• Sanne en Femke zitten samen bij de McDonalds. Ze eten een ijsje.

    Patrick verstopt zich gauw onder het bed van Spongebob en deed alsof hij niet de oorzaak was van de puinhoop in Spongebob's huis.


    Some people are art and do art at the same time

    Hij hoort voetstappen en dan komt Spongebob aan.


    I'm a girl in the world

    Patrick houdt zijn adem in en hoort Spongebob vloeken, blijkbaar heeft hij z'n kamer gezien. Spongebob riep: 'Jezus zeg! Wat is er allemaal aan de hand!', hij liep terug naar de woonkamer waar iedereen zat, Sanne, Femke, Dylano en David. Spongebob vroeg: 'Wie heeft alles in mijn kamer gesloopt?!'


    Some people are art and do art at the same time

    Iedereen wijst naar Octo


    ©1998

    Maar Octo haalt zijn schouders onschuldig op, 'ik heb niks gedaan'
    'Dat betwijfel ik,' antwoordt Spongebob. 'Jij bent immers diegene die een hekel aan me heeft!'


    Some people are art and do art at the same time

    Octo schudt verwoed zijn hoofd heen en weer, en haalt meneer Krabs erbij.


    Alleen maar tranen van geluk

    hij kwam binnen met spongebob s vriendinnetje Angel die schrok van de puinhoop in zijn kamer.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    'Ziet u?' vraagt Spongebob aan mr Krabs, en omhelst Angel. 'Dit heeft onze Octo gedaan!' vertelt hij erna. Octo werd woest.


    Some people are art and do art at the same time

    En dat is nog aan hem te zien ook, hij is van top tot teen rood.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Angel knikt en likt Octo's gezicht om hem te kalmeren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Toen tilde Octo Angel op en wilde nog lang en gelukkig leven, maar toen kwam Gerrit eraan om hem tegen te houden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Want Gerrit had honger as fuck.


    ars moriendi

    spongbob sloeg gerrit in zijn gezicht. Tegen octo zij hij ''Blijf bij de realiteit het is mijn vriendin en dat zal voor euwig zo zijn''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Octo leek totaal van de kaart te zijn. 'Angel? Jouw vriendin? Sinds wanneer?'


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    'Sinds de achtbaan.' Zei Spongebob.
    Toen merkten Femke, Sanne, David en Dylano dat ze onder water waren. Ze kregen geen adem. Angel was een engel en die hebben geen adem nodig. Ze zwommen met z'n vieren omhoor, maar het was nog erg ver


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!