• Wie kent ze niet? De vier Britse jongens en die ene Ier. Altijd zijn ze hard aan het werk en er is besloten dat ze met zijn vijven wat rust verdiend hebben. Ze worden op vakantie gestuurd naar een besloten resort om helemaal tot rust te komen, maar natuurlijk is dit niet voor niets. De jongens moeten tijdens hun verblijf contact houden met de fans via Youtube. Ze krijgen elk een eigen account om daar dagelijks vlogs op te plaatsen, maar hier hebben ze nul procent verstand van. Daarom zijn er vijf bekende Youtubers uitgekozen om ze te begeleiden. Deze doen maar al te graag mee om zo meer viewers te krijgen. Een strijd barst onderling los, zelfs tussen de band. Helemaal als hun geheimen plots worden gefilmt door de anderen en er dingen naar buiten komen die juist verborgen moesten blijven. Is hun vriendschap sterk genoeg? Of ontstaan er hele nieuwe banden?
    Abonneer je snel om van alles op de hoogte te blijven.
    - De rechten van het idee gaan naar Danosaur en deels naar Praelectio.


    Regels:
    - Je bent verplicht om minimaal zes tot zeven regels te schrijven. Dit om one-liners en ééndagsvliegen tegen te gaan.
    - Wij zijn niet de enigen die er een gloeiende hekel aan hebben als je bij het tweede of zelfs al het eerste topic stopt! Denk dus na voordat je -je inschrijft!
    - Beschreven seks, alcohol, schelden en overigen is toegestaan.
    - Ga enkel bij belangrijke dingen off-topic. De rest kun je allemaal in een gastenboek of inbox bespreken.
    - Ik, Praelectio, en Danosaur maken de topics en zullen alles zo goed mogelijk uitleggen en eventuele problemen oplossen.
    - Perfecte personages bestaan niet en worden niet goed gekeurd.
    - Ga geen ruzie maken en houd je aan de bovenstaande regels! Als je dit niet doet zetten wij je zonder pardon uit dit RPG.


    Personages:
    - Harry Edward Styles. Danosaur
    - Zayn Javadd Malik. Gezocht!
    - Niall James Horan. Sempra
    - Liam James Payne. Liamarmy
    - Louis William Tomlinson.Praelectio

    Bekende Youtubers:
    - Daniel Howell. Danosaur. || danisnotonfire.
    - Finnegan Frayn Harries. Praelectio. || JacksGap.
    - Jenna Mourey. HurtedHeart. || JennaMarbles.
    - Zoe Sugg. Gillies. || zoella280390.
    - Justine Ezarik. Lootus. || iJustine.

    Sticky:
    Vlog: Een blog dat via video, ofwel op Youtube wordt bijgehouden.
    Vloggers: De personen die een vlog bijhouden.
    Abonnees: Mensen die een abonnement op een kanaal van Youtube nemen. Deze worden ook wel subscribers genoemd.
    Viewers: Mensen die naar de video's kijken, ofwel kijkers.
    Sharing: Een bepaalde video delen op je eigen kanaal.
    Thumbs up/Like: Dit spreekt voor zich, denk gewoon aan liken op Facebook

    Kamerindeling:
    Harry en Zayn.
    Louis en Niall.
    Liam, Daniel en Finn.
    Jenna, Zoe en Justine.

    Vlogindeling:
    Louis en Daniel.
    Liam en Jenna.
    Niall en Justine.
    Zayn en Zoe.
    Harry en Finn.

    Het begin:
    De leden van One Direction en de bekende vloggers zijn al bij het resort aangekomen en de kamers zijn al verdeeld. Iedereen heeft zich verzameld in de woonkamer en er wordt druk besproken welke vlogger nu welk bandlid mag gaan begeleiden.
    Natuurlijk hoeven de vlogs niet meteen gemaakt te worden op dezelfde dag en is er genoeg vrije tijd beschikbaar, zolang maar eens in de drie dagen een vlog gemaakt wordt en online wordt gezet is er niet aan de hand en blijft het een kleine vakantie.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 14:54 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [mijn topics. Ik ga zo wel weg, dus ik kan vanmiddag pas beginnen :/]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Mijn topics]


    Bowties were never Cooler

    [mijn topics. Ik dacht serieus. Waar staat Dan. Maar ik verget gewoon hel de tijd dat het Daniël is ;c]

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 13:00 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson.

    Met een grimas op mijn gezicht staarde ik voor me uit. Nog steeds was mijn tevredenheid ver te zoeken doordat ik niet met Harry op dezelfde kamer mocht slapen, maar veel kon ik er toch niet meer aan veranderen. Ik vond Niall geweldig, maar het was een gewoonte om bij Harry op één kamer te liggen en allerlei kattekwaad uit te halen. Alleen dachten anderen dat het 'wel leuk' zou zijn om eens te af te wisselen. Eerlijk, maar niet plezierig voor mij.
    "Wat is er nou zo interessant aan om tegen een camera te praten?" vroeg ik uit nieuwsgierigheid toen ik een paar vloggers aankeek. Zij waren experts, zij wisten het beter dan ons op dit gebied. Ik probeerde hun namen in mijn hoofd te stampen, maar Jenna en Dan waren de enige namen die bleven hangen. "Ik bedoel, je praat in principe tegen jezelf. Is dat niet... raar?"
    Voor mij was het iets vreemds. Ik kon het begrijpen dat je op Youtube ging zingen om zo anderen je stem te laten horen en te tonen wat je kon, maar om een verhaal te vertellen tegen een camera en het dan te posten? Dat was iets vreemds.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles
    Ik was in protest. De kamerindeling beviel me totaal niet. Ik was niet meer gewent om bij iemand anders dan bij Louis te slapen. Tegen hem aan te kruipen en in zijn armen wakker te worden. Maar Zayn zou het vast niet waarderen als ik nu bij hem in bed zou kruipen. Niet dat ik me daar nu nog iets van aan zou trekken, want sowieso dat, dat ging gebeuren. Veel erger vond ik dat Louis nu met Niall op een kamer zou slapen. Ik hielt er niet van om hem te delen. Zelf al was het met een kamer. Ik schoof iets meer naar Louis toe. Pakte zijn arm op om deze rond mijn nek te slaan en nestelde mezelf tegen hem aan. Mijn hoofd legde ik automatisch op zijn schouder en ik bleef zwijgen toen hij vroeg aan de youtubers wat er nu zo leuk was aan vlogen. Ik wist zelf amper wat het inhield. Ja ik had een filmpje van Dan gezien voordat we hier heenkwamen. Eentje over otp. Ik had alleen heel hard gelachen toen het over Louis en mij ging en dat er meer mensen geloofde in Larry dan in Jezus. Ik had me vereerd gevoelt. misschien ook wel omdat Louis alles voor me betekende en ik niet meer zonder hem kon. Maar meer wist ik niet over wat de youtubers deden. Ik had geen tijd om me daarin te verdiepen. Ik had überhaupt geen tijd om doelloos filmpjes te kijken van mensen die over hun leven vertelde en gekke sketches maakte. En Ik wist ook alleen van dan af omdat hij samen met nog een youteber ooit een interview met ons had gehad. 'Wie gaat wie eigenlijk begeleiden?' Mompelde ik, waarna ik gaapten. Eerlijk, ik was moe en was enorm blij dat we vakantie hadden. Een soort van dan tenminste. Ik hoopte dat ik een van de jongens kreeg. Al had ik daar niet veel keuze in, omdat het er maar twee waren. Waarvan ik alleen Dan herkende. Ik wist niet waarom. Maar het leek me prettiger.

    [Dan heeft echt Samen met Phill een interview gedaan met 1D. Dus de jongens kunnen hem herkennen.]


