• Hay mensen die dit lezen,

    Kennen jullie dat gevoel dat de mensen om je heen je er niet bij willen?
    Want dat heb ik nu.. nee eigenlijk heb ik dat altijd..
    Mijn hele familie zit beneden, gezellig te zijn. En ik had eerst niet door dat me zus, me broer en zijn vriendin er ook zijn, maar het feit dat ze mij er niet bij proberen te krijgen, dat ze niet eens 'hoi' tegen me zeggen doet best pijn. Dat soort dingen geven me gewoon het idee dat ik er niet bij mag zijn.
    En ik ben nog al het afwachtende type, vooral in ditsoort situaties, als ik iets wil dan wacht ik tot de ander me vraagt of wat dan ook.. Als de ander me niet vraagt of ik mee wil dan houd ik mijn mond, omdat ik dan denk dat ze mij er toch niet bij willen hebben..
    Eigenlijk sluit ik mezelf dus buiten, maar ik wil me gewoon niet opdringen. En hier heb ik echt enorm veel moeite mee.
    ik voel me namenlijk dag in dag uit buitengesloten en/of ongewenst hier.
    Het liefst loop ik weg, maar ik voel me toch nergens welkom dus waarom zou ik dat proberen?
    Daarbij is het toch geen 'oplossing'. Praten is altijd de oplossing volgens velen, maar geloof me, ik ben bij genoeg therapeuten geweest en ik word er gek van..
    Het helpt gewoon niet, wat ik ook doe waar ik ook heen ga bij wie of wat ik ook hulp zoek, niks helpt..

    Ik ben al een aantal jaar manisch depressief, wat betekent dat ik 'moodswings' heb. Het ene moment ben ik vrolijk en lach ik overal om, het andere moment barst ik zonder reden in tranen uit.. Maar dit komt gewoon door de enorme hoeveelheid opgekropte woede en verdriet naar de buitenwereld toe.
    Mijn vader geeft niks om me, tenminste dat idee geeft hij me, ik heb eigenlijk amper échte vrienden en vrienden maken durf ik gewoon niet.. Iedereen op mijn school lijkt een hekel aan me te hebben..

    Een jaar geleden ontmoette ik een jongen, hij was zo'n beetje mijn alles. Ik kon hem alles vertellen wat me dwars zat en hij luisterde echt naar me. Maar dat heb ik verpest, zoals ik eigenlijk alles lijk te verpesten. Vele zeiden tegen me dat hij maar 'pixels' was, aangezien ik hem enkel via internet kende. Maar dat maakte me niet uit, hij wat mijn steun en toeverlaat. Maar door een leugen van mijn beste vriendin, toen, raakte ik hem kwijt.. Zij kwam met een verhaal om hem verdrietig te maken, het lukte haar.. Maar toen ik het hem vertelde, zei zij tegen hem dat het allemaal mijn idee was.. En sindsdien wenst hij me dood, iets wat echt vreselijk pijnlijk voor me is. Ik heb er echt alles voor over om het overnieuw te doen, maar dat kan ik niet.. En hoe hard ik ook om vergiffenis vraag en hoe vaak ik hem ook vertel dat het een misverstand is.. hij ziet me nog steeds het liefst op een treinspoor terwijl er een trein aan komt.. Iets wat ik ook graag zou doen de laatste tijd..
    Maar dat doe ik niet. Ik wacht, ik wacht op een tijd waar in alles beter word.. Maar daarvoor zal ik zelf eerst ook moeten veranderen, ben ik bang.. Ik heb mezelf al eens veranderd. Want vroeger, toen ik nog een klein meisje was, toen was ik bazig.. Ik wilde altijd de baas zijn en ik was toen echt een kreng. Het heeft een lange tijd geduurt maar ik ben er vanaf.. Ik cijfer mezelf nu altijd automatisch om laag, ik vind niet dat ik beter verdien, ik vind niet dat ik meer verdien, ik wil gewoon van dit rot gevoel af.. Het gevoel dat je buitengesloten en ongewenst bent is echt het ergste wat er is..

    Sorry dat ik jullie hiermee lastig val.. ik moest het gewoon kwijt..
    ××Roww


    Little do you know

    ik heb echt een te lange lap tekst geschreven.. :x


    Little do you know

    Heel veel meisjes hebben dat, ga gewoon lekker beneden zitten en als die jongen je dood wenst is er iets niet helemaal goed in zijn hoofd


    night thinking, day dreaming

    Ga er gewoon gezellig bijzitten, misschien geef je hen het gevoel dat je liever boven blijft?
    Anyways, er is wat goed mis in het hoofd van die jongen als hij je dood wenst.

