• tja ik weet best dat dit niet de meest geliefde topics zijn, maar goed.

    Ik zoek stories die draaien rond een relatie waarin de hoofdkarakters elkaar aanvankelijk niet kunnen uitstaan maar dan langzaam naar elkaar toegroeien.

    Dit is een nogal populaire verhaallijn (en nogal cliché, maar ik vind het leuk).
    Dat deze verhaallijn erin zit is voor mij het belangrijkst dus het zou fijn zijn mochten jullie het hieronder even vermelden mochten jullie zo'n verhaal kennen, ik kan hem dan zelf wel checken om te zien of het iets voor mij is, maar voor het geval dat je heel veel van dit type verhalen mocht kennen heb ik hieronder toch vermeld waar mijn voorkeur ligt ;d


    - Verder lees ik het liefst over bekende personen of personages; voetballers, twilight, harry potter hebben een voorkeur, maar ik lees zeker ook one direction of eventueel zelfs justin bieber (als de story goed geschreven is, en het karakter van het hoofdpersonage mij aanstaat, maakt het me verder niet zoveel uit)
    - Liefst heb ik ook dat het verhaal al wat gevorderd of afgelopen is, zodat ik goed door kan lezen.
    - Ik lees geen verhalen die eng of gruwelijk zijn.

    Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 2:33 ]


    effort never betrays you

    In dit verhaal heb ik wel twee personages waarbij dat gebeurt. Het is een thriller en hij is spannend, maar niet eng - vind ik.


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *onbekende personen
    *thriller/avontuur/vleugje romantiek


    En deze, maar ik weet niet of je daarvan houdt:


    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...

    Some love just isn’t meant to be.
    Or is it just an excuse?
    Is it a lack of courage?

    *Hobbit/Thorin fanfictie.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 9:09 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Summer Secrets • One Direction


    Don't promise that you're gonna write
    Don't promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all.

    Cause you were mine for the Summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my Summer love
    You always will be my Summer love.



    • One Direction bestaat niet.
    • Frontpage Lyrics: Summer Love by One Direction.
    • Evelyn Amanda Newcastle.
    • Nederlands geschreven.
    • Meester


    To love is to destroy.

    Ladies, Bugs & Ladybugs is een afgelopen OP verhaal dat volgens mij precies het soort plot heeft dat je zoekt. ^^ Deze HP fanfic waarschijnlijk ook, maar die heb ik op het moment tijdelijk gepauzeerd, dus ik denk niet dat je daar nu aan wilt beginnen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb misschien nog wel een verhaal voor jou. Het einde zit in mijn hoofd, maar er kan nog veel veranderen. Ik kan je al vertellen dat het verhaal heel anders afloopt dan je zou denken.
    Hier gaan we dan:


    It's funny how people don't want to help.
    But when it's too late;
    people do feel sorry.



    Pesten
    het gedrag waarbij één persoon herhaald en gedurende langere tijd door een of meerdere anderen bejegend wordt op manieren die leiden tot fysieke verwonding en/of psychisch lijden.







    Alles gebeurt zo snel, alsof je geen grip hebt op je leven.
    Soms heb je niet alles in de hand
    en kan één domme opmerking
    het begin van het einde betekenen.
    In iedereen schuilt een verrader.
    Iedereen is een Judas




    Dit is een verhaal over liefde, haat, pesterijen en vriendschap.
    Het is een doolhof van leugens en intriges, waarbij de waarheid niet te achterhalen valt.

    Dit is het begin van je ergste nachtmerrie





    x One Direction bestaat niet
    x Julia Peeters
    x Bevat 16 +
    x Gebaseerd op boek; Judas - Helen Vreeswijk
    x Gebaseerd op waargebeurde feiten
    x Start bij 10 abo's



    Dit is: How Could You? || One Direction


    You may not be plastic but you are fan-tastic



    Marcel Styles is de nerd van Greenword High. Hij word uitgescholden, gepest, geslagen. Ze noemen hem de nerd, de sukkel, de loser. Maar is hij echt wat iedereen van hem zegt? En wat gebeurd er als Emily North, de cheerleader, een biologieproject samen met Marcel moet doen?

    Does she hates Marcel, or is she Loving The Nerd?



    -Nederlands geschreven en gesproken.
    -Speelt zich af in Engeland, ze zijn Engels.
    -One Direction bestaat wel, kom je later achter.
    -Marcel Styles en Emily North


    Twinkle Twinkle Liam Payne, Harry , Louis, Niall and Zayn! <3



    I'll rule the world for the greater good.


    Een verhaal over een jongeman
    die zich de aller grootste macht
    probeerde toe te eigenen, maar
    niet inzag dat geluk, liefde en
    vrijheid al heel dichtbij waren.

    Een verhaal overladen over
    vriendschap en liefde,
    vertrouwen en bedroeg.
    Hoeveel familie eigenlijk
    voor iemand kan betekenen.

    Hoewel de wereld aan je
    voeten lijkt te liggen,
    deel je hem nog altijd
    met een hoop anderen.
    Eenzaam aan de top leidt
    tot een eenzaam sterven.


    Het verliezen van een
    naaste is zwaarder dan
    het behouden van een
    gezworen vijand.








    Deze story is Nederlandstalig, inclusief de namen en termen.

    Alle credits zijn voor Joanne Rowling.




    Belacqua




    Pim, die enig kind is, is zeventien als hij in de garage oude babykleertjes ziet. Deze zijn echter niet voor een jongetje, maar voor een meisje. Hij gaat er van uit dat zijn ouders gewoon dacht dat hij een meisje zou worden. Als blijkt dat dit de kleertjes zijn voor zijn zusje zijn die zeventien jaar geleden geboren had moeten worden, zet dit Pim toch aan het denken. Hij gaat naar haar op zoek en hij ontdekt dat ze nog ergens bestaat. Al is dat niet in de wereld waar hijzelf in leeft.


    Hoewel ik het verhaal al in hele grote lijnen in mijn hoofd (en op
    papier) heb, blijven de details ook voor mij onduidelijk. Daarom
    heb ik deze story 12+ gemaakt. Dat houdt in: lezen op eigen risico.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik begin binnenkort aan mijn Jily :---)

    A Jily short story

    Preview:

    Haar naam was Lily, en ze deed me denken aan vuur. Ze deed me denken aan het ronken van een motor. Aan een orkaan, en aan een tornado. Maar het meest deed ze me denken aan een leeuw.
    Met haar verwilderde rode haar naar achteren geblazen, haar felle groene ogen en een persoonlijkheid zo flitsend als een onweersbui.
    Ondanks mijn grote bewondering voor het roodharige meisje, leek ze dit niet te waarderen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Deze is niet met die mensen die jij erin wilt, maar met Bill Kaulitz van Tokio Hotel. Ik vind het zelf echt heel goed.
    http://www.quizlet.nl/stories/38670/the-inconceivable-guy--named-bill-kaulitz-lt3/


    If it isn't real enough then give it up and turn around.



    Letitia Bennett is opgegroeid in Spanje. Ze heeft altijd vrijheid gekend en ze leerde op te komen voor haar eigen mening. Ze heeft geleerd om keuzes voor zichzelf te maken. Maar wanneer haar moeder en broer omkomen bij een bosbrand die hun kleine villa aan de kust volledig verwoest eist haar grootmoeder haar en haar zusje op. Haar vader wordt vermist op zee en haar grootmoeder verafschuwd de twee meisjes. Losgeslagen zielen zijn het. Ze stuurt Letitia naar een kostschool in de buurt van Londen om te zorgen dat haar reputatie zonder smet blijft. Fiona is makkelijker te temmen en blijft achter op het landgoed van Oxford. Op Dowd kan Letitia haar draai niet vinden en ze voelt zich eenzaam. Ze geniet van de tekenlessen en ook de andere lessen doen haar deugd. Ze wil graag haar horizon verbreden hoewel dat best moeilijk is. Ondertussen verlangt ze hevig naar Spanje en naar vrijheid.Ze mist de zee en het strand. Dan leert ze Delicia kennen. Delicia is een eigenaardig meisje en 's nachts betrapt ze haar wanneer ze door de gangen van Dowd sluipt. Delicia neemt haar mee naar de zigeuners. Letitia vind haar vrijheid en plezier. Ze leert de bittere Robyn kennen en de mysterieuze Ravi. En wat is het verhaal van de kleine Hazel? Maar ze zit gevangen in haar eigen wereld. Haar kooi van pracht en praal. Is ze in staat om te ontsnappen? En is alles wel wat het lijkt?

    - In ontwikkeling.
    - Historisch drama met een vleugje romantiek.
    - OP
    - De link.




    Politieke denkbeelden, een tikkende klok en vreselijke rampsoed hebben het oude Europa veranderd in een paranoïde maatschappij, waarin de tegenstellingen tussen de sociale lagen het beste kunnen worden vergeleken met zwart en wit. Als je behoord tot de bevoorrechte, hoogopgeleide laag van de bevolking, dan is het leven in de ogen van Rhea en haar beste vriendin Kat, nog best te verdragen. Niets is erger dan opgroeien in de arbeiderswijken, waar je zelfs je buren niet kunt vertrouwen. Toch wordt er in de provincie Elledan van de V.E.U, het huidige Europa, nog een soepel regime gehandhaafd.
    Bij de komst van Nevjia en Alec, twee immigranten uit Rosvikia, één van de strengste provincie's van de V.E.U. lijkt er een sluimer over Elledan te vallen. Langzaam begint de provincie te veranderen en Rhea krijgt het gevoel dat er iets op ontploffen staat. Koppig en rebels dat ze is, vecht ze om de puzzelstukjes en probeert ze antwoorden te vinden op al haar vragen.


    - In ontwikkeling
    - Science-Fiction drama/thriller met een vleugje romantiek
    - OP
    - De link


    Deze verhaallijn is deels verwerkt in Nevels, maar romantiek speelt bij mijn stories geen hele grote rol.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 10:18 ]


    Chasing goals.





    Ewan McGregor is een Schotse acteur die al sinds lange tijd in het Schotse dorp Crieff, in het raadsgebied Perth, woont. Het grootste deel van de tijd die Ewan daar door brengt, is niet erg interessant. Er gebeurt namelijk bar weinig in Crieff. Het is namelijk een klein dorpje waar geen spectaculaire evenementen plaatsvinden, zoals concerten of iets dergelijks.
    Al langere tijd staat het huis naast dat van Ewan leeg, totdat er een jonge vrouw met de naam Cécile Maunier komt te wonen. Ewan probeert met zijn nieuwe buurvrouw in contact te komen, maar dat lukt hem niet. Altijd als hij voor de deur van haar huis staat, is ze er niet. De acteur begint zich af te vragen wat er met haar aan de hand is.

    ~Ewan is single
    ~onzichtbare verteller
    ~gedachten in ik-perspectief
    ~Gestart: 09-07-'13
    ~Ik waarschuw niet, neem dus een abo
    ~Soundtrack van Part I
    ~©Kimmemens

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 15:49 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Het lijkt in het begin niet op een haat liefde relatie want het is net iets anders en voor de rest is hij pas net begonnen, maar als je hem een kans gunt zal ik er erg blij mee zijn!

    What When I'm Dead || ft. Justin Bieber

    What when I'm dead || ft. Justin Bieber

    They think what they think
    but what they think is not true.
    It's my life
    but you have destroyed.

    Nederlands geschreven
    Justin is beroemd
    Started at 30-07-'13



    Klik op de spoiler voor de proloog om een idee te krijgen van het verhaal!

    Met twee cola liep ik de woonkamer weer binnen van het appartement wat ik en Allison deelden. We waren al beste vriendinnen sinds we samen in groep 1 kwamen. Zometeen begon Celeb Gossip, het roddelprogamma. Natuurlijk wisten we dat niets te geloven was, maar zeg nou zelf, kijken was altijd leuk, toch? De presentatrice kwam in beeld met een ernstig gezicht. Op de achtergrond verscheen een foto van Justin Bieber. Ik en Allison waren vanaf het moment dat we hem onder de username Kidrauhl op internet vonden al fan. Tegenwoordig dus een belieber. Ik vroeg me af wat hij nu weer uitgespookt had. Er was tegenwoordig elke dag weer wat met hem en hij was steeds arroganter geworden. Toch bleven ik en Allison Belieber. Maar de presentatrice had dit keer wel een heel ernstig gezicht. 'Tragisch nieuws over popstar Justin Bieber. De zanger is gisterennacht dood gevonden in zijn auto, die in brand heeft gestaan. Autopsie was niet meer mogelijk, maar de politie weet zeker dat de stoffelijke resten van Justin zijn. Waarschijnlijk is hij uit de bocht gevolgen terwijl hij onder invloed van alcohol reed. Een enorm verlies voor alle nabestaande en al zijn Beliebers.' Met een verward gezicht en een traan die over mijn wang gleed keek ik Allison aan. Mijn idool, dood?


