• Hey, eindelijk is netflix beschikbaar in België! Ik ben helemaal over men toeren heen en mag mij waarschijnlijk aboneren! Maar, vraag ik mij toch eerst af, is het met nederlandse ondertiteling? Anders aboneer ik me niet! En ze zeggen dat het de eerste maand gratis is, maar je moet toch 7,99 euro betalen?


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ja, hier tenminste is de ondertiteling Nederlands. En wij hoefden niet de eerste maand te betalen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ja, in Nederland is er inderdaad Nederlandse ondertiteling. En volgens mij halen ze de eerste maand 1 cent van je rekening af, maar dit weet ik niet meer zeker. De eerste maand was bij mij in elk geval gratis! ;)
    En het is echt de moeite waard, we gebruiken het thuis superveel.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik heb al 8 maanden Netflix en ben er heel blij mee. Ze zijn soms wat langzamer met afleveringen, maar als ze erop staan heb je het wel in HD kwaliteit, met ondertiteling (dus ook Nederlands), etc. Zeker het wachten waard (en er is genoeg wat je kunt bekijken als je ergens op moet wachten). :Y)

    De eerste maand is inderdaad gratis, daarna moet je pas beginnen met betalen.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2014 - 11:25 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je kan ook gewoon je ondertiteling uitschakelen of je voorkeurstaal op Engels zetten, zodat niet alles automatisch naar nl gaat maar Engels, als je dat fijner vindt ^^
    De eerste maand was bij ons ook echt gratis. M'n vader was er echt skeptisch over maar nu kijkt hij zelf ook 24/7 haha


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Waarom netflikker als je ook popcorntime hebt :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    Waarom netflikker als je ook popcorntime hebt :Y)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    KillianHook schreef:
    Waarom netflikker als je ook popcorntime hebt :Y)

    A-men.


    "I shut my eyes in order to see.'

    KillianHook schreef:
    Waarom netflikker als je ook popcorntime hebt :Y)
    Ik heb Popcorn Time een tijdje gebruikt, maar vind ik maar niks. Netflix is, in mijn ogen, handiger.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Popcorn Time heeft inderdaad een grotere keuze qua series en films. Maar ik vind Netflix toch iets handiger. De eerste maand halen ze bij ons alleen 1 cent van je rekening af.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2014 - 13:29 ]

    Ik zit op de Netflix van een vriend dus ik betaal helemaal niks, lol


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik hoef helemaal niks te betalen want heb een profiel op mijn schoonzus haar account. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Jackdaw schreef:
    Ik hoef helemaal niks te betalen want heb een profiel op mijn schoonzus haar zwager zijn account. :3


    Eerlijk gezegd staan de meeste series die ik volg er niet op. :")


    Every villain is a hero in his own mind.

    ik ben sinds kort lid en ik moet zeggen het viel mij ook een beetje tegen hoeveel series je kan kijken. Mis er toch een paar !


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    michellexoxo schreef:
    ik ben sinds kort lid en ik moet zeggen het viel mij ook een beetje tegen hoeveel series je kan kijken. Mis er toch een paar !

    Ik ook, vind het aanbod nogal heel beperkt eigenlijk.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Als je Chrome hebt kun je de extensie "Hola" downloaden. Daarmee kun je ook naar de Amerikaanse Netflix gaan waar een stuk meer op staat *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.