    Je hebt het die jongen vaak genoeg uit gelegd dus ik vind het nogal dom en ook wel zielig dat hij zoiets zegt. Daarnaast kan je gewoon bij je zus, je broer en zijn vriendin gaan zitten. Als ze je er echt niet bij willen hebben dan laten ze dat wel echt merken. Ik kan begrijpen dat je dat eng vind maar probeer het toch.

    En ik weet niet of je beste vriendin nog je beste vriendin is maar volgens mij is dat niet zo'n goede vriendin. Aangezien zij iets doet, het word niet goed opgevat en ze geeft jou dan de schuld.


    Physics is awesome

    Ik zou die jongen laten vallen. Ik weet dat het moeilijk is, maar zulke verwensingen zijn nergens voor nodig, al helemaal als je je excuses allang aangeboden hebt. Ik weet dat het heel moeilijk is om hem te laten gaan, maar als hij niet wilt luisteren, kun je verder weinig doen.
    Het is wel een rotstreek van die vriendin dan. Heeft ze haar excuses aangeboden?

    Verder zou ik niet goed weten wat ik zou doen in zo'n situatie. Wat ik sowieso zou doen, is erbij zitten. Je hoeft niet eens zo veel te praten, maar erbij zitten zorgt wel voor positiviteit om je heen. Denk mee met de gesprekken en discussie's. Doe mee als ze een spelletje gaan doen, of stel zelf voor om een spel te gaan doen. Ik leef met je mee, sterkte!


    Tijd voor koffie.

    @Blutbad
    Nee ze is mijn vriendin niet meer.. Eerst wist ik niet dat zij hem had verteld dat ik alles had bedacht..
    maar ze zei een keer op een avond tegen me dat ze het gevoel had dat ik haar overal de schuld van gaf over dat ik hem kwijt was enzo,
    en de volgende dag op school negeerde ze me gewoon..

    Maar het feit dat mijn broers, zus en de rest die beneden zit niet eens hoi tegen me zegt doet gewoon pijn.
    Ook altijd als ik van streek naar boven loop komt er niemand even kijken hoe het met me gaat, zelf terwijl ze allemaal weten hoe ik over het leven denk..
    Dat geeft me al helemaal het idee dat ze me er niet bij willen.
    Want wat als ik huilend naar boven loop, en ik snij m'n polsen open(wat ik niet ga doen tis maar een voorbeeld) of ik neem slaappillen(ook dit ben ik niet bepaald van plan) dan weet ik zeker dat ze er pas tijdens avondeten achter zullen komen want ze komen nooit eens bij me kijken, alleen als ze iets van me willen. Zelfs als ik tot half drie in me bed blijf liggen zullen ze niet even komen kijken hoe het met me gaat..


    Little do you know

    Puzzel schreef:
    Ik zou die jongen laten vallen. Ik weet dat het moeilijk is, maar zulke verwensingen zijn nergens voor nodig, al helemaal als je je excuses allang aangeboden hebt. Ik weet dat het heel moeilijk is om hem te laten gaan, maar als hij niet wilt luisteren, kun je verder weinig doen.
    Het is wel een rotstreek van die vriendin dan. Heeft ze haar excuses aangeboden?

    Verder zou ik niet goed weten wat ik zou doen in zo'n situatie. Wat ik sowieso zou doen, is erbij zitten. Je hoeft niet eens zo veel te praten, maar erbij zitten zorgt wel voor positiviteit om je heen. Denk mee met de gesprekken en discussie's. Doe mee als ze een spelletje gaan doen, of stel zelf voor om een spel te gaan doen. Ik leef met je mee, sterkte!


    Nee, ze heeft haar excuses nooit aangeboden.. Ze heeft me gewoon genegeerd en nooit meer een normaal woord tegen me gesproken.
    Ik ben er zelf achter gekomen dat ze dit gedaan heeft :l


    Little do you know

    Puberjaren zijn echt zo vreselijk. :/
    Ik ken het gevoel, sterkte!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ken die gevoelens. Stap eens over je onzekerheden tegenover vreemden en je zal hele gave, grappige, awesome vrienden vinden die dag en nacht voor je klaarstaan. Vertrouw me daarmee maar. Die gevoelens had ik ook. Maar toen ik met me moeder erover sprak (in mijn geval zelfmoordpogingen) merkte ik dat iedereen me veel liever behandeld. En het geeft een goed gevoel, want het indiceer dat er echt mensen waren al die tijd die dus wel om je gaf/geven. Je was alleen te blind om het te zien.
    I wil wel zeggen dat die onzekerheden er altijd zullen blijven, omdat het wel een deel van je lijkt te zijn, maar je moet het niet je leven laten beinvloeden. Het leven is te kort om het depressief door te brengen.


    -