• Hey!
    Ik zoek een co-auteur om samen met mij mijn verhaal te gaan schrijven, het is een Justin fanfiction.




    • Mireille Keira Jones
    • Phoebe Demy Brown
    • Justin Bieber
    • End -
    • Kudo Record -
    • By Emotions &

    Don't like it, don't read it.



    Hoofdstukken: Hoofdstuk één is al geschreven, de story staat nog niet online.
    Het gaat dus om het programma 'Made.'

    Dit is even een korte samenvatting, maar het liefst wil ik niet al te veel verklappen.
    Mireille heeft een vriendin Phoebe, ze is erg verlegen en word soms gepest. Mireille is erg populair op hun school dus is zij degene die altijd voor haar opkomt. Maar wanneer ze het zat is besluit ze hulp te gaan zoeken, ze schrijft Phoebe in voor Made. Verder wil ik er niet al te veel over vertellen maar als je echt geïnteresseerd bent kun je een pb sturen en dan zal ik het daar de hele verhaallijn vertellen.

    Als je co-auteur zou willen worden, zou je dit dan even willen invullen:
    Heb je vaker Justin Bieber fanfictions geschreven?
    Heb je stories online staan?
    Hoe vaak heb je een writersblock?
    Een ideetje wat je met de story zou willen doen:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 17:34 ]


    If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

    Een samenvatting is denk ik handig van wat je in gedachten had te doen met de story.

    Verder ben ik niet geinterreseerd omdat ik geen JB schrijf, en al 3 verhalen schrijf met anderen. :p Sorry.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Niemand?


    If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

    Heb je vaker Justin Bieber fanfictions geschreven? Nee, ik heb alleen One Direction en voetbal geschreven.
    Heb je stories online staan? Yes I do. Een story met One Shots en twee stories over voetbal.
    Hoe vaak heb je een writersblock? Nee niet echt.
    Een ideetje wat je met de story zou willen doen: Well, ik heb geen idee van de verhaallijn die je in gedachten hebt, dus hier kan ik niet echt antwoord op geven.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Het eerste hoofdstuk stond eerst wel online toch? Ik heb wel een bladwijzer op je story staan iniedergeval.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,