• en ik ben al helemaal verslaafd haha. Alleen de verhalen die ik volg die posten niet zo vaak wat dat is wel jammer. Dus hierbij ben ik op zoek naar leuke verhalen om te volgen. Bijvoorbeeld:

    - 1D verhalenfanfiction
    - Onbekende personen
    - Romances
    - Drama

    Het liefst een actieve story met veel delen zodat ik wat te doen heb haha.

    Trouwens, hoe lang zit jij al hier op Q?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Gebruik de zoekfunctie eens.

    Ga naar het kopje 'Overige' en dan het derde knopje, ofwel 'Zoeken'. Zo kun je zelf uitkiezen wat jij wilt. :3


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Gebruik de zoekfunctie eens.

    Ga naar het kopje 'Overige' en dan het derde knopje, ofwel 'Zoeken'. Zo kun je zelf uitkiezen wat jij wilt. :3


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Praelectio schreef:
    Gebruik de zoekfunctie eens.

    Ga naar het kopje 'Overige' en dan het derde knopje, ofwel 'Zoeken'. Zo kun je zelf uitkiezen wat jij wilt. :3


    Oke dankje!

    Gefeliciteerd. (: In juni zit ik hier al drie jaar op dit account.
    Ik heb ook wel een verhaal voor je, misschien. Het heeft nog niet heel veel delen, maar is wel actief.

    Catch me if you can
    “It is far more difficult to murder a phantom than a reality.”
    - Virginia Woolf
    ~
    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hmm, laaaáng. Zeker 5 jaar of zo. En dan zal ik mijn verhaal maar niet opsturen, aangezien het een horror is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gefeliciteerd! Ik zit hier sinds 5 jaar en aan mijn verhaal heb je ook niks aangezien het een bar slechte oude Tokio Hotel fanfiction is. (:


    Tell me about it, stud.

    Bijna 6 jaar nu.
    I'm never leaving :Y)

    27 februari 2008


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Loveless schreef:
    Bijna 6 jaar nu.
    I'm never leaving :Y)


    8 Augustus 2007
    zit ik ook bijna 6 jaar op (:
    en het verveeld echt niet!

    Misschien vind je deze story wat, is een 1D fanfiction xx
    Summer love || One Direction

    [ bericht aangepast op 25 april 2013 - 8:44 ]


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Gefeliciteerd! Ik zit in mei twee jaartjes op Q!
    Ik heb btw ook nog een OP story voor je: Hecticity.


    The odds are néver in our favor.

    Praelectio schreef:
    Gebruik de zoekfunctie eens.

    Ga naar het kopje 'Overige' en dan het derde knopje, ofwel 'Zoeken'. Zo kun je zelf uitkiezen wat jij wilt. :3


    Dit. En ik zit bhier inmiddels zo'n 2,5 jaar.


    Bad decisions make good stories.

    Ik een half jaar.

    Ik heb misschien wel wat stories voor je. Zelf hou ik niet zo van de zoekmachine omdat ik liever een overzichtje hebt met de titel en een samenvatting, zoals vaak bij zulke topics. (:


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - In het Nederlands geschreven.
    - Dit verhaal is al af, ik ben nu bezig met een vervolg




    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller/avontuur/vleugje romantiek



    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy/avontuur/thriller/drama
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Ik heb ook nog een Hobbit fanfictie, als je daarvan houdt moet je het maar even laten weten. Er zit wel veel drama/romantiek in. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Shattered


    ... if reality splintered into millions of pieces?
    ... if everything you used to be slipped through your fingers like water?
    ... if lies grabbed you like spiders grab flies in their webs?
    ... would love be enough to move on and leave the past behind?


    De vrouw glimlachte weer wrang. 'Nee, voor jou is dit maar een nachtmerrie. Morgen wordt je wakker en beeldt je je in dat dit maar een afschuwelijke droom was. Je vergeet.'
    Ik dacht gelijk aan Nova. Ik zou dit nooit vergeten, dat kon ik niet. 'Ik vergeet niets.'
    Ze lachte nu zachtjes en het meisje op haar schoot lachte met haar mee. 'Mensen vergeten. Alles waar ze bang voor zijn stoppen ze diep weg, in de hoop het te vergeten.'
    Nova blies zachtjes maar ongeduldig haar adem uit en ik hoorde Salome's luie tred op de houten vloer weerkaatsen in de holle ruimte onder de oude planken. Een windvlaag trok door het huis en de kilte drong door tot in mijn botten. 'Niets is zo moeilijk uit het geheugen te bannen als de wens haar te vergeten.'


