• Sinds kort ben ik bevriend geraakt met een jongen. We hebben elkaar op Pinkpop ontmoet ja hoe klein kan de wereld zijn en er was meteen een klik, vriendschappelijk althans. Nou was hij op Pinkpop een beetje met me aan het flirten en daarna ook op facebook van zo'n opmerkingen aan het maken waaruit ik kon opmaken dat hij met me flirte. Ik heb hem gezegd dat ik dit door had, maar dat het voor mij alleen bij vrienden blijft.
    Maar nu komt mijn probleem. We hebben hele gesprekken op facebook en we hebben na Pinkpop al een paar keer afgesproken, wat echt super gezellig is! We hebben elkaar in de anderhalve maand dat we nu écht goed contact met elkaar hebben, al heel goed leren kennen en praten ook open met elkaar over gevoelens die we wel of niet voor elkaar hebben. Ik zeg nu wel heel hard tegen hem en mijzelf dat ik alleen vrienden wil blijven, maar eigenlijk ben ik daar niet zo zeker van. Als ik thuis ben dan mis ik hem, als ik niet op facebook kan om met hem te praten, mis ik de gesprekken die we hebben. Hij is lief, zorgzaam, beschermend, grappig en ik kan zowel serieuze gesprekken met hem voeren, als met elkaar ouwhoeren. Zijn innerlijk is dan ook echt wel goed, dat besef ik me ook. Maar op een of andere manier is zijn uiterlijk niet hetgeen waarvan ik zou denken 'wajoo, die jongen is knap!'. En ik weet dat uiterlijk zeker niet alles is, je kunt super knap zijn, maar als je een verrot innerlijk hebt, nee, dat is niks voor mij. Maar toch..

    Ik twijfel iniedergeval heel erg of ik hem nu echt leuk vind, of dat ik alleen vrienden met hem wil zijn. Laatst gisteren sloeg hij bijvoorbeeld zijn arm om me heen toen we op een bankje zaten. Het voelde gewoon heel erg prettig, dat was ook de eerste keer sinds dat we met elkaar afspreken, dat ik ben blijven zitten en zelfs tegen hem aan ben gaan zitten. Het voelde gewoon hartstikke goed, en ik denk dat ik op dat moment ook een paar vlindertjes voelde fladderen. Maar vervolgens komen dan weer duizenden twijfels. 'Laat ik me nu gewoon meeslepen in het moment, of vind ik hem écht leuk?' 'Hoe zit het met zijn uiterlijk? Hoe belangrijk vind ik dat? Ik vind hem nou niet meteen op het eerste gezicht knap, maar innerlijk is toch ook belangrijk?'. En dan ben ik eigenlijk (als ik heel eerlijk naar mezelf toe ben), ook een beetje bang voor dat het ineens te 'echt' wordt, zeg maar.
    Ik weet nu dus niet echt wat ik moet. Vind ik hem leuk, of niet, ik weet het niet ;/

    En ja, ik weet dat jullie hier niks mee kunnen, maar ik moest het gewoon even kwijt. Iniedergeval bedankt voor het lezen<3


    Inspiration can hit you any time

    Ik vind dat uiterlijk er wel een klein beetje toe doet, maar het innerlijk is het belangrijkst voor mij. Je kan nog zo'n knappe jongen hebben gevonden, maar als er een verrot karakter bij zit heb je er niks aan.


    26 - 02 - '16

    Als je hem echt van je afhoud vanwege zijn uiterlijk is er toch wel iets mis en ben je enorm oppervlakkig aan het doen. Kijk eens verder of er niet meer is en of je dit niet gewoon als smoesje gebruikt.


    Your make-up is terrible

    Uiterlijk is altijd belangrijk of mensen dat nu willen toegeven of niet. Je stapt toch echt sneller af op iemand die er goed en verzorgd uitziet, dan iemand die zich compleet heeft laten gaan. Daarom vind ik het altijd bullshit als mensen zeggen dat ze niks geven om uiterlijk, want uiteindelijk doe je dat toch wel, hoe klein dat ook is.

    Maar uiteindelijk is het innerlijk het belangrijkst. Iemand met een goed hart en een "lelijk" uiterlijk, heb ik toch echt liever dan een knap persoon die compleet verrot is.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 19:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik denk dat heel erg aan de persoon zelf ligt. Als er een hele knappe jongen is, maar ik mag hem niet, dan vind ik hem gelijk al een stuk minder knap.

    mijn vriend bijvoorbeeld, heeft een knap gezicht, maar niet perse een geweldig lichaam, dat hoeft van mij ook niet, we genieten samen. het ligt er ook aan wat jij zelf knap vind, wat ik knap vind kan iemand anders lelijk vinden en andersom.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik denk niet dat iemand hier deze vraag voor jou kan beantwoorden.
    Iedereen heeft een andere waarde bij uiterlijk en niemand hier kan voor jou kiezen of het uiterlijk voor jou belangrijk genoeg is om hem of te wijzen of juist voor hem te gaan. Je moet niet aan ons vragen hoe belangrijk uiterlijk is, vraag het aan jezelf.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Father schreef:
    Uiterlijk is altijd belangrijk of mensen dat nu willen toegeven of niet. Je stapt toch echt sneller af op iemand die er goed en verzorgd uitziet, dan iemand die zich compleet heeft laten gaan. Daarom vind ik het altijd bullshit als mensen zeggen dat ze niks geven om uiterlijk, want uiteindelijk doe je dat toch wel, hoe klein dat ook is.

    Maar uiteindelijk is het innerlijk het belangrijkst. Iemand met een goed hart en een "lelijk" uiterlijk, heb ik toch echt liever dan een knap persoon die compleet verrot is.


