• Ben ik de enige die het de laatste tijd gewoon echt niet meer leuk vind om van iemand fan te zijn?? Ik bedoel atijd maar dat gezeik tussen verschillende fan-bases(idk hoe je het schrijft), degene van wie je fan bent krijgt alleen maar bullshit over zich heen en daar moet de hele wereld zich mee bemoeien inclusief de fans etc. Ik dacht dat het om de muziek ging, het supporten van je idool, samen fangirlen en noem maar op. Maar tegenwoordig is het alleen nog meer het gezeik en ruzies onder elkaar. Waarom? Vroeger was dit naar mijn gevoel veel minder. Ik vind dit echt heel jammer.. Sorry ik moest echt even mijn hart hierover luchten, haha.

    x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Same.

    Dan moest je je hart niet luchten op Q hierover.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    Dan moest je je hart niet luchten op Q hierover.
    Waarom niet?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik blijf een trouwe fan van Eminem en 30STM en HP.
    Maar wat anderen erover zeggen boeit mij niet echt, want ik trek me er niets over aan. :p
    Hoewel ik ook nog niet echt commentaar erop gehoord heb...

    Maar ik snap wel wat je bedoelt, als je het bijvoorbeeld over Justin Bieber hebt. Zijn fans moeten hem constant verdedigen en shit en op een gegeven moment lijkt het me dat je er best moe van wordt zegmaar. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eh, dat is niet bij élke fanbase 't geval. Dat mensen nou op 1D en JB, en I don't know who more, haten is gewoon kut - en heel opvallend, omdat het veel haters zijn. Wanna hate? Be my guest. ík merk het in ieder geval niet in mijn fandoms.


    The odds are néver in our favor.

    Cairde schreef:
    Dan moest je je hart niet luchten op Q hierover.


    Hoezo niet?


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Thysia schreef:
    Same.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik merk er in mijn eigen fandoms helemaal niets van. Daar is het allemaal "I love this, I love that, I love everything. Love. Love. Love" xp


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ja, behalve bij HG en PLL dan.


    -

    Conquistador schreef:
    Ik blijf een trouwe fan van Eminem en 30STM en HP.
    Maar wat anderen erover zeggen boeit mij niet echt, want ik trek me er niets over aan. :p
    Hoewel ik ook nog niet echt commentaar erop gehoord heb...

    Maar ik snap wel wat je bedoelt, als je het bijvoorbeeld over Justin Bieber hebt. Zijn fans moeten hem constant verdedigen en shit en op een gegeven moment lijkt het me dat je er best moe van wordt zegmaar. :p
    Ja, bijvoorbeeld bij Justin bieber. Ik ben zelf ook een grote fan van hem. Maar ik kan het gewoon niet uitstaan elke keer dat gezeik. Ik bedoel je luistert toch naar zijn muziek om zijn stem en niet om wat hij doet?? Mensen zien altijd het slechte van iemand maar het goede laten ze achterwege. Ik zal het niet ontkennen, ja hij doet dingen fout, maar ik bedoel iedereen is een kind (geweest) en doet dan dingen fout. Maar ook binnen de fanbase is het altijd gezeur, over selena en weet ik veel. Laat het en focus je op de muziek. Zo denk ik er dan over haha.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik ben nooit echt fan van een persoon of band geweest, maar wat je zegt treft ook wel toe op sommige fandoms van series waar ik wel in zit. Ik heb niet echt het idee dat er steeds meer problemen ontstaan, maar het verschilt dan ook erg per fandom. Ik houd me sowieso altijd het liefst zo min mogelijk met dat soort dingen bezig. Laat de haters en trolls maar tegen lucht praten, dat is meestal de beste manier om ze weg te krijgen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sever schreef:
    Ja, behalve bij HG en PLL dan.
    I love pll (:


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Chekhov schreef:
    Ik merk er in mijn eigen fandoms helemaal niets van. Daar is het allemaal "I love this, I love that, I love everything. Love. Love. Love" xp

    I agree maar ik zie het wel in andere fandoms (en ik zie dat jouw profiel pic Jensen Ackles is) maar ook op het supernatural fandom heb je ook gehaat.. aleen veel minder geloof ik ^^


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Thysia schreef:
    Same.


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    Chekhov schreef:
    Ik merk er in mijn eigen fandoms helemaal niets van. Daar is het allemaal "I love this, I love that, I love everything. Love. Love. Love" xp