• Het kan zo zijn dat dit is aangepast ofzo, maar ik was bezig met het maken van een rol voor een RPG en toen ik mijn eerste opzet wilde posten kreeg ik een melding dat ik maar 3 foto's/YouTube filmpjes in een bericht mag plaatsen, terwijl ik hier nooit eerder last van heb gehad.
    Er staan overigens geen eens YouTube filmpjes in mijn post enkel een paar foto's.


    Do I look like Mother Teresa?

    Je moet de "img" in hoofdletters typen, dan kun je meer dan 3 afbeeldingen toevoegen.

    TaeTae schreef:
    Je moet de "img" in hoofdletters typen, dan kun je meer dan 3 afbeeldingen toevoegen.


    Thank you! (flower)


    Do I look like Mother Teresa?

    Mahigan schreef:
    (...)

    Thank you! (flower)


    Als je de hoofdlettercode verandert, dus Img of IMg kan je er nog veel meer!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    (...)

    Als je de hoofdlettercode verandert, dus Img of IMg kan je er nog veel meer!


    Het is gelukt thanks, raar dat het me nu pas opvalt dat het met hoofdletters moet


    Do I look like Mother Teresa?

    Die limiet is zo goed als bijna altijd al zo geweest. Eigenlijk denk ik dat de img-code met hoofdletters een onoplettendheidsfoutje is. Ik dacht dat die limiet er was gekomen om de site zo snel mogelijk te laten lopen. Hoe meer foto's, hoe trager de site laadt, al gaat het mogelijk maar over minder dan een nanoseconde.

    Maar dat klopt dus, foto's kan je omzeilen door hoofdletters te gebruiken. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Op profielen werkt die truc overigens niet, haha


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried