• Hoi guys ik heb een nieuwe story en ben zelf best wel tevreden over de verhaallijn, zouden jullie alsjeblieft een kijkje willen nemen?:

    Jay behoord niet tot de populaire meisjes van de school maar ze word ook niet gepest ofzo, je weet wel gewoon ertussenin. Ze heeft een beste vriendin Katie en ze heeft een ongelofelijke crush on Niall Horan- de grootste badass en populairste jongen van de school samen met Zayn Malik. Maar als Jay dan een keer thuis is bij Niall ontdekt ze iets vreselijks, ook leert ze zijn zusjes kennen en eigenlijk ook de echte Niall.

    -One Direction bestaat niet
    -Nederlands geschreven en gesproken
    -De ziekte kanker heeft ermee te maken, het kan dus heftig zijn

    LINK :)

    Als je het geen leuk verhaal vind, wil je dan ook niet reageren, sorry hoor als je het niet leuk vind
    btw als je de story niet leest kan je ook niet weten of het wel of niet origineel is, dit is namelijk alleen een voorstukje, de story krijgt een hele andere wending zoals ik al zei

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 16:52 ]


    If you are not Niall Horan, i don't like you

    'Begint bij 5 abo's'
    *loopt topic uit*

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 9:36 ]


    Do what people say you can't.

    Cozart schreef:
    'Begint bij 5 abo's'
    *loopt topic uit*


    + het is niet bepaald origineel.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Sorry hoor, maar dit is niet echt origineel.


    •*• Lululu •*•

    Waarom moet men de laatste tijd telkens kanker in hun verhaal verwerken. (cat)
    + Sorry, maar ik kan er niet tegen dat je zegt dat je pas begint bij een aantal abo's.

    Een story die iedereeeen verwacht had, sorry hoor :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    *Kuch*

    Krull schreef:

    Kudo’s
    De regels rond kudo’s;

    - Het is niet toegestaan om te vragen naar een kudo voor een story of quiz, ook niet in de story of quiz zelf.
    - Het is niet toegestaan om te vragen naar kudo’s in ruil voor een nieuw hoofdstuk of om de story pas te beginnen bij een x-aantal kudo’s of abonnementen.
    - Het is niet toegestaan om automatische kudolinks te plaatsen op Quizlet. Dat wil zeggen dat je nergens een link mag plaatsen waar iemand op klikt en automatisch een kudo geeft.

    Gevolg na overtreding;
    Quizlet heeft het recht om de kudolink te verwijderen en/of kan een waarschuwing sturen.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Alphadi schreef:
    Sorry hoor, maar dit is niet echt origineel.


    From these ashes, I will rise

    Alphadi schreef:
    Sorry hoor, maar dit is niet echt origineel.


    + ze zegt dat ze pas bij een aantal abonnees begint, iets waar ik absoluut niet tegen kan. Je schrijft een story voor jezelf, omdat jíj het schrijven leuk vind. Daar heb je die abonnees niet bij nodig, toch?

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 10:48 ]


    Enjoy life

    Ik heb dat van dat van abo's al lang weggehaald waarom blijven jullie saar boos over doen? Het is toch al weg?


    If you are not Niall Horan, i don't like you

    Ik zal je zeggen de combinatie, 1D en kanker is echt al té vaak gedaan, net zoals de twee meisjes met een crush op leden van 1D, dus eigenlijk kan je het niet origineel noemen. Maar, bekijk het van de positieve kant, het is 1D, dus je krijgt sowieso wel een heel deel lezers.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 12:23 ]


    comfort in c h a o s

    En het is niet heftig... Ik snap sowieso niet hoe je - je in iemand die kanker heeft kan plaatsten zonder het ooit gehad te hebben.....


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik vind het fijn voor je dat je vind dat je een goede verhaallijn hebt (en ga er zeker over schrijven, als jij dat graag wil), maar mij trek je er niet mee aan, sorry.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Whimsicle schreef:
    Ik vind het fijn voor je dat je vind dat je een goede verhaallijn hebt (en ga er zeker over schrijven, als jij dat graag wil), maar mij trek je er niet mee aan, sorry.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Als je goed schrijft en het is een leuk 1D verhaal stromen de abo's vanzelf binnen.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Alphadi schreef:
    Sorry hoor, maar dit is niet echt origineel.


    + in de beginpost staat "Als je het geen leuk verhaal vind, wil je dan ook niet reageren, sorry hoor als je het niet leuk vind". Als je geen kritiek op je verhaal wilt hebben, dan moet je er geen topic over openen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered