• Ik vroeg mij af hoeveel uur jullie gemiddeld, per dag, op jullie laptop/computer zitten?
    Door de vakantie zit ik bijna de hele dag op mijn laptop, en daar wil ik wat aan gaan doen voordat ik verslaafd raak ofzo iets.
    Nu heb ik een dingetje gedownload: StayFocusd. Dit blokkeert bepaalde sites gewoon na een aantal uur, die je zelf kan instellen. Alleen heb ik géén idee wat normale uren zijn.
    Dus mogelijk niet mijn beste plan nu wil ik mijn tijd een beetje middelen door aan veel mensen te vragen hoeveel tijd zij gemiddeld besteden op hun laptop :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik gemmideld drie uur per dag met pauzes


    Queer zijn is gewoon alles

    Te lang. Ik denk echt 7 uur als ik de kans krijg. :')


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Te lang en zeker nu het vakantie is.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    15 uur per dag met momenten :')
    En tijdens het school zo'n 7 à 8 uurtjes.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Echt gewoon de hele dag. Met pauzes natuurlijk.
    Zo'n ding zou ik nooit downloaden. Gewoon niet (cat).


    Some people are art and do art at the same time

    Lol, in de vakantie zijn dit soort dingen zo confronterend. :') Er zijn dagen van een halfuurtje maar ik kan er ook rustig een hele middag achter zitten wanneer ik me een dag verveel.


    ars moriendi

    WhiteToms schreef:
    Te lang en zeker nu het vakantie is.


    Pretty is just a pretty word.

    Wat eigenlijk het gebruik van beeldschermtijd moet zijn is 2 uur. Hier valt ook de TV onder.
    Dit hebben we moeten opzoeken voor onze les. Iedereen schrok zich dood dat het zo weinig was.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ligt eraan. Op school gebruik ik hem non-stop want ik doe een grafische opleiding :') Maar prive gebruik ik hem toch zo wel 5/6 uur per dag als ik zo'n beetje de kans heb. Wel met tussenpauzes want anders trek ik het niet.
    Nu ik het zo lees, ja ik ben verslaafd.


    To infinity and beyond •

    2-7 uur denk ik ligt er aan of ik naar school moet, werken moeten of weekend heb. Maar je kunt dat programma natuurlijk niet op quizlet zetten ^^


    ©1998

    Ja, bij mij speelt school ook een rol,
    Ik denk altijd dat ik alleen zolang achter de PC zit maar nu ik hier kijk voel ik me gerustXD


    Queer zijn is gewoon alles

    Véél te lang. :')


    Do what people say you can't.

    Uh geen idee eigenlijk. De laatste tijd heel weinig omdat ik een leven heb gevonden. :Y)


    -

    Te veel. de hele dag


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Als ik geen plannen heb die dag: van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. :Y)


    I can't define who I am.