    Daniel Howell
    Eerlijk, toen ik begon met mijn youtube account had ik nooit gedacht had ik nooit verwacht dat ik dit ooit mocht doen. Het was een enorme eer voor me en ik stond versteld van het feit dat ik gevraagd was. Helemaal omdat ik grotere youtubers had verwacht, Zoals Shane ofzo. Wel miste ik Phill hier in. We deden altijd alle grote dingen samen en nu stond ik er alleen voor. De eerste keer dat ik de jongens ontmoeten was wel met Phill. Van de zenuwen die ik toen had gehad, was nu niets meer over en ik was enorm op mijn gemak. Ik keek op van mijn camera,
    Waarvan ik de instellingen aan het instellen was, toen Harry vroeg wat er zo leuk was aan vlogen. Ik grinnikte zachtjes. 'Het gevoel van tegen jezelf praten moet je van je af zetten. Je praat gewoon met de mensen die je volgen, maar dan zit er een medium tussen. Je moet je gewoon bedenken dat heel de wereld het kan zien als je het online zet en je tegen hun praat.'' Legde ik snel uit, als hij over tegen jezelf praten begon. Over wat er zo leuk aan was, was ik nog niet helemaal uit. 'Ja, wat is er zo leuk aan optreden? Je doet het voor de fans niet waar. Die geven je dat goede gevoel wat je wilt hebben.' Concludeerde ik uiteindelijk.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 3:13 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne
    Ik liep binnen, mijn koffer achter me aan slepend en met een gitaartas op mijn rug. Ik keek hier erg naar uit. Even lekker rust. Ook leek het me leuk om weer wat nieuws te leren, zeker van pro's als dezen. Ik zag de kamer indeling. Een van de twee namen herkende ik. Daniel Howell. Volgens mij had hij ons een keer interviewt. Wie Finn was, daar had ik geen idee van. We zouden hier dan wel op vakantie zijn, we zouden moeten vloggen. Ik vond vloggen nogsteeds een vreemd idee. Het was praten tegen jezelf en dat dan op internet zetten. Nouja, waarschijnlijk was het even normaal als keer op keer iets voor jezelf zingen om een liedje te schrijven. Ik was benieuwd wie me zou helpen. Naast Dan kende ik geen van de youtubers. Ik hielt halt in de woonkamer en keek rond. Ik zag Harry en Louis al staan, net als wat youtubers. Een ervan, Dan, herkende ik. Ik liep naar hem toe en tikte zacht zijn schouder aan. "Hey. Weet jij waar onze kamer is?" Ik hoopte van wel, want ik had geen zin om rond te blijven lopen met mijn koffer. Dat was veels te veel moeite. Niet dat er echt heel veel in zat, of dat die heel groot was, maar het ging om het idee van het meeslepen van een koffer wat me niet evht aanstond.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 12:44 ]


    Bowties were never Cooler

    (De vlogindeling is nog niet gemaakt, dat wordt besproken, Sylvesti. ^^)

    Finnegan Frayn Harries.

    Een aarzelende glimlach krulde rondom mijn lippen terwijl ik op de leuning van de sofa zat. Ik had wel zin erin om eventjes te ontspannen en vijf jongens te helpen met vloggen, maar dat -dat nu zonder Jack moest... makkelijk was anders. Jack was degene die de meeste ervaring had en het beste wist hoe hij mensen moest vermaken, ik was daarentegen een stuk rustiger en had er soms nogal wat moeite mee als mijn broer er niet bij was. Het was een gewoonte geworden.
    "Het is niet raar. Voor ons is het net zo gewoon als dat jullie in een studio zingen." antwoordde ik toen ik Louis zijn nieuwsgierige stem hoorde. Natuurlijk kende ik One Direction, wie niet eigenlijk? Maar of ze ons kende? Nee, dacht het niet.
    Ik trok één van mijn mondhoeken omhoog toen Harry zichzelf tegen Louis aannestelde. Niet dat het vreemd was, maar ik moest wel eventjes wennen aan het feit dat die twee een verschrikkelijk sterke band hadden en nog wel eigenwijs konden gaan doen. Daar zag ik ze namelijk wel voor aan.
    "Wie gaat wie eigenlijk begeleiden?" vroeg Harry nadat hij gaapte.
    "Ik denk dat we jullie beter kunnen laten kiezen, aangezien het voor jullie wel aantrekkelijk is als de vlogger je ligt."


    Reading a good book is like taking a journey.

    [aangepast]


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson.

