• Hallo !

    ik heb net boodschappen gedaan en er was een hele grote stapel met wc-papier.
    de AH biedt dit aan voor een leuke prijs en nou zag ik dat er GRATIS strandballen zijn.
    Ik dacht : ohhhh gratis strandbal, laat ik er 2 meenemen !!
    kom ik thuis en ik zie op de verpakking van de strandbal staan :

    GRATIS

    strandbal bij aankoop van een pak Page Original 24-rol wc-papier.

    Heb jij ook wel is zoown bonde actie gehad ??


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Moore schreef:
    Jezus zeg, moet er over alles worden gebitched. Wanneer kunnen Quizletters nou eindelijk eens normaal reageren.
    OT: Niet zo heel slim nee. x'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik snap het niet.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    haha! Ach ik vroeg eens of ZEEzout uit de zee kwam.


    Alleen maar tranen van geluk

    Macklemore schreef:
    Ik snap het niet.

    Ze had twee strandballen meegenomen die alleen gratis waren bij aankoop van wcrollen, maar ze had niet dat product gekocht.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Haha ja... maar ze zetten het er ook altijd zo duidelijk op :| (niet dus)

    Ik liep vandaag bij de new yorker de trap op en toen bleef ik met mijn sliper aan de trap haken en toen lag ik plat op mijn neus VLAK voor een LEUKE jongen....:$


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    funky schreef:
    Haha ja... maar ze zetten het er ook altijd zo duidelijk op :| (niet dus)

    Ik liep vandaag bij de new yorker de trap op en toen bleef ik met mijn sliper aan de trap haken en toen lag ik plat op mijn neus VLAK voor een LEUKE jongen....:$


    je bent LETTERLIJK voor hem gevallen xD


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Dat is inderdaad wel erg blond ja.


    26 - 02 - '16

    Haha:')
    Ach tja, die blonde active heeft je wel mooi 2 GRATIS strandballen opgeleverd.
    Vooraan Dan maar gewoon verder lezen.(nerd)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Ik werk bij de McDonalds en stond achter de kassa. Toen zei een manager: 'Als de toppingen voor de McFlurrys moeten worden bijgevuld, moet je dat niet in de suspensers doen, maar gewoon in een grote beker, anders gaat het smelten en klont het aan elkaar, waardoor het niet meer uit die suspensers komt.'
    Toen wilde een collega amandelen bijvullen voor de McFlurry Magnum Whithe Almond, en toen zei ik: 'Nee, niet in die suspenser doen, anders gaat het smelten!'
    Serieus, ik had na een kwartier pas door dat amandelen niet kunnen smelten :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Het duurde even voordat ik het snapte, maar ik ben dan ook zo moe :')

    Ik heb eigenlijk niet zo erg veel domme momentjes, maar als ik er heb, zijn ze wel verschrikkelijk.
    Enkele jaren geleden bijvoorbeeld...
    Mijn moeder was jarig en we waren allemaal dingen aan het klaarzetten voor de familie die op bezoek kwam.
    Ik had iets nodig uit de koelkast, maar onder de koelkast staat een andere kast waar mijn moeder in bezig was.
    Ik was druk aan het praten met haar en toen ik de koelkast opende, was het vlak tegen haar gezicht. :W
    Ze viel achterover en sloeg haar handen voor haar gezicht en ik, slechte dochter dat ik ben, probeerde niet te lachen.
    Ik dacht echt dat onze koelkast hoger was, blijkbaar niet dus. :')
    Alles was in orde met haar, ze kon er zelf ook nog mee lachen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    "Oh nee echt hoor, 90's-jurkjes zijn zo 90's."

    "Claire dat ehm.. dat is het idee van 90's- jurjes."

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 1:10 ]


    ars moriendi

    Ja met een rugzak

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 9:50 ]


    I'm a girl in the world

    Op kamp kreeg je bij n pak snickers een poppetje maar dat werd te veel dus heb ik die snickers weg gedaan en heb toen t poppetje gewooj mee genimen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Immortal schreef:
    (...)
    Nee, als je ze al thuis hebt zal ik er gewoon van genieten. Dat is dan een fout van het winkelpersoneel.
    Dat is net zoiets als bij de Lidl 1 fles cola op de band leggen en duidelijk zeggen we hebben er nog 5 onderin de kar liggen en dan die gewoon niet aanslaan.
    Dat is gewoon geluk hebben van een foutje van een personeel.
    een vriendin heeft bij de ah twee kratten bier vergeten te betalen dus t was drie halen en een betalen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan