• Ik heb geen zin Meer om te leven . In 1 jaar tijd ben ik zo verandert , vroeger was ik altijd vrolijk enz. maar sinds een 5tal maanden gaat gwn alles slecht met mij . Mijn zelfbeeld is zeer laag , ik kan niet meer slapen ik ga pas om 3 u slapen , ik ben zo waardeloos en nutteloos . Ik kan me op niets meer verheugen zoals vandaag ; Familie komt langs en ik zie ze maar 1 keer in het jaar , vroeger zou ik staan flippen van de vreugde en nu verheug ik me er niet Meer op. Vroeger had ik een echte vriendin maar ik heb het haar verteld hoe ik me voelde en ze nam het niet eens serieus , ik heb afgesloten met haar want ze heeft toch Meer plezier met haar andere vriendinnen. Ken je dat gevoel om altijd de 2 de keuze te zijn ? Dat maakt mij kapot . Ik ben ook nooit goed genoeg , zeker voor mijn familie zij vinden dat ik Niets goed kan .....
    Waarom moet dit mij gebeuren ik voel me zo slecht zelf dat ik mezelf snijd..... En het ergste is ik heb niemand die er voor mij is

Who will save me ?

Kon je het niet op je echt acount plaatsen? Moest hiervoor persee een nep acount voor worden aangemaakt?

Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

Misschien wilt ze niet dat mensen haar echte identiteit weten.
    OT: als je wilt praten kan je echt altijd bij me terecht.

-

Misschien kun je eens proberen optimistischer te zijn, want door al je ellende in een topic te schrijven en je alleen te focussen op de dingen die misgaan in je leven, maakt je leven ook niet gelukkiger. Probeer desnoods te praten met iemand op Q of met een psycholoog of psychiater, miss kunnen die wat voor je betekenen.

"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

Ik kan me wel een beetje in je situatie plaatsen. Als je iemand nodig hebt om mee te praten; mijn pb staat open voor je.

Met iemand praten is het beste.
    Ook mijn PB staat open;)

Queer zijn is gewoon alles

Draculea schreef:
    Ik kan me wel een beetje in je situatie plaatsen. Als je iemand nodig hebt om mee te praten; mijn pb staat open voor je.

26 - 02 - '16

Ik denk dat je meer hebt aan professionele begeleiding. Dat accepteren en er wat mee doen, kunnen een zware stap zijn, maar als je Jeroen voor ogen houdt, zal het je helpen.

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

praten werkt,, maar wel met iemand die er voor geleerd heeft..
    Ik raad je cognitieve gedragstherapie aan. Het heeft mij ook geholpen en helpt me nog steeds!
    Als je er iets over wilt weten... stuur me een pb

The thing you do mean something to people -Ncis

Belacqua schreef:
    Ik denk dat je meer hebt aan professionele begeleiding. Dat accepteren en er wat mee doen, kunnen een zware stap zijn, maar als je Jeroen voor ogen houdt, zal het je helpen.

Iedereen houdt van Jeroen :Y)
    Ot: Ik kan me totaal niet verplaatsen in jouw situatie maar het klinkt alsof je professionele hulp nodig hebt.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Mijn PB/GB staan altijd voor je open, ik heb namelijk in dezelfde situatie gezeten en ik ben nu weer mezelf :'D.

Je bent dertien. Puberteit zorgt ervoor dat alles op z'n kop staat en dat je je down voelt.

"Well, well. Look who we've got here!"

Alsjeblieft, doe geen gekke dingen.. En je denkt misschien dat niemand er voor je is, maar ik denk ook niet dat je hier zo gemakkelijk over praat, ofwel? Zoek hulp.. Het heeft mij ook geholpen. En als je ooit denkt aan zelfmoord. Don't.
    En by the way, lees dan dit.

So you want to kill yourself? Because no one cares about you. Your family hates you. Right? No. Your parents, walking in your room in the morning to only find a dead body. They'll try their hardest to not think negative, and to just think that you're fooling around. Then they'll start shaking you. Why aren't you breathing? They'll be broken. Tears. Many tears. More tears than you ever shed. Was it them? Were they the reason you did this? More tears. Pain. Every day. Every night. Every single second of every day. Guilt. More guilt. What about your best friends? They're not going to care. Right? No. What's the first thing that will go through their mind when your principal comes in and tells the class that you're not alive. While your best friend sits there in tears. That girl that you'd smile at but never talk to? She's now crying. The boy who used to kick you under the table just to annoy you? He'll be shocked. He'll be devastated. He'll blame himself. The person who used to bully and nag at you every day. They'll be hurt. They'll cry. They'll blame themselves. What about your teacher? Thoughts crossing her mind. She'll question if you did it because she didn't make school comfortable enough for you. Pain. Devastation. All in one. Who organizes your funeral? Who has to go through your stuff? Clothes? Notes? Those few older kids who used to give you daggers at school? They'll feel regret. They'll blame themselves. See, if you killed yourself today, you'll never know what might of happened tomorrow. You'll never know because you're dead. Plain dead. Not breathing. Not alive. Just dead. Your family hates themselves for it. Your best friend then falls into depression. Tears. Tears. More tears than a river. All because you killed yourself because you thought no one would care. Right? You are loved. By many. Someone right now is thinking of you. And right now, I'm thinking about anyone who has thought or is considering suicide. You are beautiful. No matter if you're black, white, homo-sexual, tall, short, overweight, anorexic, anything. You are beautiful. You want to kill yourself? Think about it first. There's no coming back. And I promise, if you do it, you are not only hurting yourself, you are hurting many. You are creating more tears than you led yourself to. You are making everyone miserable and making them all feel guilt and pain. Never will they feel whole like they used to when they had you. You are beautiful. And you are never ever alone. Do you still think no one cares?

[ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 1:52 ]

they come, they go

Dankje wel voor jullie reacties

Who will save me ?

Barnabas schreef:
    Je bent dertien. Puberteit zorgt ervoor dat alles op z'n kop staat en dat je je down voelt.

Your make-up is terrible

Draculea schreef:

Don't walk. Run, you sheep, run.