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    http://www.quizlet.nl/stories/26118/you-are-my-destiney-now--harry-potterstories/

    Mijn storie is sinds gisteren online gezet en bevat nu al 2 delen.
    Ik probeer elke dag een deeltje online te zetten. Dit verhaal gaat over een meisje die speciale toverkrachten bezit, zonder dat ze het zelf beseft. Als haar stiefvader op een dag haar erg toetakelt, dreigt het dan ook fataal af te lopen. Zal er op tijd een redding zijn, zal ze ooit iemand vinden die om haar geeft? En vooral, zal ze ooit haar echte vader vinden die ergens nog rondloopt op de wereld.

    Deze storie is wel nog maar recent begonnen, dus ik weet niet of je dan al echt kan doorlezen (momenteel 4 hoofdstukken).


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}



    "She said to me, forget what you thought, 'cause good girls are bad girls that haven't been caught."



    One same school
    One same project but,
    Two different ways,
    Two different persons,
    Two unpredictable different persons


    •Abbigail Moore
    •Soundtrack
    •Written in Dutch
    •Spoken in English
    •One direction doesn't exist


    nog niet ver (hehe) maar ik probeer veel te schrijven


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.







    I hope that the world stops raining,
    Stops turning his back on the young.
    See nobody here is blameless.

    I hope that we can fix all we've done,
    I really hope Martin can't see this,
    I hope that we still have a dream.

    I'm hoping change isn't hopeless.
    I'm hoping to start it with me,
    I just hope I'm not the only one.

    Yeah, I just hope I'm not the only one.

    - Hope by Emeli Sandé



    Young Adult || 14+ || Start op: 12 augustus 2013 || Alle rechten voorbehouden tot Phantasticae || Soundtrack


    Ter inleinding:
    Tijd, oorlogen en haat hebben duidelijke littekens achtergelaten in het continent dat ooit Europa was. Landgrenzen zijn langzaamaan verdwenen, nationaliteiten hebben zich vermengd en de armoede vreet zich een weg door het land, de Chaos.

    De huidige bevolking is verdeeld in drie groepen: de mensen van de Chaos, kortweg de Chaos, de Potentis, rijke wrokken die zinderen op absolute macht en de Afgezonderden, mensen die niets met de oorlog te maken willen hebben en bij elkaar wonen in afgesloten gemeenschappen.

    Terwijl de Afgezonderden hun ogen gesloten houden voor de wreedheden, die hen omringen, en de Chaos en de Potentis elkaar afslachten, hebben enkele zielen hun handen samengevouwen. Ze willen een eind maken aan de onzekerheid, armoede en oorlogen. Het twintigjaren-plan wordt zorgvuldig tot in de puntjes uitgewerkt en alles loopt op rolletjes.

    Op de kliffen in Noord-Frankrijk, waar ooit boten van Calais naar Dover voeren, wordt in het geheim een oud fort opgeknapt. Afgeschermd door een groot, donker woud dat is opgerezen tussen de ruïnes van wat ooit het departement Pas-de-Calais was, groeien enkele honderden jonge meisjes op. Deze wezen komen binnen in de leeftijd van één tot zeven jaar. De allereerste lading, onder wie de tweeling Cahira en Irina, heeft nu de leeftijd van 18 bereikt, ze hebben hun opleiding met succes afgesloten en zijn klaar om hun missie te volbrengen: het redden van Europa.


    Chasing goals.

    De verhaallijn die je zoekt vind je bij de story: I fucking hate you... - Niall Horan - Afgelopen.
    Deze is geschreven door HarrysWife

    En verder heb ik hier ook nog een 1D story :)

    •••••••••••••••••••••••••••

    She's my best friend.
    No, she's mine.
    Are they twins?






    •••••••••••••••••••••••••••
    You look like me.
    I look like you.
    Are we sisters?






    • One Direction bestaat niet.
    • Niall Horan
    • Harry Styles
    • Alice Avery
    • Jenna Marin
    • Start: 28 - 07 * 2013
    • Eind: ~
    • blackXwhite©
    • HarrysWife©
    •KLIK!


    The best way to make your dreams come true is to wake up!