• En dus zoek ik stories. Het liefste wel verhalen die goed geschreven zijn en ook regelmatig activeren. Want ik heb geen zin om weken te wachten op een hoofdstukje hihi.
    Het liefste Justin Bieber stories maar als je een originele OP story heb wil ik hem ook wel lezen ^^

    x Goed geschreven en gebruik gemaakt van ABN.
    x JB fanfic
    x OP mag ook
    x Regelmatig activeren

    Anyways, kom maar op *O*


    To infinity and beyond •

    The Uncommon

    • Onbekende personen
    • Fantasy
    • Vleugje romantiek


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    OP - horror


    Luna Knights is een meisje als geen ander. Met haar donkerblonde haren en haar grote blauwe ogen ziet ze er onschuldig uit, maar dat is ze ook. Totdat haar zesde verjaardag eraan zit te komen. Luna’s ouders worden overspoeld met onverklaarbare gebeurtenissen en weten zich geen raad. In de eerste instantie hebben ze niet eens in de gaten dat het Luna is die voor deze ophef zorgt totdat ook zijzelf drastisch veranderd, maar dit geldt niet enkel voor haar innerlijk.






    Niet voor de gevoelige lezers.
    Horror | Fantasy | Onbekende Personen
    Start 9 juli 2013.


    Skinless


    Het jaar 2014 was een jaar die de negentienjarige Yulya Smith nooit zou vergeten. Haar beste vriendin, Danielle Ruit, had iets voor haar te verbergen. Veel wist Yulya niet af van haar geheim, maar ze probeerde er altijd meer over te ontdekken. Maar dan gebeurde er iets wat niemand had gehoopt; ze ontmoette een jongen die haar wilde helpen en niet zomaar een jongen, maar een engel.

    • Foto is link


    Some people are art and do art at the same time

    Pagina drie.



    Ayla en Darryl de Zwart verhuizen naar een enorm herenhuis dat afgesloten is van de buitenwereld. Ayla is hoogbegaafd en kan geesten zien. In het herenhuis ontstaan duistere krachten en op een dag ziet Ayla een zevenjarig jochie; Matt. Hij vertelt haar dat hij een paar jaar geleden is omgekomen bij een enorme slachting. Na een paar dagen ontmoet Ayla ook Matts oudere broer Jordy. Hij is ook omgekomen bij de slachting en vertelt Ayla dat er kinderen in het bos verborgen zijn. Ayla schakelt meteen de politie in maar zij geloven haar niet. Want wie gelooft nou een helderziend meisje dat beweert dat er kinderen in het bos zijn ontvoerd?


    Wat als je nou niet van korte rokjes en hoge hakken houdt maar je op een school vol tuttige meisjes zit? Wat als je juist heel verlegen bent en iedereen om je heen te zelfzeker lijkt? Wat als je niet houdt van pizza maar er niets anders is dan diepgevroren, vreselijke (juist, ja) pizza? Mauds leventje verloopt niet volgens plan maar wanneer ze de charmante Matthew tegenkomt blijkt alles op zijn plaats te vallen. Toch?



    • Genres: romantiek, drama, teen fiction, (actie)
    • ©LongWayDown
    • Start: 12-08-'13 /Proloog wel al online/
    • Einde: -.

    Zit vast wat tussen (;


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.[/center]

    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - Dit verhaal is al afgelopen, maar kent een vervolg.


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *onbekende personen
    *thriller/avontuur/vleugje romantiek


    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden, mits de lezers dat kunnen bijhouden.
    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Every villain is a hero in his own mind.

    What When I'm Dead || ft. Justin Bieber

    What when I'm dead || ft. Justin Bieber

    They think what they think
    but what they think is not true.
    It's my life
    but you have destroyed.

    Nederlands geschreven
    Justin is beroemd
    Started at 30-07-'13



    Klik op de spoiler voor de proloog om een idee te krijgen van het verhaal!

    Met twee cola liep ik de woonkamer weer binnen van het appartement wat ik en Allison deelden. We waren al beste vriendinnen sinds we samen in groep 1 kwamen. Zometeen begon Celeb Gossip, het roddelprogamma. Natuurlijk wisten we dat niets te geloven was, maar zeg nou zelf, kijken was altijd leuk, toch? De presentatrice kwam in beeld met een ernstig gezicht. Op de achtergrond verscheen een foto van Justin Bieber. Ik en Allison waren vanaf het moment dat we hem onder de username Kidrauhl op internet vonden al fan. Tegenwoordig dus een belieber. Ik vroeg me af wat hij nu weer uitgespookt had. Er was tegenwoordig elke dag weer wat met hem en hij was steeds arroganter geworden. Toch bleven ik en Allison Belieber. Maar de presentatrice had dit keer wel een heel ernstig gezicht. 'Tragisch nieuws over popstar Justin Bieber. De zanger is gisterennacht dood gevonden in zijn auto, die in brand heeft gestaan. Autopsie was niet meer mogelijk, maar de politie weet zeker dat de stoffelijke resten van Justin zijn. Waarschijnlijk is hij uit de bocht gevolgen terwijl hij onder invloed van alcohol reed. Een enorm verlies voor alle nabestaande en al zijn Beliebers.' Met een verward gezicht en een traan die over mijn wang gleed keek ik Allison aan. Mijn idool, dood?


