• Ik zoek altijd asmr video's op voor wanneer ik ga schrijven - oceaangeluiden, bosgeluiden etcetc. Maar nu kwam ik deze tegen en die moest ik toch wel even met jullie delen want stiekem zijn ze echt heel fijn. :Y)

    Alle Common Rooms:


    Malfoy Manner:

    Library:

    The Dursley's (ja je kan je zelfs in hun huis wanen :'D )

    Shrieking Shack (ook gezellig):

    Shell Cottage:

    Weasley House:

    In de trein op weg naar Hogwarts:


    En ze heeft er nog wel meer. Ook van andere fandoms trouwens. Best wel leuk. ^^

    Herkenbaar. (; Wat ik soms doe is foto's opzoeken van die Harry Potter tentoonstelling. Ik kan nooit zoveel details ophalen uit mijn fantasie en herinneringen over de verdonkerde maansteeg bijvoorbeeld als dat er daar te zien is. Dat doe ik om me onder te dompelen. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Herkenbaar. (; Wat ik soms doe is foto's opzoeken van die Harry Potter tentoonstelling. Ik kan nooit zoveel details ophalen uit mijn fantasie en herinneringen over de verdonkerde maansteeg bijvoorbeeld als dat er daar te zien is. Dat doe ik om me onder te dompelen. (:

    Ik ben niet eens iets HP-gerelateerds aan het schrijven haha. Maar de settings bij deze videos/geluiden zijn amazing om bij te schrijven. <3

    MT, wil binnenkort eens een kijkje nemen op dat account!


    ars moriendi

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ik ben niet eens iets HP-gerelateerds aan het schrijven haha. Maar de settings bij deze videos/geluiden zijn amazing om bij te schrijven. <3


    Toch bedankt om het te delen! Ik denk dat veel mensen het kunnen gebruiken! (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Toch bedankt om het te delen! Ik denk dat veel mensen het kunnen gebruiken! (:

    Geen probleem. ^^

    Nice! Ik luister ASMR wanneer ik stressvol aan het werk ben/op school ben en wanneer ik in bed lig en ik had alleen wel eens een Gryffindor Common Room filmpje gevonden en dat voelde toch wel een beetje ongemakkelijk als een Slytherin haha (:


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Manoeuvre schreef:
    Nice! Ik luister ASMR wanneer ik stressvol aan het werk ben/op school ben en wanneer ik in bed lig en ik had alleen wel eens een Gryffindor Common Room filmpje gevonden en dat voelde toch wel een beetje ongemakkelijk als een Slytherin haha (:

    Verrader! Haha nah, ik als mede-slytherin vind die van gryffindor ook wel chill. Cosy en zo. :Y)

    Haha de leerlingenkamer van Slytherin vind ik er echt ZO kil en ongezellig uitzien. Ik zou daar niet willen wonen, maar goed ik zit dan ook in Ravenclaw en dan zou ik in Gryffindor zitten. Ik kan me niet vinden in Slytherin. Het is de laatste afdeling waarin ik zou willen worden ingedeeld. Goed voor jullie dat jullie het wel gezellig vinden. Ieder zijn smaak :'D


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Haha de leerlingenkamer van Slytherin vind ik er echt ZO kil en ongezellig uitzien. Ik zou daar niet willen wonen, maar goed ik zit dan ook in Ravenclaw en dan zou ik in Gryffindor zitten. Ik kan me niet vinden in Slytherin. Het is de laatste afdeling waarin ik zou willen worden ingedeeld. Goed voor jullie dat jullie het wel gezellig vinden. Ieder zijn smaak :'D

    Kil en duister, net als mijn ziel. (cat)

    KyloRen schreef:
    (...)
    Verrader! Haha nah, ik als mede-slytherin vind die van gryffindor ook wel chill. Cosy en zo. :Y)


    Was nog een roleplay ASMR video ook nog, dubbel zo awkward! D:


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Gaaf, ik ga een kijkje nemen! :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Oh I love this!! Die even aanzetten voor de sfeer wanneer je een scene schrijft ! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    mt :3