    Een zwakke glimlach verscheen rondom mijn lippen toen Harry zichzelf tegen me aantrok en mijn arm om zijn nek legde. Zijn hoofd lag op mijn schouder en ik pakte met mijn vrije hand onmiddellijk zijn linkerhand vast om met zijn vingers te spelen. Ik moest altijd wel iets hebben om mee te bewegen, anders ging ik wiebelen of ijsberen.
    Ik knikte begrijpend toen Dan en Finn alles begonnen uit te leggen en keek ze vrij geïnteresseerd aan, maar ik kon nu al zeggen dat ik over vijf minuten weer een andere bezigheid had gevonden. Zag je mij al serieus naar iemand luisteren? Nee, ik ook niet.
    "Kunnen we vannacht niet op de bank slapen?" vroeg ik stilletjes aan Harry, wetend dat hij ook liever bij mij lag dan bij iemand anders. Ik vond het fijner om bij de krullenbol te slapen, het gaf een geruststellend gevoel. Ik betwijfelde namelijk of Niall het wel zo leuk zou vinden als ik tegen hem ging aankruipen en hem een trap verkocht in mijn slaap. Zelfs in mijn slaap draaide en woelde ik als een dolle, maar Harry had het amper iets uitgemaakt.
    "Maar als wij zingen zijn er mensen die naar je luisteren. Als je een filmpje maakt praat je tegen een camera. Die zegt niet eens wat terug. Wedden dat ik het nog geen drie seconden volhoudt zonder te lachen?" Volgens mij was er met mij niks normaals te beginnen als ik in een lens moest kijken en een doodserieus gesprek moest houden. Of ik dwaalde af, zeker weten. "Dit wordt niks, hoor."


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Mogen er huisdieren mee of niet. Want Jenna heeft Marbles. En Kermit
    Meijn topics]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Mogen er huisdieren mee of niet. Want Jenna heeft Marbles. En Kermit
    Meijn topics]


    (Het lijkt mij logischer dat huisdieren niet meegaan. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jenna Mourey Aka Jenna Marbles
    Ik heb mijn koffer en loop het huis binnen. Wow mijn appartement was niets vergeleken met dit. Ik leg. Ik bedoel gooi mijn koffer min of meer neer. Ik was nu dus bij one direction. Ik was geen fan of Directioner of hoe je het ook zegt, maar ik vond ze wel grappig. Volgens mij was ik ook de oudste, maar ze moesten me niet als de serieuze zien ofzoiets. Ik was denk nog het kinderachtigste. Ik vroeg me ook af welke youtubers er. Nog meer waren. Ik hoopte mensen die ik kende. Ik wist niet of Mr Marbles en Kermit ook mochten komen. Zo ja dan liet ik ze sturen aangezien het mijn baby's waren. Ik kon niet zonder ze en zij niet zonder mij. Ik wist trouwens alleen de namen van de jongens, meer niet. Misschien had ik meer onderzoek moeten doen. Ik vroeg me af met wie ik moest vloggen. Of sketches maken. Ik loop maar naar binnen en ik zie al dat ik het eerste meisje ben. Ik kende de youtubers wel. Ik kende super veel youtubers bijvoorbeeld door hun filmpjes te kijken. Ik zag Dan en Finn al. Ik vroeg me af of Jack ook zou komen. Was ik het enige meisje? Ach who Cares. Ik besluit maar neer te ploffen op de bank. Ik zie een jonge met krullenbol dacht Harry met een andere jongen volgens mij Louis knuffelen. O wacht. Bromance. Larry ofzoiets zie ik soms in de reacties. Ze waren super goede vrienden. Ik wist niet of iemand mij kende dus ik wachte maar af. Misschien kwam er nog iemand die ik kende.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik heb ze hen niet mee laten nemen, maar ze wacht op toestemming die ze dus niet Krijgt (;]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zoe Sugg
    Ik stap de taxi uit en ren haast naar binnen. Ik heb zo'n gevoel dat ik te laat ben, en daar kan ik echt niet tegen. Mijn gedachten gaan alle kanten op terwijl ik door de gang loop. Ik ga serieus one direction ontmoeten, en zelfs met één van hun een vlog account maken. Toen ik hoorde dat ik was uitgenodigd om mee te doen, dacht ik dat ik droomde. Zo bekend ben ik nou ook weer niet op Youtube. Ik kom de zaal binnen en zie Harry, Louis,Liam, een paar mensen die ik niet ken en Finn. Aangezien we elkaar al eerder hebben ontmoet op playlist live in Florida, ga ik maar naast hem zitten. Ik vraag me af of er nog meer mensen komen, en zo ja, wie. Ook wil ik toch wel heel graag weten met wie ik vlogs mag gaan maken.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see