• Ik word er helemaal gek van. Die irritante mensen die denken dat ze leuk zijn met hun accounts.
    Kunnen we hier niks aan veranderen door ze meteen te kunnen melden ofzo? Ze reageren namelijk verschrikkelijk (op verschillende manieren) op sommige topics..

    En aanspreken werkt niet, dan krijg je alleen maar stommere reacties.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik heb een hekel aan die fakers. Die mogen van mij ook wel oprotten.


    26 - 02 - '16

    Klinkt als mij(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Je moet ook juist niet reageren, want daar zijn ze op uit en dan geef je ze hun lol. Maar ja.. iedereen doet dat hier.


    ars moriendi

    Net was er ook zo'n topic, over een zwangerschap of zoiets. Kan die user niet gewoon geband worden, er waren namelijk wel meer van die rare topics.


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    Ik heb een hekel aan die fakers. Die mogen van mij ook wel oprotten.

    *een haat


    -

    Ribery schreef:
    Je moet ook juist niet reageren, want daar zijn ze op uit en dan geef je ze hun lol. Maar ja.. iedereen doet dat hier.



    Ik reageer niet echt uit vrije wil, maar als ze op een achterlijke manier op een van mijn topics reageren laat ik ze niet gaan..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Het enige wat je kan doen is het melden aan de mods.

    Sever schreef:
    (...)
    *een haat


    Volgens mij klopt dat niet hoor. Ik heb 't gewoon getypt zoals ik dacht dat 't goed klinkt en ik heb een haat aan klinkt zo raar in mijn oren. Bovendien is er een groot verschil tussen haat hebben aan en een hekel hebben aan.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 17:18 ]


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    (...)

    Volgens mij klopt dat niet hoor. Ik heb 't gewoon getypt zoals ik dacht dat 't goed klinkt en ik heb een haat aan klinkt zo raar in mijn oren. Bovendien is er een groot verschil tussen haat hebben aan en een hekel hebben aan.

    Ik bedoelde dat ik dus een haat aan heb. Niet dat jij het fout neerschreef.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 17:27 ]


    -

    Sever schreef:
    (...)
    Ik bedoelde dat ik dus een haat aan heb. Niet dat jij het fout neerschreef.


    Oh, sorry, dan interpreteerde ik dat verkeerd


    26 - 02 - '16

    Tsja, de nieuwe mods mogen ze sowieso niet bannen want dan krijgen ze de rest vast achter zich aan. Veel valt er niet aan te doen, behalve wachten tot er een mod online komt die het met een andere mod gaat bespreken en tot ze eens besluiten dat diegene geband mag worden.


    Your make-up is terrible

    The mods do their best. Yes, they're flawed, but they're only Human and they do try. So really: Just don't reply to it.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind het vermakelijk :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pom schreef:
    Ik heb een hekel aan die fakers. Die mogen van mij ook wel oprotten.


    Idd bloed irritant.
    Die verzieken Q gewoon!


    Queer zijn is gewoon alles

    Pom schreef:
    Ik heb een hekel aan die fakers. Die mogen van mij ook wel oprotten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.