• Iedereen heeft ze wel, en verafschuwt ze. De meesten verwijderen ze gelijk. Je kan ze hier posten, of een beschrijving geven. Wat was de plek van jouw gênantste foto? En hoe stond je erop?

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 0:21 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nou, nee, liever niet. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Daikazoku schreef:
    Nou, nee, liever niet. :'D


    -

    Ö

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 0:09 ]

    de vraag lijkt mij eerder of er eigenlijk wel foto's van mij bestaan waar ik niet genant opsta (krul)


    effort never betrays you

    Als ik van foto's af wil, wis ik ze. Ik post ze liever niet in een topic om er vanaf te komen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je gaat me toch niet vertellen dat je hier serieus foto's gaat verwachten? o-o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh god, het was maar een ideetje o-o. Een heel slecht idee, haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    Oh god, het was maar een ideetje o-o. Een heel slecht idee, haha.


    Hahaha, het was geen slecht idee, alleen dat ik in elk geval het niet zal durven posten;s


    -

    Oeh, ik heb een ideetje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    Oeh, ik heb een ideetje.


    Vertel :Y)


    -

    Sever schreef:
    (...)

    Vertel :Y)


    Tadaaaahh. Je hoeft niet perse foto's te posten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    (...)

    Tadaaaahh. Je hoeft niet perse foto's te posten.


    Hahaha, slim (bloos)


    -

    Oh pff, yolo alles ik plaats die shit. Heb hier alleen niet zoveel op staan, ik kijk morgen wel even.
    Heb wel deze foto waarop ik halfdood lijk en half lijk te praten. Derp :')

    Op de eerste Ladies City Day, zo'n speciale dag voor vrouwen één keer in het jaar hier in België in de stad in mijn buurt. Zo'n bekende ging met mensen op de foto en deelde handtekeningen uit en zo'n vriendin van vroeger heeft dus zo een foto waar ik op de achtergrond sta te kijken. Het lijkt net alsof ik wanhopig sta te wachten om op de foto te kunnen, hahah. Verder kan ik zo niet meteen wat bedenken.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 0:27 ]


    16 - 09 - '17



    Begin eerste (cat) Anderhalf jaar geleden.
    Ik lag op bed.