• aan iemand die ik niet ken, haha. Ik liep door de gang en mijn vriendinnen lopen heel snel. Dus ze doen de deur naar een andere gang open en die gaat vanzelf heel hard dicht. Dus ik ren heel snel om te proberen door die deur te komen zonder dat hij voor mijn neus dicht zou vallen. En ik helemaal tegen mijn vriendinnen roepen van 'EY!' en toen deed iemand die deur net open en dat bleek een jongen te zijn. En ik liep tegen hem aan. En ik had echt het gevoel dat onze lippen tegen elkaar zouden komen. Maar dankzij mijn snelle zintuigen ben ik snel achteruit gestapt. Ik dacht echt dat ik die vreemde bijna zou gaan kussen. *opgelucht* En hij was niet eens mijn type. D: Hij kwam zo dichtbij mijn gezicht, onze neuzen raakte elkaar gewoon aan. Hummmm, ik moet echt oppassen de volgende keer.

    Oké, is er nog iets bijzonders gebeurd vandaag bij jullie?


    All this dampness is damp.

    Haha :Y) I kzou het best awesome vinden, toch als hij zo helemaal ':9~' is ;D


    We're hiding behind skin that's too tough

    Haha ik ben officieel tot stoere gurl verklaard, nee vraag maar niet naar uitleg (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    Haha ik ben officieel tot stoere gurl verklaard, nee vraag maar niet naar uitleg (krul)

    -vraagt naar uitleg- Sorry ik ben nieuwsgierig als de pest ;x
    OT: Ik vind 't nog wel vet ;D Precies het begin van een chickflick ;3

    [ bericht aangepast op 23 sep 2010 - 18:28 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dikke fail. xd


    *insert philosophical cringe expression here*

    Archer schreef:
    (...)
    -vraagt naar uitleg- Sorry ik ben nieuwsgierig als de pest ;x


    Juul en ik zijn allebei hele stoere gurls en in onze klas zitten hele boys, en dat was heel grappig.
    En we hebben trouwens onze geschiedenis leraar gefilmd toen hij de Duitse en Italiaanse volkslied ging zingen, genius :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hahahaha, dat vind ik nou echt weer wat voor jou. _O_


    Hope goes lost but never dies.

    Hahah, dan ben je wel uniek. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Bro schreef:
    (...)

    Juul en ik zijn allebei hele stoere gurls en in onze klas zitten hele boys, en dat was heel grappig.
    En we hebben trouwens onze geschiedenis leraar gefilmd toen hij de Duitse en Italiaanse volkslied ging zingen, genius :9~

    Hoe droog ;'D Hoe komt dat die dat volkslied dan kende ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.