    Summary,
    Rhea Amides is zestien jaar en woont futuristisch Europa. Het leven in de arbeidersbuurten, waar Rhea woont, is zwaar en gevaarlijk. Doordeweeks gaat ze naar de kunstgerichte academie in de stad, waar ze met haar beste vriendin Kat stiekem de regeltjes omzeilt. In haar provincie, Elledan, wordt alles niet zo nauw genomen, de regels zijn maar letters op papier. Maar met de komst van Nevjia Strolovsky, hangt er iets zwaars in de lucht, iets slechts: veranderingen... Hoe meer er verandert in Elledan, hoe meer Rhea het gevoel krijgt dat ze Kat aan het verliezen is. Nevjia biedt Rhea vrijheid en vriendschap, maar Alec, Nevjia's broer vertrouwt Rhea niet. Maar haat en liefde liggen dicht bij elkaar...


    Science-Fiction || 12+ || Drama, actie en romantiek || Phantasticae Productions || Link in plaatje

    -X-X-X-




    Letitia Bennett is opgegroeid in Spanje. Ze heeft altijd vrijheid gekend en ze leerde op te komen voor haar eigen mening. Ze heeft geleerd om keuzes voor zichzelf te maken. Maar wanneer haar moeder en broer omkomen bij een bosbrand die hun kleine villa aan de kust volledig verwoest eist haar grootmoeder haar en haar zusje op. Haar vader wordt vermist op zee en haar grootmoeder verafschuwd de twee meisjes. Losgeslagen zielen zijn het. Ze stuurt Letitia naar een kostschool in de buurt van Londen om te zorgen dat haar reputatie zonder smet blijft. Fiona is makkelijker te temmen en blijft achter op het landgoed van Oxford. Op Dowd kan Letitia haar draai niet vinden en ze voelt zich eenzaam. Ze geniet van de tekenlessen en ook de andere lessen doen haar deugd. Ze wil graag haar horizon verbreden hoewel dat best moeilijk is. Ondertussen verlangt ze hevig naar Spanje en naar vrijheid.Ze mist de zee en het strand. Dan leert ze Delicia kennen. Delicia is een eigenaardig meisje en 's nachts betrapt ze haar wanneer ze door de gangen van Dowd sluipt. Delicia neemt haar mee naar de zigeuners. Letitia vind haar vrijheid en plezier. Ze leert de bittere Robyn kennen en de mysterieuze Ravi. En wat is het verhaal van de kleine Hazel? Maar ze zit gevangen in haar eigen wereld. Haar kooi van pracht en praal. Is ze in staat om te ontsnappen? En is alles wel wat het lijkt?




    - Romantiek
    - Drama
    - Historisch
    - Avontuur
    - ABN


    Chasing goals.

    OwhmyNiall schreef:
    (...)

    8 Augustus 2007
    zit ik ook bijna 6 jaar op (:
    en het verveeld echt niet!

    Misschien vind je deze story wat, is een 1D fanfiction xx
    Summer love || One Direction

    5 jaar 10 maanden 2 weken 4 dagen
    Boh boh haha!

    Oh en hier is mijn onbekende personen verhaal:
    Russian Romance



    Memoria Darling is een jonge Nederlandse vrouw die naar Rusland tijdens de tweede wereld oorlog gaat om kenissen van haar te helpen. Aangezien ze niets meer in Nederland heeft behalve een ketting en wat geld, maakt ze de lange en gevaarlijke reis naar Rusland om ze te helpen. Maar als ze daar aan komt, is het al erger dan ze verwacht had. Ze zijn al gestorven door hun wonden en ziektes.

    Memoria kan nergens naar toe, gelukkig mag zich schuilen bij een klooster. Maar ze moet voorzichtig zijn, aangezien de Russische soldaten het niet erg op buiterlanders hebben.

    Ze wordt op een gegeven moment gevonden door een Russische soldaat die gelooft dat ze een Duitse spion is, ook al is ze dat niet. Hij wilt haar niet geloven. Ze is maar een lief Nederlandse meisje dat naar Rusland is gekomen om mensen te helpen, en nu heeft ze niets meer. De Russische soldaten moeten beslissen wat ze met haar gaan doen, maar misschien is ze wel handig voor iets anders…

    Praelectio schreef:
    Gebruik de zoekfunctie eens.

    Ga naar het kopje 'Overige' en dan het derde knopje, ofwel 'Zoeken'. Zo kun je zelf uitkiezen wat jij wilt. :3

    Dit.
    +
    Zelf zit ik hier 3,5 jaar op Q, maar dit account heb ik ongeveer een jaartje geleden aangemaakt.


    Some people are art and do art at the same time