• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Rpg informatie
    Welcome to Hogwarts!
    Het is 18:00. De Hogwarts Express is aangekomen op het perron bij het kasteel. De karren staan klaar om de leerlingen naar Hogwarts te brengen, de eerste jaars gaan met de bootjes. Bij Hogwarts aangekomen zal het schoolhoofd de standaard begin speach houden om iedereen te verwelkomen en dan zal het feestmaal op tafel komen!

    Datum en tijd
    Het is maandag 20 augustus en het is tussen 18:00 en 21:00.

    Hulp
    Michelle aka Macabre helpt mij vanaf nu met het topic een beetje bijhouden omdat ik niet super vaak aanwezig kan zijn.

    Zwerkbalwedstrijden
    De manier waarop ik de zwerkbalwedstrijden ga doen gaat als volgt: Ik maak een poel waarin iedereen één keer tegen iedereen speelt, dan verdeel ik die over het 'jaar' en als er dan een wedstrijd is wordt er gespeeld - dat wordt dus in het RPG verwerkt - en de winnaar bepaal ik halverwege de wedstrijd met zo'n random site en op het einde wordt er dan een winnaar gekozen. Alle punten komen ook in het begin topic te staan en de wedstrijden ook. Het schema komt er nog op te staan.

    Het rooster
    Het rooster kan je hier vinden.

    Vragen
    Als je een vraag hebt over wat dan ook, stuur me dan alsjeblieft een pb of gb omdat ik het anders snel over het hoofd zie en dat is niet handig.

    Post
    Boven aan je post gelieve de volledige naam van je personage + de rol van je personage + de afdeling zetten.

    Rollen
    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Malfoyes
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Europe
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Chilaw

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Malfoyes
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Crave
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Macabre
    - Felice Lily Scabior • Macabre
    May Ophelia Beaton • Macabre
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Crave
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Chilaw
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Europe
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Europe
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Malfoyes
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Europe

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    Boys
    - Crave
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Europe
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Malfoyes


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Macabre
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Macabre
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Europe
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verweer tegen de zwarte kunsten/Afdelingshoofd Slytherin: Rick Angster • Martenvilijn
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Felice Lily Billington • Macabre
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Europe
    - Aiden Kyle Mitchell • Europe
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 21:36 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hyelka Morticia Akemi * Prefect * Slytherin

    Ik liep de Great Hall in en begaf me naar de Slytherin tafel. Ik had nu al zin de toespraak en in de sorting ceremony. Het is altijd zo leuk om die kleine eerstejaars nerveus te zien doen. Ik herinnerde mijn sorting cermony nog.
    Een klein meisje met zwart haar liep de Great Hall in, achter de grote groep met Eerstejaars aan. Ze stond te wachten tot ze de hoed op haar hoofd zou krijgen. Ze grijnsde iedere keer dat iemand werd ingedeeld. Haar kans kwam steeds dichterbij.
    Toen de naam "Hyelka Akemi" werd omgeroepen liep het meisje met de zwarte haren naar voor. Ze wist alles over de Houses en hoopte in Slytherin of Gryffindor te komen. Beide hadden grote Wizards voort gebracht. De hoed werd op haar hoofd gezet en begon te denken. De hoed wist het vrijwel zeker.
    "Slytherin!" werd geroepen en ze liep naar de tafel van Slytherin.

    Hyelka zuchtte even bij deze herinnering en ze glimlachte. Het begin van een nieuwe schoolcarrière.


    Hazel Lycan Delikov * Seeker * Gryffindor

    Ik liep de Great Hall in als Lynxwelpje. Zodra ik aan tafel zat veranderde ik terug en keek ik naar de tafels. Ik herinnerde me mijn eigen sorting ceremony maar vaag. Het was flarden. Het ene moment zat ik in de bootjes, het andere moment stond ik in de Great Hall, en weer een ander moment liep ik lachend naar de tafel van Gryffindor. Ik staarde dromerig voor me uit en glimlachte. Ja, ik zou zo graag mijn sorting ceremony opnieuw willen doen. En nee, niet om in een ander House te worden geplaatst. Maar gewoon omdat het een magisch moment was dat ik zo vaak mogelijk wilde herbeleven. Een mooi moment was helaas niet veel. Het was maar een moment geweest dat zo voorbij was helaas.


