• WEDSTRIJD GESTOPT


    -Plaatje is niet van mij, de edit wel-

    Hallo iedereen!
    Het leek ons (Rosyy en LoveYari) wel leuk om een wedstrijd te organiseren. Dus hier is hij, onze wedstrijd!
    We hebben toestemming van Yoda.
    Hallo Rosyy en LoveYari,

    hierbij hebben jullie toestemming om te starten met jullie schrijfwedstrijd. Jullie hebben een week om het topic te openen. Veel plezier!

    groetjes,
    Yoda

    REGELS
    •Stuur de link van de opdracht door naar beide juryleden. Het is handig als je het in een aparte story zet en de links van de hoofdstukken doorstuurt naar ons.
    •Geen plagiaat!
    •We zoeken geen juryleden meer.
    •Hou je aan de huisregels van Quizlet.
    •De opdrachten voor de wedstrijd moet je tijdens de wedstrijd schrijven. Geen verhalen van vroeger dus!
    •Je kan een joker gebruiken als het echt niet lukt. Heb je de joker niet gebruikt? Dan wordt het cijfer van je slechtste opdracht afgetrokken van het eindtotaal. (Vb. Je slechtste opdracht was 5/10, gaat er 5 van jouw totaal van gekregen punten en 10 van het totaal aantal, dus .../40. Om je eindcijfer te bepalen wordt een procent berekend.)
    •Je kan maximum tot 7 dagen uitstel vragen, met een reden.
    • Niet ingeleverd, zonder uitstel aan te vragen? Na 2 dagen krijg je een waarschuwing. Als het 1 dag later nog niet is ingediend/geen uitstel gevraagd, lig je uit de wedstrijd.
    •Een ronde duurt 7 dagen (zonder uitstel). De eerste ronde duurt 14 dagen, rekenend op inschrijvingen.
    •Naamsveranderingen graag doorgeven in een pm naar Rosyy, zodat ik er zeker niet overkijk ^^
    Story.
    PUNTENVERDELING
    opdracht:10
    originaliteit: 15
    grammatica: 10
    interpunctie: 10
    spelling: 10
    zinsbouw: 10
    woordkeuze: 15
    inhoud: 10
    aantal woorden: 10 (per 5 woorden te veel/te weinig gaat er 1 punt af)
    PRIJS
    Helaas kunnen wij beiden geen credits kopen. Maar we kunnen geven wat we kunnen:
    1; 1 jaar promotie van een story van jou/iemand anders op beide onze profielen.
    2; 6 maanden promotie van een story van jou/iemand anders op beide onze profielen.
    3; 1 maand promotie van een story van jou/iemand anders op beide onze profielen.
    4-5; 2 weken promotie van een story van jou/iemand anders op beide onze profielen.
    Aan iedereen die actief heeft meegedaan aan de wedstrijd die tumblr of twitter of zo heeft: promotie van je blog/account op ons account (als we er een hebben)
    DEELNEMERS
    Er is plaats voor 20 deelnemers.
    Kleurlegende: INGEDIEND NOG NIET INGEDIEND UITSTEL JOKER
    1 Impressive | 1 | 2 |
    2 Scorpia | 1 | 2 |
    3 Patrified | 1 | 2 |
    4 Phantomhive | 1 | 2 |
    5 Vivere | 1 | 2 |
    6 xMissMarije | 1 | 2 |
    7 Moams | 1 | 2 |
    8 Jinora | 1 | 2 |
    9 Inferno | 1 | 2 |
    10 Candira | 1 | 2 |
    Uitgeschreven (wegens te laat indienen: Hayes Demyx Verbreken Tayniss Frigasima
    Zelf uitgeschreven: x
    JURYLEDEN
    We zoeken geen juryleden meer!
    1 Rosyy
    2 Loveyari tijdelijk geen jurylid meer
    OPDRACHTEN
    OPDRACHT 1: Vrije opdracht
    Deze opdracht is vooral om jullie schrijfstijl te ontdekken. Je mag dus een verhaal naar keuze schrijven, over elk onderwerp.
    Woorden: 500-1500
    Deadline: 14 augustus.
    OPDRACHT 2: Vervolg schrijven
    Ik heb twee korte stukjes geschreven, waar jullie een vervolg op gaan schrijven. Jullie mogen elk een letter kiezen; a of b. Dit staat voor één van de 2 stukjes. Jullie mogen eerst allemaal kiezen. Maximum 5 per stukje! Als iedereen gekozen heeft, sturen we elk stukje door en kunnen jullie beginnen met een vervolg schrijven.
    Woorden: Bovenop het korte stukje: 750-1500
    Deadline: 2 november
    Maximum uitstel: 9 november
    _
    Voor de eerste ronde zal de deadline 14 dagen later zijn dan de dag dat de opdracht online komt ipv 7, rekenend op bijkomende deelnemers. Na die deadline kan je je niet meer inschrijven.
    Er zullen ongeveer 5 rondes zijn.
    Groetjes, Rosyy en LoveYari.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 14:45 ]

    Rivendel schreef:
    Nog 2 (: Ik probeer dit topic hoog te houden.


    Just quotin'


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Skulls schreef:
    (...)

    Just quotin'


    Some people are art and do art at the same time

    Come on mensen, nog twee inschrijvingen!

    Ik ga de opdracht alvast online zetten. Je kan nog inschrijven tot de deadline van de opdracht.

    Ik twijfel nog over meedoen of niet.

    Edit: Kamp van 25 tot 30 augustus, is dat toevallig Krinkel? :]

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 14:19 ]


    The truth may be orange!

    Nee, het is iets anders ^^
    Laat wel op tijd weten of je meedoet of niet zodat je nog voldoende tijd hebt om je opdracht te maken c:

    Mij gaat ’t wel lukken. :3


    Some people are art and do art at the same time

    Oeh, de eerste opdracht is wel lekker breed. :Y)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Kan ik meedoen? (:

    Edit: nevermind, gaat niet lukken met vakantie.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 16:24 ]


    The universal language of art.

    Skulls schreef:
    Oeh, de eerste opdracht is wel lekker breed. :Y)
    Ja, het is altijd handig om dat met de eerste opdracht te doen om dan de volgende opdrachten wat aan te kunnen passen aan iedereens interesses enzo ^^

    Ik ben al klaar met de eerste opdracht + nagelezen. Ik ga het even inleveren. Naar beide juryleden moet het worden gestuurd, toch?


    Some people are art and do art at the same time

    Eehmm.. Ik doe ook wel mee, nog een wedstrijd kan er wel bij.

    Kan ik me afmelden? Ik heb niet zoveel tijd meer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Moore: Yep! Ik lees het van zodra ik op pc kan (zit nu mobiel)
    xMissMarije: Oke ik zet je er zo snel mogelijk bij.
    Appa: Ja hoor, ik begrijp het. Ik haal je asap uit de lijst.

    Ik wil ook meedoen (:


    Never forget who you are