• Dog sees her owner for the first time in 6 months.

    Zo lief, ik weet nog dat mijn vader zo lang en soms langer weg was, maar ik sprong gelukkig niet zo tegen hem aan als die hond haha. :'D

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 19:46 ]

    Ik moet áltijd huilen van dit soort filmpjes..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Zó schattig.

    Sinistre schreef:
    Ik moet áltijd huilen van dit soort filmpjes..

    Yep, ik vaak ook.

    Sinistre schreef:
    Ik moet áltijd huilen van dit soort filmpjes..

    + Ik kan niet stoppen met kijken.


    •*• Lululu •*•

    Wow, was onze hond ook maar zo xD als ik of mijn ouders lang weg zijn en terug komen, kijkt onze hond op en kun je van zijn gezicht aflezen: 'heey je bent er weer', en dan gaat hij weer verder slapen :S


    You must never forget the friends you love for as long as you live! - Erza Scarlet

    Wat ontzettend schattig.
    Ik denk dat mijn hond precies zo zou reageren. Die slaapt al slecht als mijn vader voor een week weg is en als hij dan terugkomt wordt ze eerst helemaal vrolijk en enthousiast en als ze weer wat is afgekoeld, slaapt ze zo 4 uur achter elkaar heel diep. En dan is er niks wat haar wakker kan maken.


    From these ashes, I will rise

    Aw... dat is zo lief<3


    :)

    nawh mooi om te zien wat voor banden mensen met dieren kunnen hebben. Super cute zo op zijn schoot


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wauw, geen woorden hiervoor. Er verscheen gelijk een glimlach op mijn gezicht.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ahww(H)
    Onze kat staat altijd voor het raam bij het aanrecht te mauwen als we een lange tijd weg zijn geweest:)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Ik ga altijd huilen van dit soort filmpjes. Het is zo vertederend. :3 <3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dit vind ik zo mooi. Ik weet zeker dat mijn hond ook zo zou reageren als ik voor zo'n lange tijd weg zou zijn. Hij word al helemaal gek als ik een uurtje weg ben, dan sprinkt hij de eerste paar minuten tegen me op en moet ik hem ook een tijdje knuffelen voor hij weer kalm is.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik kende hem al en hij is echt leuk ;3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind deze ook zo lief:



    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Awh, dit is zó lief!


    Tijd voor koffie.