• Vanaf nu kun je stories waar jij de hoofd-auteur van bent overdragen aan een van de co-auteurs. Je kunt dit doen door op 'details' te klikken bij je story overzicht en dan te kiezen voor 'overdragen' bij het kopje 'samenwerking'.

    Let op, je kunt dit niet ongedaan maken! (al kan de nieuwe hoofd-auteur de story altijd weer terug overdragen)


    Dit is mijn signature...

    fallenbadass schreef:
    Dat is handig, nice! (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Conquistador schreef:
    Hmm, is wel handig denk ik. Top Rutger! (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Handig. Slim bedacht !! Nog nooit nodig gehad ofzo maar toch (A)


    Kawaii ^w^

    Lijkt me erg handig. Heb het nog nooit nodig gehad, maar het zal wel van pas komen denk ik.


    Enjoy life

    Dat is handig !


    your smile looks adorable on you, you should wear it more often.

    Father schreef:
    Niceeee.


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, stay strong ~ Justin Drew Bieber ~

    Hier zat ik op te wachten. Bedankt Rutger! ;D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Kan je ook stories overdragen aan iemand die geen co-auteur is van je story? Als je bijvoorbeeld wilt stoppen met je story omdat je daar geen tijd meer voor hebt of als je geen zin meer hebt om ermee verder te gaan.
    Niet dat ik dat ooit heb gewild, maar ik vroeg het me gewoon af (:


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    Kan je ook stories overdragen aan iemand die geen co-auteur is van je story? Als je bijvoorbeeld wilt stoppen met je story omdat je daar geen tijd meer voor hebt of als je geen zin meer hebt om ermee verder te gaan.
    Niet dat ik dat ooit heb gewild, maar ik vroeg het me gewoon af (:


    Dan voeg je die persoon gewoon eerst toe als co-auteur en dan draag je je story over? Het zal bij elkaar niet eens een minuutje duren.


    -

    yayy handig ^^


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Sever schreef:
    (...)

    Dan voeg je die persoon gewoon eerst toe als co-auteur en dan draag je je story over? Het zal bij elkaar niet eens een minuutje duren.


    Oja, tuurlijk. Dank je!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Rutger schreef:
    Vanaf nu kun je stories waar jij de hoofd-auteur van bent overdragen aan een van de co-auteurs. Je kunt dit doen door op 'details' te klikken bij je story overzicht en dan te kiezen voor 'overdragen' bij het kopje 'samenwerking'.

    Let op, je kunt dit niet ongedaan maken! (al kan de nieuwe hoofd-auteur de story altijd weer terug overdragen)


    Ik vind dit echt geweldig (dance)


    The Fairytale Happened

    Lanti schreef:
    Lijkt me erg handig. Heb het nog nooit nodig gehad, maar het zal wel van pas komen denk ik.

    Leuk! (krul)


    I'm a girl in the world

    Superhandig, thanks! :'D


    | Reality is for people that lack imagination |