• Ik heb geen zin Meer om te leven . In 1 jaar tijd ben ik zo verandert , vroeger was ik altijd vrolijk enz. maar sinds een 5tal maanden gaat gwn alles slecht met mij . Mijn zelfbeeld is zeer laag , ik kan niet meer slapen ik ga pas om 3 u slapen , ik ben zo waardeloos en nutteloos . Ik kan me op niets meer verheugen zoals vandaag ; Familie komt langs en ik zie ze maar 1 keer in het jaar , vroeger zou ik staan flippen van de vreugde en nu verheug ik me er niet Meer op. Vroeger had ik een echte vriendin maar ik heb het haar verteld hoe ik me voelde en ze nam het niet eens serieus , ik heb afgesloten met haar want ze heeft toch Meer plezier met haar andere vriendinnen. Ken je dat gevoel om altijd de 2 de keuze te zijn ? Dat maakt mij kapot . Ik ben ook nooit goed genoeg , zeker voor mijn familie zij vinden dat ik Niets goed kan .....
    Waarom moet dit mij gebeuren ik voel me zo slecht zelf dat ik mezelf snijd..... En het ergste is ik heb niemand die er voor mij is


    Who will save me ?

    Draculea schreef:
    Ik kan me wel een beetje in je situatie plaatsen. Als je iemand nodig hebt om mee te praten; mijn pb staat open voor je.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Walternate schreef:
    (...)
    Iedereen houdt van Jeroen :Y)
    Ot: Ik kan me totaal niet verplaatsen in jouw situatie maar het klinkt alsof je professionele hulp nodig hebt.

    Altijd meteen dat geroep om professionele hulp. Lol, 99% van de meisjes in de puberteit maakt dit soort momenten door. Komt wel weer goed. (;


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Altijd meteen dat geroep om professionele hulp. Lol, 99% van de meisjes in de puberteit maakt dit soort momenten door. Komt wel weer goed. (;

    Ik heb geen idee :W Altijd als ik zoiets denk vind ik dat ik me niet zo moet aanstellen en dat er genoeg leuke dingen zijn. Maar hey niet iedereen denkt zo.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Draculea schreef:
    Ik kan me wel een beetje in je situatie plaatsen. Als je iemand nodig hebt om mee te praten; mijn pb staat open voor je.


    Some people are art and do art at the same time

    Barnabas schreef:
    Je bent dertien. Puberteit zorgt ervoor dat alles op z'n kop staat en dat je je down voelt.

    This^^

    Draculea schreef:
    Ik kan me wel een beetje in je situatie plaatsen. Als je iemand nodig hebt om mee te praten; mijn pb staat open voor je.


    Pain is weakness leaving the body.

    Draculea schreef:
    Ik kan me wel een beetje in je situatie plaatsen. Als je iemand nodig hebt om mee te praten; mijn pb staat open voor je.


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Barnabas schreef:
    Je bent dertien. Puberteit zorgt ervoor dat alles op z'n kop staat en dat je je down voelt.

    Dat hierboven

    En um begint de pubertijd niet van 14? Of is dat van 13? ^^

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 12:05 ]


    I'm a girl in the world

    SeaLife schreef:
    (...)
    Dat hierboven

    En um begint de pubertijd niet van 14? Of is dat van 13? ^^


    Ja. 14 jaar en BAM je bent een puber. Het heeft te maken met je hormoonhuishouden niet of je nu 13 of 14 bent, dat verschilt bij iedereen het is maar net wat je van je ouders hebt geerft.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ja. 14 jaar en BAM je bent een puber. Het heeft te maken met je hormoonhuishouden niet of je nu 13 of 14 bent, dat verschilt bij iedereen het is maar net wat je van je ouders hebt geerft.

    You passed.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Martenvilijn schreef:
    Met iemand praten is het beste.
    Ook mijn PB staat open;)


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    You passed.


    Fuck yeah!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ribery schreef:
    (...)
    Altijd meteen dat geroep om professionele hulp. Lol, 99% van de meisjes in de puberteit maakt dit soort momenten door. Komt wel weer goed. (;


    Ja, want ook echt 99% van de meisjes in de puberteit snijdt zichzelf. Ik zeg niet dat ze gelijk in een inrichting gestopt moet worden, maar er mag heus wel wát serieuzer worden gesproken over haar probleem.
    @Sinistre: puberteit begint bij meisjes gemiddeld zo rond 11 jaar.


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    (...)

    Ja, want ook echt 99% van de meisjes in de puberteit snijdt zichzelf. Ik zeg niet dat ze gelijk in een inrichting gestopt moet worden, maar er mag heus wel wát serieuzer worden gesproken over haar probleem.
    @Sinistre: puberteit begint bij meisjes gemiddeld zo rond 11 jaar.


    Sarcasm motherfucker, can you speak it!?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Backfire schreef:
    (...)

    Ja, want ook echt 99% van de meisjes in de puberteit snijdt zichzelf. Ik zeg niet dat ze gelijk in een inrichting gestopt moet worden, maar er mag heus wel wát serieuzer worden gesproken over haar probleem.
    @Sinistre: puberteit begint bij meisjes gemiddeld zo rond 11 jaar.

    Meisjes: tussen 11e en 15e levensjaar
    Jongens: 14e levensjaar

    Puberteit: op het moment dat je seksueel rijpt bent en dus in staat om je voort te planten.

    Tadaah. De biologieles voor vandaag (;

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 12:29 ]


    "I shut my eyes in order to see.'