• Hier het praattopic van QNT. Hier kan je alle OOC plaatsen. Dit wil ik dus niet in het topic zien!


    Cairde ll Angel
    Abelard ll Brooke
    Pharrel || Jacco
    Fericire || Lisa
    Nathness || Ness
    Unimaginable || Savannah
    MaitePayne II Megan
    Ribery || Claire
    Prinsloo || Amy
    Pom ll Erieka



    Vakantie
    Nathness ll 1 Augustus tot 1 September.
    Pom ll Vanaf 29 juli tot een onbepaalde tijd.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 21:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 juli 2013 - 1:48 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    MaitePayne schreef:
    (...)

    Nee dat bedoel ik niet echt
    ik bedoel alleen aangezien je een maand weggaat en dan al bijna 4 vier opdrachten mist misschien ff haar aan iemand anders geven tot je terug bent dus eigenlijk bedoel ik dat wel
    acht opdrachten.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)acht opdrachten.


    owjaah, srry was dat ff vergeten
    8 bedoel ik


    Do what you love, love what you do

    Nathness schreef:
    (...)

    Nja, weetje. Als iedereen gaat zeggen dat het een beetje onzinnig is dat ik meedoe aan een RPG terwijl ik op vakantie ga, ga ik er wel uit.. Aangezien ik waarschijnlijk af en toe zal reageren zou ik helemaal geen 4 opdrachten missen.. Maar als jullie zonodig een ander willen, mogen jullie mij uitschrijven.


    Dat bedoelen we niet, maar als je op vakantie bent wil je toch niet de hele tijd op je computer zitten ( ik toch niet), en aangezien je zegt dat je niet zoveel op on kan zijn


    Do what you love, love what you do

    Nathness schreef:
    (...)

    Nja, weetje. Als iedereen gaat zeggen dat het een beetje onzinnig is dat ik meedoe aan een RPG terwijl ik op vakantie ga, ga ik er wel uit.. Aangezien ik waarschijnlijk af en toe zal reageren zou ik helemaal geen 4 opdrachten missen.. Maar als jullie zonodig een ander willen, mogen jullie mij uitschrijven.
    Dat heb ik niet lopen vertolken? Maar aangezien je toch tussen je vakantie online bent kan het toch gewoon?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    MaitePayne schreef:
    (...)

    Dat bedoelen we niet, maar als je op vakantie bent wil je toch niet de hele tijd op je computer zitten ( ik toch niet), en aangezien je zegt dat je niet zoveel op on kan zijn


    Er zijn nog andere mensen die op vakantie gaan, die gaan toch ook op de computer zitten. Het is niet dat ik uren aan een stukje ga werken.. Hoe dan ook, ik denk dat ik maar beter uit deze RPG kan.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Cairde schreef:
    (...)Dat heb ik niet lopen vertolken? Maar aangezien je toch tussen je vakantie online bent kan het toch gewoon?


    Aangezien ik naar een ander land ga, waar ik niet weet waar ik terecht ga komen, is het nog niet zeker dat ik zo vaak online kan zijn. Wie weet helemaal niet, other wise, misschien wel elke dag.

    Hoe dan ook, als jullie vinden dat ik beter een ander kan nemen vind ik het best.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zo bedoelde ik het niet


    Do what you love, love what you do

    Nathness schreef:
    (...)

    Er zijn nog andere mensen die op vakantie gaan, die gaan toch ook op de computer zitten. Het is niet dat ik uren aan een stukje ga werken.. Hoe dan ook, ik denk dat ik maar beter uit deze RPG kan.
    Ik zit ook gewoon op de comuter tijden de vakantie :'P maarja ik ga dan ook elk jaar 2 keer op vakantie en dat gaan echt vervelen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)Ik zit ook gewoon op de comuter tijden de vakantie :'P maarja ik ga dan ook elk jaar 2 keer op vakantie en dat gaan echt vervelen.


    Ik ga maar een week (Ik zit ook wel op de pc maar niet echt veel) met mijn vrienden , dus heb ik meer zin om naar iets met hem te doen.


    Do what you love, love what you do

    Ik zal even zeggen dat ik maandag en dinsdag even niet online kan komen. En verder ga ik ook nog 13 t/m 25 augustus weg, daar heb ik volgens mij wel wifi maar ik ga natuurlijk de hele dag op internet zitten. :3


    Do what people say you can't.

    Ik meld eventjes dat Aniek aka Memoria nu op vakantie is en tot 11 augustus niet zal kunnen reageren. ;3


    •*• Lululu •*•

    Tussen kamer 2 en kamer 5 is er een wisseling plaatsgevonden.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ribery schreef:
    (...)
    Omg, Amy, onze eerste RPG samen. =$$

    Omygod Claire, hier hebben we een jaar op gewacht ;$$$ waarom heb je Jetro niet als FC genomen??


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Prinsloo schreef:
    (...)
    Omygod Claire, hier hebben we een jaar op gewacht ;$$$ waarom heb je Jetro niet als FC genomen??

    HAHA Omfg, dat had ik moeten doen, dan hadden we onze characters kunnen schippen =$$ kunnenwenuookdoen

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 1:36 ]


    ars moriendi

    Ik heb de planning van waar we allemaal heen gaan gehoord en als het goed is, is hij zo: Donderdag avond bij tante 1 (wel wifi). Vrijdag opweg naar tante 2 (daar is een computer, maar weet niet of ik daar op kan). Als we tijd hebben zijn we zaterdag bij tante 3 (geen wifi, geen computer). Dan gaan we terug naar ons huis om op mijn oom te wachten (geen wifi). Als mijn oom er is gaan we naar mijn oma en daar blijven we een volledige week, maar daar is helaas nergens wifi. Zou ik het wel hebben kan ik alsnog niet reageren want in die week is suikerfeest. En er komt dan allemaal visite enzo. Daarna is het nog niet bekend waar we heen gaan enzo.

    Maar kunnen jullie de opdrachten niet desnoods pb'en van te voren naar me? Dan kan ik ze alvast voltooien en als ik dan geen wifi heb, kunnen jullie ze online zetten. Of is dit een stom idee?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'