• Het was een of andere dansfilm over een crew die dan met behulp van een coach die hen dan keihard traint.
    Ik heb alleen de trailer gezien. Volgens mij was die coach ook een vrouw in een mannenteam of iets. Dat ze dan ook in een oude jeugdjuvi zitten.
    + volgens mij is hij niet zo oud. Iets van dit jaar of vorig jaar. Op z'n vroegst 2011.

    Iemand een idee, please!

    -Het is geen step up. :Y)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 22:05 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    De enige dansfilms die ik ken (maar nooit gezien heb) zijn de Step Up films.

    Ik ken Honey 2 verder nog, buiten Step Up, maar dat is hem volgens mij niet. Alhoewel het wel met een danscrew is. Maar die is zo ver ik weet uit 2009... Oh, hij is wel uit 2011
    Dit is de trailer:

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 22:00 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Beat the world misschien? (ik ben gewoon gaan googlen onder 'Dance movies)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Body Language misschien? Naast die en Dirty Dancing ken ik geen dansfilms.


    Chaos is a ladder.

    Het was inderdaad iets met hiphop en een 'battle of the year' maar het gaat meer om de coaching etc volgens mij.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Footloose?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Got it! Met dank aan PercyWood om 'dance movies' te googlen. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Got it! Met dank aan PercyWood om 'dance movies' te googlen. (:


    Gelukkig heb je hem gevonden (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis