• Sanne en Femke zitten samen bij de McDonalds. Ze eten een ijsje.

    Ze gingen door het regenboogwoud (oppassen dat je niet doorboord word door een eenhoorn, héél gevaarlijk) en dan de eerste vliegende dolfijn rechts.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 17:25 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    maar toen stond er ineens een spastische unicorn voor hun.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    en die begon tegen hen te praten


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Hij zei:


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    ik ben een eenhoorn


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    en ik heb hazentanden, omdat mijn oom haas is. Maar...


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wil koekjes!


    -

    heb je trouwens de regenboog nog gezien? die ben ik kwijt


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Spongebob vroeg: 'Waar is de levengrote Teddybeer?' De eenhoorn wou hun de weg wel wijzen, in ruil voor 143 koekjes.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Maar ze wilden die koekjes niet geven.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    want Sandy had ze gemaakt en Spongebob was er nogal gehecht aan


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Toen werd de eenhoorn heel erg boos


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    De eenhoorn sprong op Spongebob af omdat hij de koekjes niet wilde geven en...


    -

    zijn hoorn ging door zijn lichaam heen maar omdat hij een spons was, was het niet dodelijk


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Er zat alleen een extra gat in zijn sponzige lijf.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''