• Een of andere snotneus die wat aan zijn spelling moet werken vond het zo te zien grappig om even lekker op mijn account te gaan zitten en wat onzin uit te spoken via mijn account. Diep triest allemaal. Ik heb al het account opgezocht en gezien wat hij of zij allemaal op mijn account heeft gedaan. Ik vind het diep sneu en jammer dat ik nu alles kwijt heb, maar ben in ieder geval wel blij dat ik op Quizlet kan. Al heb ik een hekel om een nieuw account aan te maken, ik moest wel, anders moest ik mijn hele leven doorbrengen zónder Quizlet, wat ik helemaal niet wil. Dus zoals je ziet heb ik gewoon een nieuw account.
    Dit topic is er voor alle duidelijkheid. Scorpia is nu (voorlopig, hopelijk) Helicus.

    Ik had helemaal geen behoefte aan een nieuwe start, tbh.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 17:27 ]


    ''Don't say life isn't beautiful and keep smiling.''

    Aha, welkom terug Emma ^^


    Because I love him, do I need another reason?

    EMMAAAA! :3

    Ik hoopte al dat je een nieuw account aan zou maken! Wordt ''Scorpia'' dan verwijderd oid, of is dat allemaal nog niet bekend?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kun je je account niet terugkrijgen dan? of is de account verwijderd?


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik denk dat zowat iedereen - toch degenen die jou kennen - al door hadden dat er iets mis was en dat er een hacker aan het werk is. Dodelijk irritant en dieptriest.
    In ieder geval, ik ben blij dat je er nog wel bent (;

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 17:16 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik begon me echt te ergeren aan die hacker. Goed dat je een nieuw account hebt aangemaakt. Welcome back. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik had het al door dat je gehackt was. Welkom terug zal ik zeggen (:


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Ik heb geen idee wat de moderators nu met het account gaan doen, maar ik vind het ergens zonde om het meteen te verwijderen, want ik hoop nog steeds dat ik het account terugkrijg. Dankjewel allemaal.


    ''Don't say life isn't beautiful and keep smiling.''

    Lipari schreef:
    Ik begon me echt te ergeren aan die hacker. Goed dat je een nieuw account hebt aangemaakt. Welcome back. (:


    Queer zijn is gewoon alles

    en welkom terug natuurlijk. waar zijn mijn manieren?? o.O


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Gelukkig ben je terug. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lipari schreef:
    Ik begon me echt te ergeren aan die hacker. Goed dat je een nieuw account hebt aangemaakt. Welcome back. (:


    Do what people say you can't.

    Dat mens kon nog geen goed nederlands -_- maar ik ben bij dat je terug bent.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Heb je enig idee hoe die aan je account gekomen is?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Helicus schreef:
    Ik heb geen idee wat de moderators nu met het account gaan doen, maar ik vind het ergens zonde om het meteen te verwijderen, want ik hoop nog steeds dat ik het account terugkrijg. Dankjewel allemaal.


    Ja, begrijp ik wel. Je hebt er immers ook zoveel tijd op doorgebracht en al je creaties staan daarop.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Theodora schreef:
    Heb je enig idee hoe die aan je account gekomen is?


    Het kan/kon liggen aan mijn wachtwoord, maar dat account heb ik een jaar geleden aangemaakt, dus het wachtwoord is niet iets voor hersenskrakers.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 17:20 ]


    ''Don't say life isn't beautiful and keep smiling.''