• De vijfennegenste al!

    (typing)
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 21:34 ]


    -

    Oh ik heb zo'n zin in volgende week maandag/dinsdag/woensdag :'D

    Gisteren tot 4 uur 's avonds Supernatural lopen kijken met Nikki. Echt slecht :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Heeyo.
    Vandaag haal ik zo met de auto een vriendin op, gaan we lunchen en mag zij gaan shoppen want ik heb teveel geld uitgegeven vorige week. (yeah)


    I recycle my thoughts.

    Ik heb echt 'n Fringe obsessie *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    Ik heb echt 'n FringeBreaking Bad obsessie *.*


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Is dit slechte weer speciaal voor mij gekomen? Of vroeg iemand anders er ook om?


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Sinistre schreef:
    (...)

    Hehe, OOK! Ik ga vandaag weer beginnen met Breaking Bad.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jasper van DBSSW is zo leuk! Haha


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Zo een bikini kopen :Y)

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Hehe, OOK! Ik ga vandaag weer beginnen met Breaking Bad.


    Ik ben seizoen 5 opnieuw aan het kijken voor de nieuwe afleveringen uitkomen :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    I want a corgi so badly


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ik ben seizoen 5 opnieuw aan het kijken voor de nieuwe afleveringen uitkomen :Y)

    Ah. Ik ben geloof ik ergens gestrand in seizoen 3 :v


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Ah. Ik ben geloof ik ergens gestrand in seizoen 3 :v



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'