    Axel Ash Blaze * Keeper * Hufflepuff

    Ik slenterde naar de Great Hall. Ik had zin in de sorting ceremony. Zo herinnerde ik de mijne nog.
    Samen met zijn zus liep een klein jongetje de Great Hall in. Toen "Alayne Blaze" werd omgeroepen liep het meisje naar het stoeltje en ging zitten. De hoed stond nog maar amper op haar hoofd of deze riep al "Slytherin!"
    Toen werd zijn naam omgeroepen. "Axel Blaze!" Hij liep naar voor en ging ook op het krukje zitten. De hoed werd op zijn hoofd gedropt en hij verzoop er bijna in. De hoed zakte over zijn ogen en begon in zijn gedachten te turen. Toen riep de hoed uiteindelijk "Hufflepuff!"

    Ik keek op en zag dat ik al in de Great Hall was. Oeps. Iets te diep in mijn herinnering verzonken.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    || Caisheen Mullingford || Slytherin || Student.

    Ik glimlach naar Ivar en maak een gebaar dat hij moet volgen. Ik stap uit de koets en wacht tot Ivar eruit is gekomen. "Welcome at Hogwarts." Zeg ik glimlachend en pak zijn hand, gewoon als een vriendelijk gebaar hem de weg te wijzen. Wijzend naar bepaalde plekken en toren zeg ik waar alles is. Tot ik bij de Astronomietoren aankom. "Dat..Dat is de Astronomietoren..Niet m-mijn favoriete plek als je het mij vraagt.." ik slik mijn tranen in en probeer dapper over te komen. Blikken van de andere Slyhterins negerend. Kijk ik wist dat het niet gepast was dat een Slyhterin en Griffyndor samen liepen, maar ik lapte die zogenaamde regel gewoon aan mijn laars en trok Ivar vrolijk mee naar de grote zaal. Ik liet zijn hand los, terwijl ik even kort bloosde. "Jij moet bij de tafel gaan zitten met de mensen met rode stropdassen." Ik gebaarde naar de tafel van Griffyndor. "Ik moet hier."Zei ik sjacherijnig en maak een gebaar naar mijn afdelingstafel,


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    Mijn blik glijd door de zaal heen, het kost me niet lang om de blonde krullen van Ashley uit de menigte te plukken. Mijn helderblauwe kijken even in de hare, een glimlachje siert mijn gelaat. Ze ziet er nog precies zo uit als eerst, alleen lijkt ze vermoeid en gebroken. Dat kan ik zien aan haar wallen en de stand van haar ogen. Gelijk borrelt een bezorgt gevoel op in mijn maag; wat zou er aan de hand zijn? Even glijd een vlaag van bezorgdheid over mijn gezicht, maar al snel herstel ik me weer. Ik ga rechtop staan en kijk de zaal rond. Af en toe laat ik mijn blik ergens hangen, maar telkens net iets langer als ik bij Ashley aangekomen ben.
    'Beste leerlingen!' begin ik mijn toespraak, 'welkom op een nieuw jaar op Hogwarts, School Of Witchcraft And Wizardry! Tegen alle nieuwe leerlingen: welkom en tegen alle oude leerlingen: welkom terug!'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jake Daniel Jackson || Student, Captain, Seeker || Ravenclaw
    "Niet erover spreken," zegt Alice zachtjes "Want dan klinkt het zo...voorbij." vervolgt ze met een klein glimlachje staat op haar gezicht.
    "Laten we eerst nog maar deze rit zien te overleven," zegt ze dan grinnikend.
    "Oké, ik zeg wel niets" zeg ik met een glimlach. Ik heb ook eigenlijk niet veel zin om er over na te denken, maar als we er niet over na denken dan zullen we er nooit wat moois van maken.. dan gaan we doen alsof er nog een jaar komt, en we elkaar gewoon weer zien in september. Maar ik weet niet of ik haar na dit jaar ooit nog zie.. ik ben van plan terug naar Bulgarije te gaan, naar mijn vader. En samen met hem op de boerderij werken waar hij ook werkt met draken.. dat lijkt me echt geweldig.. Maar eerst maar gewoon aan dit jaar denken, en niet verder dan dat vooruit denken.
    Alice zegt dat ze benieuwd is naar het rooster en ik knik instemmend "Ja, ik ook wel.. Ik hoop op veel lessen met Gryffindor" zeg ik met een glimlach.

