• Edit: Ik heb gekozen voor cover één. Er mag dus wel een slotje op dit topic.

    Er zijn twee covers voor één van mijn stories gemaakt, namelijk door Cherbourg en Draculea. Maar ik vind ze allebei zo mooi, dat ik niet kan kiezen. ><
    Dus nu is mijn vraag aan jullie, welke cover vinden jullie mooier?

    1:



    2:



    Beschrijving van de story:
    Het is het jaar 2113, Grand Marais, Minnesota, Verenigde Staten. Op een regenachtige dinsdag komen de leerlingen van Middle School Grand Marais in een levensbedreigende situatie te staan, als ze ontdekken dat alle leraren niet op zijn komen dagen en de school leeg is, op de zo'n driehonderd leerlingen na. Het duurt niet lang voor ze ontdekken dat de de deuren en ramen van de school potdicht zijn en iedereen die een poging doet het gebouw te verlaten, stuit op een elektrische muur. Chaos breekt uit binnen de vier muren en vertrekt pas als het vallen van de avond is bereikt. Tweehonderd leerlingen zijn over en worden gedwongen het pad van samenwerking en verzoening te betreden, op een school waar de verdeeldheid enorm is. Onwetend over de situatie en het hoe en waarom, zullen er leiders op moeten staan, die bereid zijn te vechten tot het uiterste, voor de vrijheid en voor de waarheid. Beste vrienden worden vijanden, voormalige vijanden worden vrienden en niets is wat het lijkt in deze nieuwe samenleving vol jonge mensen. Zullen ze standhouden tot ze de vrijheid kunnen omarmen? Of zullen ze zichzelf vernietigen tot er niemand meer over is?


    Cover 1: |||| |||| ||||
    Cover 2: ||

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 23:28 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hmm, de tweede, persoonlijk.
    Maar het hangt ervanaf welke het best bij de story past, gezien ik vind dat ze beide een verschillende sfeer uitstralen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind ze ook allebij mooi. Mmm als het gaat om iets mysterieus: De eerste.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Keegan schreef:
    Hmm, de tweede, persoonlijk.
    Maar het hangt ervanaf welke het best bij de story past, gezien ik vind dat ze beide een verschillende sfeer uitstralen.
    Precies...


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    @Keegan & Cairde: ik heb er nu een korte beschrijving van mijn story bij gezet. Helpt dat om een 'sfeer' te kiezen?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    In dat geval, de eerste ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind de eerste het mooist. Maar zoals gezegd, ligt het er helemaal aan wat het best bij de story past.

    Edit: ook gezien de verhaallijn denk ik dat de eerste het best past.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 21:06 ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik zou inderdaad ook voor de eerste kiezen.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind ze allebei leuk, maar ik vind de tweede leuker, omdat het niet zo donker is als de eerste.


    -

    Sever schreef:
    Ik vind ze allebei leuk, maar ik vind de tweede leuker, omdat het niet zo donker is als de eerste.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Cairde schreef:
    Ik vind ze ook allebij mooi. Mmm als het gaat om iets mysterieus: De eerste.


    26 - 02 - '16

    Moore schreef:
    Ik zou inderdaad ook voor de eerste kiezen.

    Moore schreef:
    Ik zou inderdaad ook voor de eerste kiezen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De eerste vind ik beter bij het verhaal passen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De eerste


    16 - 09 - '17

    De eerste :)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt