• Hoi allemaal!

    Ik heb dus drie nieuwe ideeën.
    Maar ik kan dus niet kiezen en wil graag jullie mening horen. Welke lijkt jullie interessant?

    1. Een paar populaire jongens sluiten een weddenschap af. Eén iemand moet dé nerd van de school in bed krijgen.
    Het bewijs is een gebruikte condoom of foto. Een fake liefdesverhaal.

    2. 100 days left. Dit verhaal gaat over een meisje dat te horen krijgt dat ze kanker heeft. Ze heeft nog maar 100 dagen te leven. Diezelfde dag ontmoet ze Niall (One Direction of niet?) en een liefdesverhaal met een tragisch einde volgt.

    3. Larissa komt opeens op een andere planeet terecht. (Zie: Zackyne (Zie schrijfwedstrijden van mij)) Vele verwarringen volgen hierop. Want de Aarde is heel anders dan Zackyne. Dit levert nogal rare situaties op. Er is namelijk geen internet, geen auto's, vliegtuigen, treinen, mobiele telefoons. En absoluut geen nagellak.
    Met dit verhaal heb ik meerdere verhaallijnen in mijn hoofd zitten. Hierboven heb ik er 1 van omschreven, dus ik zat na te denken over een stuk of 3 story's van/over deze planeet.


    Welke spreekt jullie het meeste aan?
    1/2/3?


    Alvast bedankt!

    EDIT:
    Dit is de link van mijn de eerste story:
    Hier heb je de link! http://www.quizlet.nl/stories/121259/fake-love/

    De derde komt met de tijd ook online.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 20:58 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    ik zal voor 1 gaan ook al vind ik 3 meer origineel.


    -

    Sever schreef:
    ik zal voor 1 gaan ook al vind ik 3 meer origineel.


    + als je een doet mag je me waarschuwen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    1 & 2 zijn onorigineel dus ik zou voor 3 gaan.

    Sever schreef:
    ik zal voor 1 gaan ook al vind ik 3 meer origineel.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    1 heeft wel wat, maar 3 is, zoals eerder gezegd, origineler, al moet je wel oppassen dat je lezers het snappen. Ik snap er dus niet zo veel van, maar mijn hersenen zijn nu ook weer niet zo goed in dingen begrijpen... Dus, oftewel 1, wat onorigineler, maar zoiets zou echt kunnen gebeuren, of 3, maar dan zal alles goed uitegelgd moeten worden. Welke je ook zou nemen, vertel het me en ik neem een kijkje bij je story ^^


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

    De derde is inderdaad wel orgineel, maar ik zou zelf eerder een verhaal lezen zoals 1 of 2. Het ligt er ook aan hoe jij schrijft en waar jij enthousiast aan gaat werken! (:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 22:11 ]


    Can't we take the same road, two days in the same clothes.

    Anker schreef:
    De derde is inderdaad wel orgineel, maar ik zou zelf eerder een verhaal lezen zoals 1 of 2. Het ligt er ook aan hoe jij schrijft en waar jij enthousiast aan gaat werken! (:


    To love is to destroy.

    Eén. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Kerspatchico schreef:
    1 heeft wel wat, maar 3 is, zoals eerder gezegd, origineler, al moet je wel oppassen dat je lezers het snappen. Ik snap er dus niet zo veel van, maar mijn hersenen zijn nu ook weer niet zo goed in dingen begrijpen... Dus, oftewel 1, wat onorigineler, maar zoiets zou echt kunnen gebeuren, of 3, maar dan zal alles goed uitegelgd moeten worden. Welke je ook zou nemen, vertel het me en ik neem een kijkje bij je story ^^


    Bedankt voor je advies! Ik ben van plan om ze alle drie ooit uit te werken, maar voeg me af welke mensen meer interesseert.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    1
    Als je die doet waarschuw je dan?
    Lijkt me origineel.


    Queer zijn is gewoon alles

    JamesPotter schreef:
    (...)

    + als je een doet mag je me waarschuwen


    Mij ook


    The thing you do mean something to people -Ncis

    uhm, waarom lukt het me niet om van een word bestand te kopiëren naar het tekst vak hier?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    + als je een doet mag je me waarschuwen


    Willen jullie het dan vanuit de jongen of het meisje lezen? Of allebei?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Thysia schreef:
    1 & 2 zijn onorigineel dus ik zou voor 3 gaan.


    From these ashes, I will rise

    1 en 3 vind ik leuk


    26 - 02 - '16