• zijn er hier eigenlijk braviours ? ^^


    If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

    HAHAHAHAHA NO, just no


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    IrishNialler schreef:
    (...)Dat is volgens mij 'de nieuwe Nederlandse 'one direction' die deden mee aan xfactor

    Nope, mijn buurmeisje wel, verschrikkelijk



    Toch niet weer van die verwaande jongens?


    Queer zijn is gewoon alles

    Nope. Al vind ik 1 wel cute ^_^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jezus dit is nog slechter dan Mainstreet.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Thysia schreef:
    (...)

    Ja haha.


    Dat is mij ook nog een grote vraag x'D. Waarschijnlijk was er iemand weer zo grappig om mijn nummer door te geven bij hun Instagram. Ze (Samuel en Cassius) vroegen via Instagram nummers van mensen. En dus werd ik om 12uur 's nachts en half 1 's nachts gebelt. Geweldig.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ohmygod, en je hebt dus Braviours en B-Babes.
    Let me puke.



    De boys vlogen er dan als eerste uit tijdens de finale van X Factor, het heeft B-Brave tot dusver geen windeieren gelegd. De heren tekenden vandaag namelijk een platencontract bij Sony Music.De boys vlogen er dan als eerste uit tijdens de finale van X Factor, het heeft B-Brave tot dusver geen windeieren gelegd. De heren tekenden vandaag namelijk een platencontract bij Sony Music.Dat je niet per se X Factor hoeft te winnen voor een succesvolle muziekcarrière hebben de jongens van One Direction al lang bewezen. Dat kunstukje lijken de boys van B-Brave te gaan herhalen. Ondanks dat ze er als eerste uitknikkerden in de finale, tekenden Kaj, Sam, Cassius, Dioni en Jai vandaag mooi een platencontract. Goed nieuws voor alle fans dus, die nu weer kunnen blijven gillen voor hun hunks. En ze zijn ook nog eens alle vijf vrijgezel!De jongens zelf zijn er nog een beetje beduusd van. Ook waren ze behoorlijk zenuwachtig voor het zetten van hun krabbel. "Ik besef het nog niet eens", zegt Dioni aan RTL Boulevard.Met deze nieuwe muzikale toekomst in het verschiet staat school natuurlijk even op de tweede plaats. Je moet het ijzer smeden als het heet is tenslotte. "We zijn nog heel jong dus school is voor ons heel belangrijk," zegt Kai, "maar dit is voor ons heel leuk en waar we in verder willen, waar we later ons werk van willen maken."Eerst maar eens dat album dan. Deze hele vakantie storten ze zich op B-Brave, daarna gaan de boys weer terug naar de schoolbanken.


    Serieus?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik zag ze op televisie. Twee van die jochies hadden zo'n Bieber kapsel en zingen konden ze niet echt.


    26 - 02 - '16

    Lol, ik dacht eerst dat dit over die Disney film ging 'Brave', krijg je deze shit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nee...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Nee, gewoon nee. Kay is misschien dan wel aardig (ja ik ken hem, hij zit bij een vriendin van mij op het NOVA geloof ik. Hij is in ieder geval wel eens op verjaardagen van mensen uit mijn vriendengroep), maar fan? Never.


    Happy Birthday my Potter!

    Nope, vind ze niet goed. Ze kunnen dansen, maar zingen? Neh.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Bij de audities vond ik ze nog wel leuk, maar daarna werden ze vreselijk.
    Dus nee.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 18:26 ]


    Do what people say you can't.

    Ik ben een halve Braviour... Ik vind hun single leuk, al kunnen ze niet geweldig zingen. Ze zijn wel cute.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ugh ik vond ze zo vreselijk bij XFactor. Toen ik ze voor de eerste keer hoorde dacht ik Oh dat gaat nog wel maar ze werden alleen maar slechter.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."