• Ja, Esmée wil ander haar. Niet meer zo lang :( Ben het helemaal zat! Altijd pluizen en nooit mooie krullen. Na 1 of 2 uur zakken ze toch weer uit (huil)

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=86201

    Dus weet iemand goede tips hoe ik mijn haar kan laten knippen? Ik wil het een stuk korter (nog wel over mijn schouder) en het liefst geen laagjes. En weet iemand hoe ver je haar opkrult als je het zo kort knipt?


    Think before you act.

    Ja, misschien is het leuk om het Kort & Stijl te proberen?

    Ik had eerst lang krul, en heb nu kort en krul & da's echt Super. ;D

    uwhh tjaa geen idee
    ik heb ultra styl haar selfs alsk het heel kort knip n_n dus tja kan nie helpe


    We can only learn to love by loving.

    heb nooit krullen gehad :S

    Stijl werkt bij mij niet :S Hebben ze een keer geprobeerd met een stijltang. Ten eerste zat ik uren te wachten en het was nog steeds pluizig.

    En heel kort durf ik niet, want dan ben ik bang dat ik zo'n ontploft kapsel krijg. Een Bill-look-a-like :X


    Think before you act.

    Euhm je kan het aan de voorkant wat korter laten knippen en dat het dan aan de achterkant in een soort punt samenkomt.
    Heb alleen geen idee hoe het met je krullen dan gaat, ook al heb ik zelf krullen x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Zo he. Mooi haar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb hetzelfde haar als ik het laat krullen. Misschien handig om een shampoo te gebruiken die je haar stijler maakt. Dan pluist het ook niet zo snel. Ga niet meteen naar de kapper, maar ga naar de drogist en zoek een goede shampoo voor je haartype. Als je daarna toch niet het gewenste resultaat krijgt is de kapper toch een optie

    Ik zou gewoon een stijltang kopen. Dan pluist het iig niet zo. Je kan het voor iets korter doen en dan naar achter wat langer ofz. Das wel mooi als het je staat.


    Mew <3

    Ik heb hetzelfde haar als ik het laat krullen. Misschien handig om een shampoo te gebruiken die je haar stijler maakt. Dan pluist het ook niet zo snel. Ga niet meteen naar de kapper, maar ga naar de drogist en zoek een goede shampoo voor je haartype. Als je daarna toch niet het gewenste resultaat krijgt is de kapper toch een optie


    Ik heb zovaak al shampoo en cremespoeling gekocht speciaal voor krullend haar, maar dat werkt niet. In ieder geval niet bij mij


    Think before you act.

    Ö Ik had precies hetzelfde haar vroeger ö
    K had t helemaal laten verven enal & 'n stijltang gekocht ;)
    K doe altijd grotendeels van m'n haar in een staart en dan zeg maar de rest stijl 'k ;p Meestal als 'k dan naar school fiets krult 't alweer maar iig minder als eerst :D


    "...she made her home in between the pages of books."

    heb nooit krullen gehad :S


    ik heb da van nature en ik wil er van af!!! Daarom stijl ik myn haar!!! xD


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!