    Teamin Jace Sangue || Student, Prefect, Chaser || Hufflepuff
    '‘Ik moet nog een jaar ik zou anders graag willen wisselen’ zegt Chloë met een schuine grijns als antwoord op mijn gezeur dat dit mijn laatste jaar zal zijn '‘School is namelijk toch niks voor mij.’' vervolgt ze dan.
    Josh stelt voor dat ik kom logeren en ik lach zachtjes, als hij weet wat ik werkelijk ben denk ik dat hij dat aanbod wel snel in trekt.. Dan zegt hij dat ik hun jaren ook wel mag hebben en dat ik dan nog drie jaar heb en ik grinnik "Dan moet de Headmaster daar wel mee akkoord gaan" zeg ik grinnikend.
    De koets komt tot stilstand en Jack en Josh staan tegelijk op waarna Jack zegt dat we er zijn.
    "Ja, dat had ik al door Jack" zeg ik grinnikend waarna ik ook op sta en de koets uit spring.


    Little do you know

    Ivar Mats Sørentsen • Griffoendor

    Ik loop Cai achterna en glimlach even. Ik mocht haar wel. 'Welcome at Hogwarts.' Zegt ze en ze pakt mijn hand. Ik voel hoe ik bloos, maar het valt niet echt op in het donker. Cai vertelt van allerlei dingen, maar ik versta er niks van, dus knik ik een beetje. 'Dat..Dat is de Astronomietoren..Niet m-mijn favoriete plek als je het mij vraagt..' Stottert ze en ik kijk haar verbaast aan. Ach, het zal wel. Eenmaal in de grote zaal laat ze mijn hand los en ik glimlach dankbaar naar haar voor het wijzen van de weg. 'Dankje.' Zeg ik dan ook. 'Jij moet bij de tafel gaan zitten met de mensen met rode stropdassen.' Zegt ze en ze wijst ergens heen. Ik knik even. Het was mijn derde jaar op deze klote school en ik ging dus echt niet de moeite nemen om het uit mijn hoofd te leren. De meeste lessen spijbelde ik dan ook. 'Ik moet hier' zegt ze chagrijnig en ik glimlach. 'Na 'et eten, zie iek jou dahn weer?' Vraag ik verlegen aan haar en nadat ik antwoord heb gehad, loop ik naar mijn tafel toe en ga zitten. 'Beste leerlingen! Welkom op een nieuw jaar op Hogwarts, School Of Witchcraft And Wizardry! Tegen alle nieuwe leerlingen: welkom en tegen alle oude leerlingen: welkom terug!' Zegt een nog niet zo oude man. Ik kijk hem aan en negeer hem dan. Mijn vork is veel interessanter.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Chilaw schreef:
    || Crake Evan Blake Mullingford || Drijver || Griffoendor.||

    Rustig stap ik uit de schaduwen van de bomen naar de eerste koetsen die aangekomen zijn. Met rustige passen liep hij naar Alice en bleef achter haar staan. "Goedendag Alice, Heb je me gemist?"Klonk zijn stem. Ijskoud, zonder dat hij het eigenlijk bedoelde. "Ook een goedendag tot jou...Jake." even ijskoud was zijn stem naar de jongen, geen enkele trilling of emotie. Nee hij stond daar gewoon. Hij Crake Evan Blake Mullingford was weer terug op zijn school. zodat hij die af kon maken. maar er waren dingen veranderd aan hem. Hij was niet meer de blije jongen die altijd grapjes uithaalde. Zijn blauwe ogen staken fel af tegen zijn bleke huid, en zijn blonde warrige haar zat voor het eerst netjes gekamd. Zijn uniform zat zoals het hoorde. Maar er was een ding niet veranderd, zijn blik. Zijn blik die nu vol blijheid stond toen hij naar Alice was gelopen.


