• Hey vrienden,
    Ik wil dit graag kwijt,...
    Een hele goeie vriendin van mij, negeert me al 3 weken. Iedere keer als ik haar bel of sms, negeert ze het gewoon. Ik heb zelfs aan een vriend gevraagd om eens met haar te praten, maar het enige wat ze zegt is, dat ze niks meer met me wil te maken hebben! (als een vriend of vriendin aan haar vraagt waarom ze mij negeert, negeert zij de vraag gewoon en begint ze over een ander onderwerp)

    Mijn probleem is echter niet dat ze me negeert, ma hetgene waar ik echt depri van wordt is, dat ik de reden niet weet, en voor zover ik weet heb ik niks verkeerds gezegd of gedaan! :(
    Hebben jullie misschien enkele tips of ideeën hoe ik dit kan oplossen? Of vinden jullie het beter da ik verder moet gaan met men leven? (ps: Ik mis haar)

    Alvast bedankt voor jullie reacties,
    groetjes :)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 17:30 ]

    Draculea schreef:
    Misschien kun je haar een keer persoonlijk opzoeken? Dan kun je haar face to face vragen wat er aan de hand is en kan ze er ook niet onderuit komen.
    Ik vind namelijk wel dat je mag weten waarom ze je niet meer wilt spreken.

    Indeed, daar heb je wel recht op denk ik zo. :] Is een beetje vaag dat ze niet meer tegen je praat - er moet wel een reden voor zijn. Je gaat iemand niet opeens negeren zonder enkele reden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik denk dat het beter is als je het haar rechtuit vraagt en als ze over iets anders begint, daar niet op ingaan en opnieuw vragen wat er is gebeurd.
    en als het blijkt dat ze echt geen contact meer wil (wat hard kan aankomen) dan bewijst dit misschien dat ze toch iets anders is, dan dat ze zich heeft voorgedaan.
    maar ik zou echt proberen om eerst met haar persoonlijk te praten, waar niemand bij is. Dan zal ze rechtuit zijn en zal het gemakkelijker zijn voor jou om haar antwoord te accepteren.

    veel sterkte meid !
    je mag altijd met me praten via privébericht, ik sta voor je klaar !<3


    "wishfull"

    Ribery schreef:
    (...)
    En ze negeert je van tijd tot tijd? Oke, lol..


    Dat we beste vriendinnen zijn, gaat niet zeggen dat we nooit eens ruzie hebben.


    i put the fun in funeral