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Fanfiction:

    Better than revenge



    "Do you love me?", he asked.
    I almost screamed "No"
    But I said "Yes" instead.
    I knew his secret and it has got to be revenged
    .


    Onbekende Personen:

    Written On the Walls


    “I think that the only real loneliness is when you allow yourself to just lose yourself in sadness. So I quess life is all about believing in yourself and your dreams. So I guess that no one can take that freedom away from you. You just shouldn’t allow that to ever happen. Scream when they wanna shut you up, Prove them wrong. Show them that they don’t have a say in your dreams. This is your life and if you are lost at this very moment. Just grab the wheel and go fight for what was taken away from you. Take it from me, Real happiness starts when you just have a little spark of faith in yourself.”


    In the crowd somewhere someone whispers: “Says the girl who’se name was Written On The Bloodwall.”

    Desperate Liars



    Een bijenkoningin, iedere kleine of grote stad had het wel. En iedere bijenkoningin had ook zijn volgelingen, die braaf alles volgden. Er is altijd wel iemand die de koningin graag dood wil, alleen ging het deze keer te ver.


    Promotie:


    -



    Letitia Bennett is opgegroeid in Spanje. Ze heeft altijd vrijheid gekend en ze leerde op te komen voor haar eigen mening. Ze heeft geleerd om keuzes voor zichzelf te maken. Maar wanneer haar moeder en broer omkomen bij een bosbrand die hun kleine villa aan de kust volledig verwoest eist haar grootmoeder haar en haar zusje op. Haar vader wordt vermist op zee en haar grootmoeder verafschuwd de twee meisjes. Losgeslagen zielen zijn het. Ze stuurt Letitia naar een kostschool in de buurt van Londen om te zorgen dat haar reputatie zonder smet blijft. Fiona is makkelijker te temmen en blijft achter op het landgoed van Oxford. Op Dowd kan Letitia haar draai niet vinden en ze voelt zich eenzaam. Ze geniet van de tekenlessen en ook de andere lessen doen haar deugd. Ze wil graag haar horizon verbreden hoewel dat best moeilijk is. Ondertussen verlangt ze hevig naar Spanje en naar vrijheid.Ze mist de zee en het strand. Dan leert ze Delicia kennen. Delicia is een eigenaardig meisje en 's nachts betrapt ze haar wanneer ze door de gangen van Dowd sluipt. Delicia neemt haar mee naar de zigeuners. Letitia vind haar vrijheid en plezier. Ze leert de bittere Robyn kennen en de mysterieuze Ravi. En wat is het verhaal van de kleine Hazel? Maar ze zit gevangen in haar eigen wereld. Haar kooi van pracht en praal. Is ze in staat om te ontsnappen? En is alles wel wat het lijkt?

    - In ontwikkeling.
    - Historisch drama met een vleugje romantiek.
    - OP
    - De link.




    Politieke denkbeelden, een tikkende klok en vreselijke rampsoed hebben het oude Europa veranderd in een paranoïde maatschappij, waarin de tegenstellingen tussen de sociale lagen het beste kunnen worden vergeleken met zwart en wit. Als je behoord tot de bevoorrechte, hoogopgeleide laag van de bevolking, dan is het leven in de ogen van Rhea en haar beste vriendin Kat, nog best te verdragen. Niets is erger dan opgroeien in de arbeiderswijken, waar je zelfs je buren niet kunt vertrouwen. Toch wordt er in de provincie Elledan van de V.E.U, het huidige Europa, nog een soepel regime gehandhaafd.
    Bij de komst van Nevjia en Alec, twee immigranten uit Rosvikia, één van de strengste provincie's van de V.E.U. lijkt er een sluimer over Elledan te vallen. Langzaam begint de provincie te veranderen en Rhea krijgt het gevoel dat er iets op ontploffen staat. Koppig en rebels dat ze is, vecht ze om de puzzelstukjes en probeert ze antwoorden te vinden op al haar vragen.


    - In ontwikkeling
    - Science-Fiction drama/thriller met een vleugje romantiek
    - OP
    - De link


    Chasing goals.