dus heb ik een andere.

    Zou je dan asjeblieft een foto van 2013 willen plaatsten? Inplaats van een foto van 2010. Hij is in het verhaal 19 en hij lijkt hier niet op 19.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)Zou je dan asjeblieft een foto van 2013 willen plaatsten? Inplaats van een foto van 2010. Hij is in het verhaal 19 en hij lijkt hier niet op 19.

    Ah, oke. Ik zal het zo even doen.


    Some people are art and do art at the same time



    Ik moest hem wel helemaal veranderen.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik wil ook wel wat proberen, alleen weet niet zeker of ik die lettertype op GIMP kan krijgen, ben niet zo handig ;3 (Ookal kreeg ik op de een of andere reden wel 't 1Dlettertype erop. x3)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Als je nog een cover zoekt, ik wil wel! (:

    Er mogen nog meer covers komen. @Tomlinsonz het gaat jammer zijn maar een ander lettertype is ook welkom. Ik ga trouwens alle covers gebruiken die worden ingezonden.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,