    Hier sluit ik me helemaal bij aan, als je logisch kijkt snap iedereen wel dat je aan een knappe kop niks hebt maar uiterlijk zal altijd een rol spelen.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 19:20 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Father schreef:
    Uiterlijk is altijd belangrijk of mensen dat nu willen toegeven of niet. Je stapt toch echt sneller af op iemand die er goed en verzorgd uitziet, dan iemand die zich compleet heeft laten gaan. Daarom vind ik het altijd bullshit als mensen zeggen dat ze niks geven om uiterlijk, want uiteindelijk doe je dat toch wel, hoe klein dat ook is.

    Maar uiteindelijk is het innerlijk het belangrijkst. Iemand met een goed hart en een "lelijk" uiterlijk, heb ik toch echt liever dan een knap persoon die compleet verrot is.


    Precies dit.
    Uiterlijk is hetgeen wat je eigenlijk direct aantrekt of niet, hoe oppervlakkig het ook is; het oog wil ook wat.


    To infinity and beyond •

    ik vind dat uiterlijk wel wat uitmaakt. Ook al ga je dat ontkennen, het doet ergens wel toe. Wat iemand hierboven al zei: je stap eerder af op iemand die verzorgd eruit ziet dan iemand die gewoon verrot is.
    Ik denk dat je hem wel leuk vindt, aangezien je em mist.


    -

    Father schreef:
    Uiterlijk is altijd belangrijk of mensen dat nu willen toegeven of niet. Je stapt toch echt sneller af op iemand die er goed en verzorgd uitziet, dan iemand die zich compleet heeft laten gaan. Daarom vind ik het altijd bullshit als mensen zeggen dat ze niks geven om uiterlijk, want uiteindelijk doe je dat toch wel, hoe klein dat ook is.

    Maar uiteindelijk is het innerlijk het belangrijkst. Iemand met een goed hart en een "lelijk" uiterlijk, heb ik toch echt liever dan een knap persoon die compleet verrot is.


    Dit is eigenlijk wel waar. Probeer echt naar zijn karakter te kijken, en alleen dat! Ook al is dat misschien moeilijk...


    Tijd voor koffie.

    Pom schreef:
    Ik vind dat uiterlijk er wel een klein beetje toe doet, maar het innerlijk is het belangrijkst voor mij. Je kan nog zo'n knappe jongen hebben gevonden, maar als er een verrot karakter bij zit heb je er niks aan.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik vind het eerlijk gezegd bullshit als mensen zeggen dat uiterlijk er altijd wel toe doet, zelfs al zeggen anderen van niet. Dat is zeker waar wanneer het op eerste indrukken aankomt, want dan ben je niet dieper op iemand ingegaan en beoordeel je inderdaad op alles wat je dan te zien krijgt; meestal is dat de stem, spraakgebruik, geur, en ja, het uiterlijk. Natuurlijk doet het er dan toe, maar zij kent deze jongen al langer, en persoonlijk vind ik dat uiterlijk er dan steeds minder toe doet. In mijn ogen, als je denkt dat je hem echt leuk vindt, is het dus een beetje raar om terug te stappen naar beoordelen op het uiterlijk, omdat het in mijn ogen zo'n duidelijke eerste-indruk-factor is en niets anders. :/

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 21:01 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Father schreef:
    Uiterlijk is altijd belangrijk of mensen dat nu willen toegeven of niet. Je stapt toch echt sneller af op iemand die er goed en verzorgd uitziet, dan iemand die zich compleet heeft laten gaan. Daarom vind ik het altijd bullshit als mensen zeggen dat ze niks geven om uiterlijk, want uiteindelijk doe je dat toch wel, hoe klein dat ook is.

    Maar uiteindelijk is het innerlijk het belangrijkst. Iemand met een goed hart en een "lelijk" uiterlijk, heb ik toch echt liever dan een knap persoon die compleet verrot is.


    This.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Blijkbaar belangrijk genoeg voor jou om er over in te zitten, ik denk dat dat wel genoeg zegt.
    Verder kan ik je heel weinig raad geven, ik ben een paar maal zo'n relatie aan gegaan, en dat is keer op keer slecht uitgedraaid. Misschien heb je daar je antwoord wel. Toch is innerlijk ook heel erg belangrijk, en die gasten waar ik zo'n relatie mee aan ben gegaan hadden ook een redelijk verpest innerlijk, dus ja. Doe waar jij je goed bij voelt, wat je hart je aangeeft, verder kunnen wij je niet helpen...


    Bad decisions make good stories.

    Uiterlijk is op zich wel belangrijk. Ik moet geen voddevent hebben bijvoorbeeld. Een mens moet er verzorgd uitzien en ook al geven niet veel mensen het toe, ik moet geen trol in mijn bed. Op zich vond ik mijn huidige vriend ook niet de meest mooiste jongen op aarde, maar hij was lief, beschermend, etc. Alle punten dat jij dus opnoemt. Maar toch. Hoe langer je met iemand samen bent. Hoe mooier je die persoon ook ga vinden. Ik ben ontzettend blij dat hij mij vriend is en ik loop ook graag bij hem rond. Hij is mooi hoe ik hem mooi vind. Ik zou hem dus niet laten liggen omdat hij niet aan je plaatje voldeed. Je ideale droomjongen zal je namelijk nooit tegenkomen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn ex voldeed qua uiterlijk ook totaal niet aan wat ik in mijn hoofd had.
    Ik vond het ook niet de meest knappe jongen op aarde maar hij was wel heel lief, aardig en grappig.
    En juist door veel met elkaar om te gaan begon ik hem leuker en leuker te vinden en werd hij in mijn ogen ook vanzelf knapper.
    Klinkt misschien raar maar het ging wel zo haha. Ik zou er gewoon voor gaan.