• Hallo iedereen!

    Ik ben voor mijzelf bezig om verhalen te schrijven over taboe onderwerpen. Nu las ik laatst een artikel over verkrachting. Één op de acht meisjes is verkracht, maar bijna niemand durft erover te spreken, omdat ze bang zijn dat mensen ze niet geloven/uitgelachen te worden/gepest te worden, enzovoort. Omdat dit zo veel is, wil ik hier ook een verhaal over schrijven, maar het liefst zou ik eerst iemand willen spreken die zelf verkracht is geweest.
    Ik weet dat dit een rare vraag is en ik weet dat je jouw verhaal niet zomaar aan een wild vreemde vertelt, dus daarom kan het natuurlijk ook anoniem via, bijvoorbeeld, e-mail, msn of prive berichten op Quizlet. Het gesprek blijft tussen ons en de informatie zal ik nooit letterlijk overnemen. Ik zal het altijd zo veranderen dat niemand weet dat jij die gene bent die gesproken heeft. Mijn e-mail is maartje1998@hotmail.com.
    Vragen kan je natuurlijk altijd stellen, ik beantwoord ze graag!


    Never forget who you are

    Heeyy ik heb alleen een klein vraagje! Waarom wil je daar een story over maken? En nee sorry ik heb dat gelukkig niet meegemaakt! xx


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Kan je niet gewoon alles zelf bedenken dan heb ik namelijk veel meer het idee dat het mijn verhaal is. Dat heb ik tenminste maar je kan ook op internet naar verhalen zoeken van slachtoffers. Die zijn er volgens mij genoeg.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 16:34 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Hey, ik ken wel iemand die het heeft meegemaakt. Ik heb er met haar over gehad en ze vindt he goed als ik je erover vertel. Je kan me een privébericjt sturen of een mail ( jyoti.ramdas@vlietlandcollege.nl) sturen als je haar verhaal wilt gebruiken. Je kan natuurlijk ook van alles aan ons (haar) vragen.


    I am me and I decide who I will be.

    Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt. Maar een vriendin van me is op school op het plein aangerand. Alleen het gehuil van haar, deed me hart bijna breken.


    -

    NOOIT mee gemaakt maar als ik hoor dat het is gebuurd vind ik het wel heel erg goed dat je er iets over schrijft misschien dat de verkrachters dan een soort beeld krijgen dat ze het niet moeten doen? of.... gaan ze gewooon door nouja ik weet het niet

    Tja, van als je mijn mening vraagt zou ik het niet doen, er zijn hier genoeg verhalen over en het kan zijn dat iemand hierdoor dit onderwerp meer naar zichzelf toetrekt. Maarja, het is jou keus.


    We can learn to love again.

    Ik heb het nog nooit meegemaakt en ik hoop het nooit mee te maken.
    Maar zoals al eerder gezegd, er zijn veel verhalen die al bekend zijn.
    Ik vind je verhaal Zero is the maximum - anorexia echt een goede story.
    Dus als het een story wordt die hierop gaat lijken, invite me!


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.