• Ik was gisteren met mijn mama in de Action in Enschede.
    En daar was een mannetje de ruit er aan het uit halen, want er zat een groot gat in.
    Ik ben dan nieuwsgierig he en neem geen genoegen met het denken wat het kan zijn.. Dus ging ik die man vragen wat er was gebeurd.
    En wat was er:

    Iemand was met een scootmobiel, vanuit de winkel, door een stalenbuis op de grond (die daar zit zodat je niet met je karretje tegen de raam aan kunt knallen) en het raam gereden!
    Wat een knuppel, haha.
    Ik vroeg me dus echt af hoe diegene dat voor mekaar heeft gekregen, want het lijkt mij dat je dan toch best wel hard rijden moet? Als je door een stalen buis én het glas rijdt. En pas tot stilstand komt omdat er een steen achter staat?

    Maar ik heb dus wel ff gelachen, haha.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Lol, misschien had die persoon wel een 'Nitro'-optie bij zijn scootmobiel :Y)

    Je moet wel je best doen, wil je dát laten gebeuren...


    Tijd voor koffie.

    Draculea schreef:
    Lol, misschien had die persoon wel een 'Nitro'-optie bij zijn scootmobiel :Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Hahahaha. Dat kan!
    Ik snap echt niet hoe die dat gedaan heeft hoor..
    Heb het zelfs nog opgezocht op rtvoost.nl , maar daar stond er ook niks over op.
    Echt vaag.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Lol whut. Bedoel je trouwens de Action vlak voor de stad, want dan moet je inderdaad echt moeite doen :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.