    Alice Mabel Fox || Gryffindor
    De rit komt al snel ten einden en ik sta dan op. "Hogwarts will always be our home," zeg ik glimlachend terwijl ik naar het machtige gebouw kijk. Toen ik hier voor het eerst kwam, was ik helemaal overweldigd door het aanzicht en tot op de dag van vandaag is het nog altijd prachtig. "We zullen vast wel wat lessen samen hebben," zeg ik tegen Jake. Ik wil net gaan lopen als ik ineens een stem achter me hoor. "Goedendag Alice, heb je me gemist?" hoor ik diegene zeggen. Gelijk draai ik me om, verbaasd door de toon van de stem en ik zie dan twee bekende ogen. "Crake," zeg ik zacht en verbaasd. Het is lang geleden dat ik hem gezien heb en ik ben verrast doordat hij hier is. "Ja, ik heb je gemist," zeg ik dan met een glimlachje. Dan pas kijk ik echt naar Crake en ik merk de veranderingen aan hem op. Zijn gezicht staat niet lachend, zijn haar zit netjes en zelfs zijn uniform zit goed. "Ook een goedendag tot jou....Jake." Ik vraag me af hoe hij Jake's naam kent, maar ze zullen elkaar dan al weleens gesproken hebben. Het enige wat niet aan Crake veranderd is, zijn - zijn ogen die nog altijd helderblauw zijn en waar een bepaalde kindsblijheid in staat. "Het is goed om je weer te zien, maar vanwaar je keuze om weer terug te komen?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ashley Lestrange - Slytherin
    Mijn blik ontmoette die van Caleb en ik zag een vlaag van bezorgdheid over zijn gelaat glijden. Mijn adem stokte even; was het zo makkelijk te zien? Was mijn 'masker' zo doorzichtig? Ik schonk hem een glimlach, hopende dat hij het vergat. Zijn toespraak mocht absoluut niet de mist in gaan door mij.
    "beste leerlingen!" begon Caleb toen, nadat hij was opgestaan. Elke keer versnelde het tempo van mijn hart toen hij zijn helderblauwe ogen op mij liet rusten. Ondanks mijn zorgen was er toch een kleine twinkeling in mijn doffe ogen te vinden. "welkom op een nieuw jaar op Hogwarts, School Of Witchcraft And Wizardry! Tegen alle nieuwe leerlingen: welkom en tegen alle oude leerlingen: welkom terug!"
    Ik glimlachte. Hij deed het goed.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    'Ik wil jullie nog even duidelijk maken dat het bos ten strengste verboden is en dat rennen in de gangen van Hogwarts niet toegestaan is. Verder staan jullie spullen in jullie kamers en na het heerlijke feestmaal kunnen de eerste jaars de klassenoudste volgen naar The Common Room van je eigen afdeling, maar voor nu: smakelijk eten en geniet van dit jaar!'
    Dat is het einde van mijn toespraak, ik kijk even naar Ashley en met een korte en bijna onzichtbare beweging wenk ik haar. Voordat ik The Great Hall uit loop werp ik nog een korte blik op Serpen. Hij is weer gekomen dit jaar en ik weet dat hij het nog niet opgegeven heeft, maar dat zal hij moeten doen. Ik laat hem niet zijn gang gaan dit jaar. Ik loop naar de gang en wacht voor mijn kantoor op Ashley die mijn teken hopelijk begrepen heeft. Vlinders beginnen zich op te kroppen in mijn buik en ik sta te popelen om haar weer bij me te hebben. Ik ben nog steeds zo verliefd op haar.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley Lestrange - Slytherin
    Ik zag hey haast onopvallende gebaar van Caleb na zijn toespraak, als teken dat ik moest komen. Vlak nadat Caleb weg was stond ik op, zodat het niet te veel zal opvallen.
    "Ik ben zo terug," zei ik zachtjes tegen Sean. Ik glimlachte waterig en liep toen The Great Hall uit.
    Na een tijdje viel mijn oog op Caleb. Een gelukzalige glimlach sierde mijn llippen en ik liep naar hem toe, om vervolgens mijn armen rond zijn nek te slaan.
    "Caleb," fluisterde ik schor, "ik heb je zo erg gemist." Ik sloot mijn ogen even en voelde hoe de vlinders in mijn buik wild rondfladderden en mijn hart te keer ging.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    Zodra ik haar om de hoek zie komen lopen schieten mijn ogen open. Ik sla mijn armen om haar middel en trek haar tegen me aan.
    'Ash... ik jou ook, zo ontzettend erg,' fluister ik zacht. Haar zoete geur dringt mijn neus binnen, maar ik weet dat er iets mis is, want de bolling in haar buik zou nu al stukken groter moeten zijn en ik weet niet of ik het me verbeeld, maar er lijkt gewoon niks te zijn.
    'Ash,' ik kijk haar aan en streel met mijn duim over haar wang heen, 'ik weet dat er iets aan de hand is, ik kan het gewoon aan je zien. Kan je het me alsjeblieft vertellen?'
    Ik kijk haar aan, 'weet je wat, kom maar even mee naar mijn kantoor. Dan hebben we tenminste privatie,' mompel ik. Ik sla mijn arm rond haar middel en begeleid haar richting mijn kantoor.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley Lestrange - Slytherin
    ''Ash... ik jou ook, zo ontzettend erg,'' fluisterde Caleb zachtjes. Mijn masker viel af en mijn ogen vulden zich met tranen.
    ''Ash,'' begon hij. Met zijn duim streek hij over mijn wang en ik keek hem vragend aan. Mijn hart klopte als een bezetene - niet alleen van verliefdheid, maar ook van angst. Ik wist dat ik het zo moest vertellen. ''Ik weet dat er iets aan de hand is, ik kan het gewoon aan je zien. Kan je het me alsjeblieft vertellen?''
    Ik kreeg een brok in mijn keel en ik sloeg mijn ogen neer. Fuck. Ik klapte gewoon helemaal dicht.
    ''Weet je wat, kom maar even mee naar mijn kantoor. Dan hebben we ten minste privacy,'' mompelde Caleb toen. Hij sloeg zijn arm om mijn middel en samen met hem liep ik naar zijn kantoor. Alles ging voor mij eigenlijk in een roes aan me voorbij - hoe sommigen ons nakeken, hoe de schilderijen kritiek hadden, hoe we bochten omsloegen en trappen op liepen.
    Na enkele minuten bereikten we zijn kantoor. We gingen beiden zitten en ik staarde naar de handen op mijn schoot. Ik dacht aan Sean zijn woorden - het komt wel goed.
    Ik haalde even diep adem en durfde hem niet aan te kijken. ''W-we zijn ons kindje kwijt, Caleb,'' zei ik op een zachte fluistertoon. Direct ontsnapten er wat tranen, die hun weg naar beneden zochten via mijn wangen. Ik veegde ze snel weg en had nog altijd mijn blik neergeslagen.
    ''S-serpen-'' Meer tranen vloeiden en een paar snikken rolden over mijn lippen. ''H-hij heeft me in mijn buik geslagen,'' piepte ik tussen mijn snikken door. Ik begroef mijn gezicht in mijn handen. ''H-het sp...- spijt me zo,'' snikte ik. Een zwaar gevoel drukte op mijn borstkas; ik had Caleb pijn gedaan en ik kon er niks aan veranderen. Mijn zicht was wazig door mijn tranen en mijn wangen waren binnen de kortste keren vochtig. Ik had het gevoel dat de wereld om me heen instortte. Ik voelde zo veel haat - tegenover Serpen, maar ook tegenover mezelf. Ik was te naïef om hem überhaupt in een straal van twee meter bij in mijn buurt te laten, maar ik heb mezelf ook niet kunnen verdedigen.
    Mijn schouders schokten, evenals mijn borstkas door de snikken die onbeheerst uit mijn mond ontsnapten. ''H-het spijt m-me, Caleb,'' herhaalde ik verloren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    Ik probeer Ashley gerust te stellen. Ze lijkt enorm overstuur, waar zou dat nou weer door komen? Ik kijk haar bezorgt aan en verstrengel mijn vingers met de hare.
    'W-we zijn ons kindje kwijt, Caleb,' ik kijk haar aan, mijn ogen lijken in het niets te staren terwijl het tot me door dringt.
    'S-serpen-,' gaat ze verder terwijl steeds meer tranen over haar wangen stromen, 'H-hij heeft me in mijn buik geslagen. H-het sp...- spijt me zo,' haar laatste woorden hoor ik amper meer. Ik kijk naar haar platte buik en slik. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik voel tranen opwellen in mijn ogen en tegelijkertijd enorm veel woede. Woede voor Serpen.
    'H-het spijt m-me, Caleb,' ik schud mijn hoofd.
    'Het is niet jou schuld,' fluister ik schor. Ik haal een hand door mijn haar en veeg de traan weg die over mijn wang heen rolt.
    'Hij gaat er aan,' fluister ik kil, 'h-hij heeft jou pijn gedaan. Hij heeft onze baby vermoord. H-hij gaat eraan,' grom ik woedend. Des te luider mijn stem wordt, des te meer woede er komt oplaaien.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley Lestrange - Slytherin
    Ik voelde hoe Caleb ondertussen mijn hand vastpakte.
    De hele tijd zweeg hij. Pas nadat ik mijn laatste woorden had uitgesproken, keek ik op; er stonden tranen in zijn ogen en ik sloeg mijn hand voor mijn mond. Zo heb ik hem nog nooit gezien.
    ''Het is niet jouw schuld,'' fluisterde hij schor. Hij haalde een hand door zijn rommelige, donkere haren en veegde een traan weg. ''Hij gaat er aan,'' fluisterde hij toen. Ik keek Caleb gebroken aan. ''H-hij heeft jou pijn gedaan. Hij heeft onze baby vermoord. H-Hij gaat er aan,'' gromde hij.
    De woede was niet te missen en ik trok Caleb in een knuffel, in de hoop hem te kalmeren. ''Shh,'' mompelde ik zachtjes. Het snikken was eindelijk gestopt, al schokten mijn schouders nog wel een beetje na.
    ''Hij gaat er aan, maar niet nu,'' fluisterde ik. Ik keek Caleb aan en streek een plukje haar uit zijn gezicht. Ik glimlachte zwakjes en drukte een zacht kusje op zijn lippen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Crave Schreef:
    Alice Mabel Fox || Gryffindor
    De rit komt al snel ten einden en ik sta dan op. "Hogwarts will always be our home," zeg ik glimlachend terwijl ik naar het machtige gebouw kijk. Toen ik hier voor het eerst kwam, was ik helemaal overweldigd door het aanzicht en tot op de dag van vandaag is het nog altijd prachtig. "We zullen vast wel wat lessen samen hebben," zeg ik tegen Jake. Ik wil net gaan lopen als ik ineens een stem achter me hoor. "Goedendag Alice, heb je me gemist?" hoor ik diegene zeggen. Gelijk draai ik me om, verbaasd door de toon van de stem en ik zie dan twee bekende ogen. "Crake," zeg ik zacht en verbaasd. Het is lang geleden dat ik hem gezien heb en ik ben verrast doordat hij hier is. "Ja, ik heb je gemist," zeg ik dan met een glimlachje. Dan pas kijk ik echt naar Crake en ik merk de veranderingen aan hem op. Zijn gezicht staat niet lachend, zijn haar zit netjes en zelfs zijn uniform zit goed. "Ook een goedendag tot jou....Jake." Ik vraag me af hoe hij Jake's naam kent, maar ze zullen elkaar dan al weleens gesproken hebben. Het enige wat niet aan Crake veranderd is, zijn - zijn ogen die nog altijd helderblauw zijn en waar een bepaalde kindsblijheid in staat. "Het is goed om je weer te zien, maar vanwaar je keuze om weer terug te komen?"


    Crake Evan Blake Mullingford • Griffoendor • Drijver

    "Crake" Klinkt het verbaast vanaf Alice haar kant. "That's me, the one and only." Zegt hij, met een geforceerde glimlach. "Ja, ik heb je gemist," zegt ze dan met een glimlachje. "Nooit vernomen dat ik van de Astronomietoren ben afgeduwd Alice?" Het klinkt zeer kil. Vooral door de blik die hij erbij geeft, Alsof hij van ijs gemaakt is en elk moment in water kon veranderen. "Of wacht, dat heeft Schoolhoofd Parsel niet verteld? Natuurlijk niet." Klinkt het nijdig. "Het is goed om je weer te zien, maar vanwaar je keuze om weer terug te komen?" Hij viel stil, de barriere op zijn gezicht was gebroken en puur verdriet was te lezen. "Ik Miste jou Alice. En natuurlijk de rest." Kreeg hij er met moeite uit. Zijn helderblauwe ogen vol met tranen en zwak glimlachend kijk hij naar Alice.

    Jamespotter Schreef:
    Ivar Mats Sørentsen • Griffoendor

    Ik loop Cai achterna en glimlach even. Ik mocht haar wel. 'Welcome at Hogwarts.' Zegt ze en ze pakt mijn hand. Ik voel hoe ik bloos, maar het valt niet echt op in het donker. Cai vertelt van allerlei dingen, maar ik versta er niks van, dus knik ik een beetje. 'Dat..Dat is de Astronomietoren..Niet m-mijn favoriete plek als je het mij vraagt..' Stottert ze en ik kijk haar verbaast aan. Ach, het zal wel. Eenmaal in de grote zaal laat ze mijn hand los en ik glimlach dankbaar naar haar voor het wijzen van de weg. 'Dankje.' Zeg ik dan ook. 'Jij moet bij de tafel gaan zitten met de mensen met rode stropdassen.' Zegt ze en ze wijst ergens heen. Ik knik even. Het was mijn derde jaar op deze klote school en ik ging dus echt niet de moeite nemen om het uit mijn hoofd te leren. De meeste lessen spijbelde ik dan ook. 'Ik moet hier' zegt ze chagrijnig en ik glimlach. 'Na 'et eten, zie iek jou dahn weer?' Vraag ik verlegen aan haar en nadat ik antwoord heb gehad, loop ik naar mijn tafel toe en ga zitten. 'Beste leerlingen! Welkom op een nieuw jaar op Hogwarts, School Of Witchcraft And Wizardry! Tegen alle nieuwe leerlingen: welkom en tegen alle oude leerlingen: welkom terug!' Zegt een nog niet zo oude man. Ik kijk hem aan en negeer hem dan. Mijn vork is veel interessanter.


    Caisheen Lainese Mullingford • Slytherin • Student.

    'Na 'et eten, zie iek jou dahn weer?' Vraagt hij verlegen aan me, en ik knik. " Ehm..Buiten de grote zaal? We kunnen naar het meer? de Common rooms zijn denk ik geen goede ideeen, ookal was mijn broer een griffyndor." Ik neem plaats aan een lege plek achteraan de tafels en kijk een beetje leeg naar Schoolhoofd Parsel. Was mijn broer nu maar hier. Die zou gewoon bij me komen zitten en gezellig met me lachen ookal was Caleb aan het praten. We zouden het zwijgen op gelegd worden en vervolgens weer hard gaan zitten lachen. Caleb begint zijn algemene toespraak van het jaar en leeg kijk ik het schoolhoofd aan. 'Beste leerlingen! Welkom op een nieuw jaar op Hogwarts, School Of Witchcraft And Wizardry! Tegen alle nieuwe leerlingen: welkom en tegen alle oude leerlingen: welkom terug!' Waarom sprong ook ik niet uit de Astronomietoren? had niemand last van me en zou ik niemand meer in de weg staan met mijn zielige gedoe. Ik bedoel het is nu al een jaar geleden en nogsteeds was ik emotioneel breekbaar. Ik tik wat op de tafel met mijn nagels en mee dat het eten verschijnt sta ik op en loop de grote zaal op. Niemand zou me missen. Ik loop de trappen van de astronomietoren op en ga vlakbij de plek waar ik voor het laatste mijn broer zag zitten. Mellifore komt aanvliegen en gaat zonder te krijsen deze keer op mijn schouder zitten en geeft me een kopje. Technisch gezien was Mellifore van Crake. Maar na zijn dood heb ik haar als zorg genomen.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jake Daniel Jackson || Student, Seeker, Captain || Ravenclaw
    Ik kijk vragend naar de jongen, Crake-zo heeft Alice hem tenminste genoemd-, hoe weet die gozer mijn naam?
    Ik sta op en merk gewoon dat Alice en hij een klik hebben.. Iets waardoor een jaloerse schittering in mijn ogen komt te staan, maar die knipper ik snel weg.
    Alice en ik zijn samen, ik hoef me niet bedreigt te voelen door deze jongen.
    "Ik Miste jou Alice. En natuurlijk de rest." zegt Crake als Alice hem vraagt waarom hij is terug gekomen. Hij miste Alice..? Wat is tussen deze twee gebeurd voor ik hier vorig jaar kwam? Opnieuw kijk ik de jongen vragend aan.
    "Laten we maar naar binnen gaan, de ceremonie is denk ik al begonnen" zeg ik snel. Ik ga niet hatelijk tegen deze jongen doen, daarvoor ken ik hem nog te kort.


    Little do you know