• Hey vrienden,
    Ik wil dit graag kwijt,...
    Een hele goeie vriendin van mij, negeert me al 3 weken. Iedere keer als ik haar bel of sms, negeert ze het gewoon. Ik heb zelfs aan een vriend gevraagd om eens met haar te praten, maar het enige wat ze zegt is, dat ze niks meer met me wil te maken hebben! (als een vriend of vriendin aan haar vraagt waarom ze mij negeert, negeert zij de vraag gewoon en begint ze over een ander onderwerp)

    Mijn probleem is echter niet dat ze me negeert, ma hetgene waar ik echt depri van wordt is, dat ik de reden niet weet, en voor zover ik weet heb ik niks verkeerds gezegd of gedaan! :(
    Hebben jullie misschien enkele tips of ideeën hoe ik dit kan oplossen? Of vinden jullie het beter da ik verder moet gaan met men leven? (ps: Ik mis haar)

    Alvast bedankt voor jullie reacties,
    groetjes :)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 17:30 ]

    Ask it. Face to face.


    Some people are art and do art at the same time

    Dit heeft een vriendin van me ook gehad met een vriendin.
    Die ging zonder reden heel naar doen, en stookte uiteindelijk de hele klas tegen haar op.
    Uiteindelijk kwam het wel weer goed, maar ze zijn niet echt.. vrienden meer.
    Maar ik wil je niet bang maken!
    Want ze wilde allebei niet meer, dus dan is dat beter zo...
    Ik denk dat je als er geen andere bij haar zijn naar haar toe moet gaan.
    Of misschien moet je het even 2 weekjes laten rusten en het dan opnieuw aankaarten.
    Ik wens je veel succes met je vriendin!


    Groetjes!


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    WingDreamy schreef:
    Dit heeft een vriendin van me ook gehad met een vriendin.
    Die ging zonder reden heel naar doen, en stookte uiteindelijk de hele klas tegen haar op.
    Uiteindelijk kwam het wel weer goed, maar ze zijn niet echt.. vrienden meer.
    Maar ik wil je niet bang maken!
    Want ze wilde allebei niet meer, dus dan is dat beter zo...
    Ik denk dat je als er geen andere bij haar zijn naar haar toe moet gaan.
    Of misschien moet je het even 2 weekjes laten rusten en het dan opnieuw aankaarten.
    Ik wens je veel succes met je vriendin!


    Groetjes!


    Danku voor je reactie, en idd het even laten rusten lijkt me ook het beste,...
    Maar ik heb zo een vermoeden dat ze misschien jaloers is? Want de laatste tijd ging ik meer om met een andere vriendin. Zou dit een reden kunnen zijn?

    Sommige mensen zijn gewoon zo rap boos en willen niet zeggen waarom. Ik doe het op een rare manier :). Ik blijf zagen. Tot het gebeurt. Als je haar ook even met rust laat, zou ze dan toch niet nog eens bij jou willen?


    I'm a girl in the world

    Thomas369 schreef:
    (...)

    Danku voor je reactie, en idd het even laten rusten lijkt me ook het beste,...
    Maar ik heb zo een vermoeden dat ze misschien jaloers is? Want de laatste tijd ging ik meer om met een andere vriendin. Zou dit een reden kunnen zijn?


    Geen idee.
    Ik kan helaas voor jou niet in haar hoofd kijken.
    Ik denk dat je het beste het even uit je hoofd moet zeggen en het later vragen
    En zoals Seaife al zei: sommige mensen worden inderdaad rap boos om niks.
    Maar ik weet natuurlijk niet wat voor persoonlijkheid ze heeft.
    succes, doei!


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    SeaLife schreef:
    Sommige mensen zijn gewoon zo rap boos en willen niet zeggen waarom. Ik doe het op een rare manier :). Ik blijf zagen. Tot het gebeurt. Als je haar ook even met rust laat, zou ze dan toch niet nog eens bij jou willen?


    Pff, ma ze is niet echt iemand die ik kwaad zie worden op mij,

    Draculea schreef:
    Misschien kun je haar een keer persoonlijk opzoeken? Dan kun je haar face to face vragen wat er aan de hand is en kan ze er ook niet onderuit komen.
    Ik vind namelijk wel dat je mag weten waarom ze je niet meer wilt spreken.


    My father will hear about this.

    Mij advies is eerst heel diep terug denken wat er tussen jou en je vriendin was gebeurd. Misschien had je iets fout gedaan, dat ze boos of gekwetst is geworden. En haar bezoeken face tot face praten. Als dat niet helpt kan je haar het beste uit je hoofd zetten. Er zijn nog meer mensen op de wereld.


    yo people

    Cloelia schreef:
    Tja, het beste kun je inderdaad gewoon naar haar toe gaan en het vragen, op een andere manier zul je het niet te weten komen zo te horen.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ga voor haar huis staan en gooi net zolang stenen tegen haar raam tot ze weer met je praat :D. Ervan uitgaande dat je écht niet weet wat je verkeerd hebt gedaan, is het ook best lullig van die vriendin om je te negeren zonder überhaupt een reden te geven.
    Wat ik trouwens doe als mijn beste vriendin, die nogal snel op haar teentjes getrapt is, me weer eens negeert, is net zolang onzinnige rijmpjes naar haar sturen (roses are red, violets are blue, I can't rhyme, BUT STOP IGNORING ME) tot ze weer tegen me praat.


    i put the fun in funeral

    Remain schreef:
    Wat ik trouwens doe als mijn beste vriendin, die nogal snel op haar teentjes getrapt is, me weer eens negeert, is net zolang onzinnige rijmpjes naar haar sturen (roses are red, violets are blue, I can't rhyme, BUT STOP IGNORING ME) tot ze weer tegen me praat.

    Dat is pas irritant. Dat negeren zal ze dan ook wel met een reden doen.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Dat is pas irritant. Dat negeren zal ze dan ook wel met een reden doen.


    :/
    Toevallig werkt het anders altijd en is ze al twaalf jaar mijn beste vriendin.


    i put the fun in funeral

    Ik denk dat je vriendin even tijd voor haar eigen nodig heeft. Even kunnen nadenken of ze ng beste vriendinnen wl zijn als het zo is komt ze heus wel terug en andre ga je even naar haar toe en vraag het even ;D succes

    Misschien is ze wel jaloers ja. Als ik jou was, zou ik het even laten rusten.
    Ik heb ooit ook zoiets met mijn beste vriend gehad, en ik weet hoe je je voelt. Bij ons was het na een maand-anderhalve maand weer gewoon goed en nu zijn we closer dan ooit. Dus het komt vast wel goed joh :)
    In ieder geval succes!

    Remain schreef:
    (...)

    :/
    Toevallig werkt het anders altijd en is ze al twaalf jaar mijn beste vriendin.

    En ze negeert je van tijd tot tijd? Oke, lol..


    ars moriendi